Ja Saksassa.....
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 30.07.11 - klo:21:11Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: krest yanin - 30.07.11 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:34Siis jos te äärioikeistolaiset PerSutKoita ny jo ***** ääliö tajuta että tällä hetkellä Persut on Suomen suurin puolue kannatuksella mitattuna ja se ei ole äärioikeistolainen vaan lähinnä keskustaa todennnäköisesti keskustalaisempi kuin kepu itse...Ja mihin poliittiseen kenttään sä ne jalot aatteelliset PerSusi tällä hetkellä vaalien jälkeisen populismin tuottaman vaalivoiton jälkeen sijoittaisit jos et äärioikeistoon, vrt. kyseinen asiayhteys.....vai kinasteletko sä nyt ihan vain lämpimiksesi???Oletko edes yhtään ja koskaan seurannut meidän äärioikeistolaistemme foorumeita??tundapelle jakaa ihmisiä jo leireille kuten opettajansa venäjällä Oletko sä luuseri nyt perillä siitä mistä nyt kinastellaan.......
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: krest yanin - 30.07.11 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:34Siis jos te äärioikeistolaiset PerSutKoita ny jo ***** ääliö tajuta että tällä hetkellä Persut on Suomen suurin puolue kannatuksella mitattuna ja se ei ole äärioikeistolainen vaan lähinnä keskustaa todennnäköisesti keskustalaisempi kuin kepu itse...Ja mihin poliittiseen kenttään sä ne jalot aatteelliset PerSusi tällä hetkellä vaalien jälkeisen populismin tuottaman vaalivoiton jälkeen sijoittaisit jos et äärioikeistoon, vrt. kyseinen asiayhteys.....vai kinasteletko sä nyt ihan vain lämpimiksesi???Oletko edes yhtään ja koskaan seurannut meidän äärioikeistolaistemme foorumeita??tundapelle jakaa ihmisiä jo leireille kuten opettajansa venäjällä
Lainaus käyttäjältä: krest yanin - 30.07.11 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:34Siis jos te äärioikeistolaiset PerSutKoita ny jo ***** ääliö tajuta että tällä hetkellä Persut on Suomen suurin puolue kannatuksella mitattuna ja se ei ole äärioikeistolainen vaan lähinnä keskustaa todennnäköisesti keskustalaisempi kuin kepu itse...Ja mihin poliittiseen kenttään sä ne jalot aatteelliset PerSusi tällä hetkellä vaalien jälkeisen populismin tuottaman vaalivoiton jälkeen sijoittaisit jos et äärioikeistoon, vrt. kyseinen asiayhteys.....vai kinasteletko sä nyt ihan vain lämpimiksesi???Oletko edes yhtään ja koskaan seurannut meidän äärioikeistolaistemme foorumeita??
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:34Siis jos te äärioikeistolaiset PerSutKoita ny jo ***** ääliö tajuta että tällä hetkellä Persut on Suomen suurin puolue kannatuksella mitattuna ja se ei ole äärioikeistolainen vaan lähinnä keskustaa todennnäköisesti keskustalaisempi kuin kepu itse...
Siis jos te äärioikeistolaiset PerSut
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 30.07.11 - klo:21:11Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: krest yanin - 30.07.11 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:34Siis jos te äärioikeistolaiset PerSutKoita ny jo ***** ääliö tajuta että tällä hetkellä Persut on Suomen suurin puolue kannatuksella mitattuna ja se ei ole äärioikeistolainen vaan lähinnä keskustaa todennnäköisesti keskustalaisempi kuin kepu itse...Ja mihin poliittiseen kenttään sä ne jalot aatteelliset PerSusi tällä hetkellä vaalien jälkeisen populismin tuottaman vaalivoiton jälkeen sijoittaisit jos et äärioikeistoon, vrt. kyseinen asiayhteys.....vai kinasteletko sä nyt ihan vain lämpimiksesi???Oletko edes yhtään ja koskaan seurannut meidän äärioikeistolaistemme foorumeita??tundapelle jakaa ihmisiä jo leireille kuten opettajansa venäjällä Oletko sä luuseri nyt perillä siitä mistä nyt kinastellaan.......www.hommaforum.org
Viimeksi muokattu: 30.07.11 - klo:21:34 kirjoittanut Luomujussi
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 30.07.11 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:21:15Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 30.07.11 - klo:21:11Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:47Lainaus käyttäjältä: krest yanin - 30.07.11 - klo:19:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:19:34Siis jos te äärioikeistolaiset PerSutKoita ny jo ***** ääliö tajuta että tällä hetkellä Persut on Suomen suurin puolue kannatuksella mitattuna ja se ei ole äärioikeistolainen vaan lähinnä keskustaa todennnäköisesti keskustalaisempi kuin kepu itse...Ja mihin poliittiseen kenttään sä ne jalot aatteelliset PerSusi tällä hetkellä vaalien jälkeisen populismin tuottaman vaalivoiton jälkeen sijoittaisit jos et äärioikeistoon, vrt. kyseinen asiayhteys.....vai kinasteletko sä nyt ihan vain lämpimiksesi???Oletko edes yhtään ja koskaan seurannut meidän äärioikeistolaistemme foorumeita??tundapelle jakaa ihmisiä jo leireille kuten opettajansa venäjällä Oletko sä luuseri nyt perillä siitä mistä nyt kinastellaan.......www.hommaforum.org Sä PerSuluuseri toit esille tuon äärioikeistolaisten foorumin, jonka tiedän mutten ole koskaan vieraillut hetki sitten kerroit kovastikin tutustuneesi suomen äärioikeistoonja niiden sivuihinnoo ,,, onko jo halla pannut,,,,kun muisti pätkii
Viimeksi muokattu: 30.07.11 - klo:21:41 kirjoittanut Luomujussi
Lehtimäellä lainaukset hiemat näillä helteillä sekoilee......"Sä PerSuluuseri toit esille tuon äärioikeistolaisten foorumin, jonka tiedän mutten ole koskaan vieraillut ja tuo todistaa sun ja muiden PerSujen kytkökset äärioikeistöön....Varautukaa nyt luuserit Supon vierailuun.....ne voi tutkia jopa sen että oletkos sä ehkä tunkenut pommin hanuriis....."No, tuskin näille väitteilleni kukaan edes kykenee taaskaan esittämään vastaväitteitä.......
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:21:39Lehtimäellä lainaukset hiemat näillä helteillä sekoilee......"Sä PerSuluuseri toit esille tuon äärioikeistolaisten foorumin, jonka tiedän mutten ole koskaan vieraillut ja tuo todistaa sun ja muiden PerSujen kytkökset äärioikeistöön....Varautukaa nyt luuserit Supon vierailuun.....ne voi tutkia jopa sen että oletkos sä ehkä tunkenut pommin hanuriis....."No, tuskin näille väitteilleni kukaan edes kykenee taaskaan esittämään vastaväitteitä.......ei me yritetäkkään väittää vastaan koska noin hyvin tiesit hommaforuminkinetkä sekoittanut sitä korpikommunistien työnjakoon
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 30.07.11 - klo:21:43Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:21:39Lehtimäellä lainaukset hiemat näillä helteillä sekoilee......"Sä PerSuluuseri toit esille tuon äärioikeistolaisten foorumin, jonka tiedän mutten ole koskaan vieraillut ja tuo todistaa sun ja muiden PerSujen kytkökset äärioikeistöön....Varautukaa nyt luuserit Supon vierailuun.....ne voi tutkia jopa sen että oletkos sä ehkä tunkenut pommin hanuriis....."No, tuskin näille väitteilleni kukaan edes kykenee taaskaan esittämään vastaväitteitä.......ei me yritetäkkään väittää vastaan koska noin hyvin tiesit hommaforuminkinetkä sekoittanut sitä korpikommunistien työnjakoon Hommaforum ja Suomen Sisu lienee ne teidän PerSuluusereiden foorumit. Jos tiedän noi ja olen ehkä jopa niitä seurannut ja nillle kirjoitellut niin ei kai se tee musta kaltaistanne luuseria.
Hommaforum ja Suomen Sisu lienee ne teidän PerSuluusereiden foorumit. Jos tiedän noi ja olen ehkä jopa niitä seurannut ja nillle kirjoitellut niin ei kai se tee musta kaltaistanne luuseria.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 30.07.11 - klo:21:53Hommaforum ja Suomen Sisu lienee ne teidän PerSuluusereiden foorumit. Jos tiedän noi ja olen ehkä jopa niitä seurannut ja nillle kirjoitellut niin ei kai se tee musta kaltaistanne luuseria.Pistä esimerkkejä noista viha puheista jos noin korpeaa...Huomio on,että mä en lue hommafoorumia, enkä tiä mitä siellä keskustellaan, koska se ei ole perussuomalaisten foorumi...