Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eilen baarssa..  (Luettu 3182 kertaa)

sorkkis

• Vieras
Vs: Eilen baarssa..
Mutta pääasia on että nämä terveiset menisivät nyt perille  ;D

Eikös noi terveiset kannata lähettää henkilökohtaisesti .

Ehtoolla kuulen ketä on asialla ollut  8)

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Riittävästi woimajuomaa. Ihan sama tuleeko pieniä tai suuria tonttuja, myös verbaalinen lahjakkuus paranee. Nuttu levällään ja tukka sekasin, voi turvallisin mielin kohdata suuretkin haasteet. ;D

JoHaRa

• Vieras
Mutta pääasia on että nämä terveiset menisivät nyt perille  ;D

Eikös noi terveiset kannata lähettää henkilökohtaisesti .

Ehtoolla kuulen ketä on asialla ollut  8)

Olisin lähttänyt mutta kun en tuntenut sitä. Miten tämä voi olla taas niin vaikeaa  :o

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Missä paareissa tää Johara liikuskelee? Täytyy seuraavalla kerralla tulla vähän  "juttelemaan" sen kanssa.

Näyttää hiukan sorkkiksen käsialalta. Vai oisko kyseessä sorkkisen miehisempi sisko.

Horttanainen

• Vieras
Missä paareissa tää Johara liikuskelee? Täytyy seuraavalla kerralla tulla vähän  "juttelemaan" sen kanssa.

Näyttää hiukan sorkkiksen käsialalta. Vai oisko kyseessä sorkkisen miehisempi sisko.

Ei mee sorkkiksen ( sorkkarauta? )  piikkiin tuo, kyllä se olen ihan minä itte  Horttanaisen akan poika omassa persoonassani, parasta A-ryhmää, ihan uusi ja tuore kasvo olen tällä foorumilla, rupes vaan ihmetyttämään, että mikäs huuliveikko se tämä Johara oikein on?

Että silläviisiin, sano Saikovski.

emo-heikki

• Vieras

Ei mee sorkkiksen ( sorkkarauta? )  piikkiin tuo, kyllä se olen ihan minä itte  Horttanaisen akan poika omassa persoonassani, parasta A-ryhmää, ihan uusi ja tuore kasvo olen tällä foorumilla, rupes vaan ihmetyttämään, että mikäs huuliveikko se tämä Johara oikein on?

Että silläviisiin, sano Saikovski.

Tämähän kävi mielenkiintoiseksi ...

jylperö

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
ihmetyttää vaan mikä huuliveikko tämä horttanainen on

JoHaRa

• Vieras
No niin!

Tilanne selvisi. Suunsoittaja ilmoittautui yksityisviestillä ja pahoitteli vahvasti katastrofaalista humalatilaansa  :D

Hienoa  8) Paljastui myös huumorimieheksi. Molemminpuoleiset henkiset vammat on nyt korjattu  :D

Kyl tämä Agronetti on vaan ihmeellinen laite  :D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ihmetyttää vaan mikä huuliveikko tämä horttanainen on

sukua  aalikselle  ???