Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannatan maahanmuuttoa  (Luettu 10697 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Ongelma...
Juur jostain luin että 25% suomalaisista  nauttii jonkinlaista eläkettä

Pahinta on se, että tuo luku on koko popolazioonista, ei työvoimasta, ei edes aktiiviväestöstä - ja sehän tarkoittaa sitä, että rahat loppuvat... rahat maksaa eläkkeitä loppuvat  :o

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kannatan maahanmuuttoa

Jos n. 5,4 miljoonan yksilön populaatio ei riitä sisäsiittoisuuden estämiseksi niin paljonko maahanmuuttajia pitäisi mielestäsi tänne haalia jotta sisäsiittoisuudelta vältyttäisiin?

Eihän näistä 5,4 miljoonasta ole kohta monikaan enää lisääntymiskykynen, taitaa kusikin mennä vaippaan. ??? Potkukelkka korjaamoille, ja jalaksien terottajille kyllä hyvät hankkeet tulossa.

Juur jostain luin että 25% suomalaisista  nauttii jonkinlaista eläkettä, aika vaivaistalo siis  alkaa tämä Suomi olemaan.  Kun ei itse pystytä/haluta lisääntyä, niin paree että tulee viriilejä ulkomaalaisia, joiden jälkeläiset jatkossa pitää tämän maan pyörät pyörimässä.
Lukumäärän ei tarvitse olla edes iso, kyllä iso syntyvyys pitää huolen uudistumisesta.

selvitäppäs  vielä  millä  ihmeellä  pidetään  yllä  eläkeläiset  ja  nuo  mamut
joiden  elättämiseen  menee  suoraan  jo  yli  1  miljd  euroa  vuodessa  ja
välillisesti heidän  tekemänsä  kulttuurinrikastamisen kautta  satoa miljoonia lisää ???

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
selvitäppäs  vielä  millä  ihmeellä  pidetään  yllä  eläkeläiset  ja  nuo  mamut
joiden  elättämiseen  menee  suoraan  jo  yli  1  miljd  euroa  vuodessa  ja
välillisesti heidän  tekemänsä  kulttuurinrikastamisen kautta  satoa miljoonia lisää ???
Sää oot käsittäny väärin. Mamut tekee töitä. Tumma mies tai nainen siivoaa, jos jossain siivoojaan vielä törmää. Lähialueilta tänne tulee ihmiset vain työn perässä.

Kyl sun pitää noiden asennevammojes peitteeks kiskoa jotain hiukka vakuuttavampaa ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Naturalis

• Vieras
Kannatan lämpimästi maahanmuuttoa, tulee uutta verta tähän sisäsiittoiseen kansaan.  Jos ei saada vierasta verta, tämän maan kansalaisista tulee kohta umpihulluja.
Kyllä maahanmuutto on ihan suotavaa kunhan tulijat sitoutuvat noudatamaan Suomen lakia!
Käänteisesti voidaan jopa sanoa että stalinin hyökkäys suomeen oli hyvä asia koska karjalaiset sekoittuivat muiden kanssa ja noita kuuhun tuijottajia on huomattavasti vähemmän alueilla joille he kotiutuivat. Suora johtopäätöshän on että noi ruotsinkieliset alueet on aika sisäsiittoista porukkaa samoin osa pohjanmaasta...

Loordi Fordson

• Vieras
Kannatan lämpimästi maahanmuuttoa, tulee uutta verta tähän sisäsiittoiseen kansaan.  Jos ei saada vierasta verta, tämän maan kansalaisista tulee kohta umpihulluja.
Kyllä maahanmuutto on ihan suotavaa kunhan tulijat sitoutuvat noudatamaan Suomen lakia!
Käänteisesti voidaan jopa sanoa että stalinin hyökkäys suomeen oli hyvä asia koska karjalaiset sekoittuivat muiden kanssa ja noita kuuhun tuijottajia on huomattavasti vähemmän alueilla joille he kotiutuivat. Suora johtopäätöshän on että noi ruotsinkieliset alueet on aika sisäsiittoista porukkaa samoin osa pohjanmaasta...

Sukusiitosprosentti on varmaan suoraan verrannollinen täälläkin Agroon kirjoittetujen viestien määrään,Agrossa vietettyyn aikaan ja nimimerkkien vaihtoon......Koirilla suositellaan aina alle 6,25 %: a....Näillä Agron "väyryspatenmuistelijoilla" tavataantakuulla korkeita prosentteja, samoin joillakin saitin PerSuilla.... :D :D
Nämä eniten kirjoittavat vois palkinnoksi risteyttään jonkun maahanmuuttaman kanssa, tiedä vaikka Tampereellekin syntyisi uusi Ideaparkki......Tahi Kokoomus keksittäis uudestansa......

Aulis Anttila

• Vieras
Risteytys...
Nämä eniten kirjoittavat vois palkinnoksi risteyttään jonkun maahanmuuttaman kanssa

Mä oon kummiski saanu   ::) ::) ::)   :P :P :P

Loordi Fordson

• Vieras
Vs: Risteytys...
Nämä eniten kirjoittavat vois palkinnoksi risteyttään jonkun maahanmuuttaman kanssa

Mä oon kummiski saanu   ::) ::) ::)   :P :P :P

Niinpä....Silloin Leningraadis Neuvostoliiton aikaan kai...vai oliko se joku muu delegaatio Neukkulaan josta kerran AuA mainitsi.....Kun määrää ei muistella, niin vanhakin asia pysyy siis näköjään mielessä.....

Viimeksi muokattu: 27.07.11 - klo:23:03 kirjoittanut Loordi Fordson

Aulis Anttila

• Vieras
Saanto...
Niinpä....Silloin Leningraadis Neuvostoliiton aikaan kai...

Sielläki, Europeiskajassa... ja kerran Nevan rannalla... ku sillat nostettii yöllä ylös   ::)  ;D ;D ;D

Loordi Fordson

• Vieras
Vs: Saanto...
Niinpä....Silloin Leningraadis Neuvostoliiton aikaan kai...

Sielläki, Europeiskajassa... ja kerran Nevan rannalla... ku sillat nostettii yöllä ylös   ::)  ;D ;D ;D

Uskotko Aulis, että ne haluu sut takaisin ? Kiiruusti pakkaamaan ny......

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Sukusiitosprosentti on varmaan suoraan verrannollinen täälläkin Agroon kirjoittetujen viestien määrään,Agrossa vietettyyn aikaan ja nimimerkkien vaihtoon......Koirilla suositellaan aina alle 6,25 %: a....Näillä Agron "väyryspatenmuistelijoilla" tavataantakuulla korkeita prosentteja, samoin joillakin saitin PerSuilla.... :D :D
Nämä eniten kirjoittavat vois palkinnoksi risteyttään jonkun maahanmuuttaman kanssa, tiedä vaikka Tampereellekin syntyisi uusi Ideaparkki......Tahi Kokoomus keksittäis uudestansa......

samoin joillakin saitin PerSuilla....  olenko listalla  ???  ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Loordi Fordson

• Vieras

samoin joillakin saitin PerSuilla....  olenko listalla  ???  ;D

No et ole....Jatka huoletta rodunjalostuspuuhia.... :D
Odotellaan Pirkanmaan Kokoomuksen vastausta ko. asiaan......

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

tällä kertaa en ole kovin pettynyt ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Horttanainen

• Vieras

Minäpä se olen pannu amerikkalaista naista...häh häh hää,  :D :D :D tuskin te muut olette...ja tämä juttu on ihan tosi.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

Minäpä se olen pannu amerikkalaista naista...häh häh hää,  :D :D :D tuskin te muut olette...ja tämä juttu on ihan tosi.

Savossa on muistaakseni sellainen kylä kuin AMERIIKKA.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

Mä oon kummiski saanu   ::) ::) ::)   :P :P :P

Zimbahvessa ja siitä vahingosta syntyi Robert Mugabe. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."