Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannatan maahanmuuttoa  (Luettu 10667 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
No niin...
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään" Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D
voithan onnistua  mamuja  karkotteleen,,,mutta  millä varjelet  ne mamut  niiltä himokkailta tyttäriltäsi ??? ???
Onko sillä muka tyttäriä? Ei uskois... :D ;D :D
riskit oriit saa vaan tammavarsoja.. :D :D

Jaa... mulla on neljä... poikaa   ::) ::) ::)

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään"

Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D

voithan onnistua  mamuja  karkotteleen,,,mutta  millä varjelet  ne mamut  niiltä
himokkailta tyttäriltäsi ??? ???

Kun on tilalle tarpeekis pitkä kuja, niin on aikaa tährätä... :D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Aulis Anttila

• Vieras
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään" Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D
voithan onnistua  mamuja  karkotteleen,,,mutta  millä varjelet  ne mamut  niiltä himokkailta tyttäriltäsi ??? ???
Kun on tilalle tarpeekis pitkä kuja, niin on aikaa tährätä... :D

;D ;D ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: No niin...
Heh....mulla on kolme tytärtä ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Fukushiman palomiehestä saattaa löytyä noille seurustelukumppani, jolla kolme kovaa koota, tai miksei neljä. Silleen että edessä ja takana.  ;D Vävypojan uraanitangosta monta muutakin hyötyä. Tuulastuksessa ja sähkökatkoissa. Ja jälleen tuli todistettua maahanmuuton hyödyt.

Aulis Anttila

• Vieras
Suuret rakastajat...

Mulle on vitt... siis hattuiltu vuosikymmenet muistuttamalla et vaa suuret rakastajat saa tyttäriä... enkä mä oo ees suuri, joo  ::)  :P  ;D ;D ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Suuret rakastajat...

Mulle on vitt... siis hattuiltu vuosikymmenet muistuttamalla et vaa suuret rakastajat saa tyttäriä... enkä mä oo ees suuri, joo  ::)  :P  ;D ;D ;D

juu et jos verrataan luciano pavarottiin ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Suuret rakastajat...

talkkarit  ovat  yleensä  röörihommeleita osaavia ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras
Vs: No niin...
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään" Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D
voithan onnistua  mamuja  karkotteleen,,,mutta  millä varjelet  ne mamut  niiltä himokkailta tyttäriltäsi ??? ???
Onko sillä muka tyttäriä? Ei uskois... :D ;D :D

Neljä oletettua poikaa ...
Siitä ei varmaan ole varmuutta, kelle ne siten oikeasti on ...

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taantuva, kuihtuva kansa... Suomi. Tyhjiö joka nyt täyttyy maahanmuutolla.

http://yle.fi/uutiset/suomen_syntyvyys_alhaisimmalla_tasolla_sitten_1860-luvun_nalkavuosien/8624381

http://yle.fi/uutiset/syntyvyys_laskussa__kouluihin_toivotaan_hedelmallisyysneuvontaa/7467378

Hienoa, kaiken lisäksi geenipooli rikastuu. Ei tule enää Apen ja Puuhiksen kaltaisia serkusten jälkeläisiä, vaan terveitä sekarotuisia. :)
It ain't over till the fat lady sings

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ei tästä  ole montaa kymmentä vuotta, kun maalaiskylissä naitiin naapureita ja mentiin serkun kanssa naimisiin, sellaisesta sisäsiittoisuudesta seuraa harvinaisia perinnöllisiä sairauksia ja mielenvikaisuutta.

toi on niin totta naapureiden kohdalla ;D ;D

kannatan työvoiman tuloa maahan useimmat ovat tottuneet ankeisiin työ oloihin ja ovat myös ahkerampia ja omaaloitteisempia kuin keskiverto kantasuomalainen.

naisetkin on paremman näköisiä kuin keskiverto maatuska ;D
Apilaskin on peukuttanut.  :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei tästä  ole montaa kymmentä vuotta, kun maalaiskylissä naitiin naapureita ja mentiin serkun kanssa naimisiin, sellaisesta sisäsiittoisuudesta seuraa harvinaisia perinnöllisiä sairauksia ja mielenvikaisuutta.

toi on niin totta naapureiden kohdalla ;D ;D

kannatan työvoiman tuloa maahan useimmat ovat tottuneet ankeisiin työ oloihin ja ovat myös ahkerampia ja omaaloitteisempia kuin keskiverto kantasuomalainen.

naisetkin on paremman näköisiä kuin keskiverto maatuska ;D
Apilaskin on peukuttanut.  :D

Entäs toi sitten?  :o

It ain't over till the fat lady sings

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Kannatan lämpimästi maahanmuuttoa, tulee uutta verta tähän sisäsiittoiseen kansaan.  Jos ei saada vierasta verta, tämän maan kansalaisista tulee kohta umpihulluja.

Ja kun jotkut tuohtuu joistakin Karpo-tyyppisistä jutuista, tyyliin : Siellä ne ostelee telkkareita ja sovhakalustoja sosiaalituilla, niin mitäs sitten, ei se ole mikään syy suhtautua vieroksuen maahanmuuttajiin, ne on kuitenkin marginaalitapauksia.

Ja sitten tämä väite: Ne vie meidän naiset, no vieköön,   mitä sitten,  uutta verta ja geenien vahvistumista kun pariudutaan vierasmaalaisen kanssa.

Nythän niitä siittäjiä on tullut,vähän siellä sun täällä tyrkyttämässä perimää,pikkutytöistä lähtien.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taantuva, kuihtuva kansa... Suomi. Tyhjiö joka nyt täyttyy maahanmuutolla.

http://yle.fi/uutiset/suomen_syntyvyys_alhaisimmalla_tasolla_sitten_1860-luvun_nalkavuosien/8624381

http://yle.fi/uutiset/syntyvyys_laskussa__kouluihin_toivotaan_hedelmallisyysneuvontaa/7467378

Hienoa, kaiken lisäksi geenipooli rikastuu. Ei tule enää SKN/OpelmiesKallosen kaltaisia sukurutsan tuloksia , vaan terveitä sekarotuisia. :)

Korjattu ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!