Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiedekysymys  (Luettu 6096 kertaa)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Tiedekysymys
vessanpaperi jos mikä pitäs myyvä kilohinnalla

on eri kokosia paketteja, löysään rullattuja ja ties mitä

vertaa siinä sitte hintoja :o :o

Minäpä tein tuon tempun ja edullisuus meni uuteen järjestykseen. Nyt olen tilannut paperit kotiin

http://www.korpelapaper.fi/

Sitä parempaa laatua, niin on yksi murhe vähemmän.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Tiedekysymys
vessanpaperi jos mikä pitäs myyvä kilohinnalla

on eri kokosia paketteja, löysään rullattuja ja ties mitä

vertaa siinä sitte hintoja :o :o

Minäpä tein tuon tempun ja edullisuus meni uuteen järjestykseen. Nyt olen tilannut paperit kotiin

http://www.korpelapaper.fi/

Sitä parempaa laatua, niin on yksi murhe vähemmän.
Eli ostit sellaista, mistä ei mee sormi läpi  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

mah

  • Vieras
Vs: Tiedekysymys
Kannattaako takapuolta pyyhkiä paperilla erikseen, jos lähes joka päivä vaihtaa alushousut? ??? Eikö tuo ole resurssien tuhlaamista? :'(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tiedekysymys
Kannattaako takapuolta pyyhkiä paperilla erikseen, jos lähes joka päivä vaihtaa alushousut? ??? Eikö tuo ole resurssien tuhlaamista? :'(

Turhaa hommaa koko takapuolen pyyhiminen. Mielestäni laki ei vaadi anaalialueen pyyhimistä, myöskään poliisi ei tee mitään puhtausratsioita  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tiedekysymys
Kannattaako takapuolta pyyhkiä paperilla erikseen, jos lähes joka päivä vaihtaa alushousut? ??? Eikö tuo ole resurssien tuhlaamista? :'(

Turhaa hommaa koko takapuolen pyyhiminen. Mielestäni laki ei vaadi anaalialueen pyyhimistä, myöskään poliisi ei tee mitään puhtausratsioita  ???

Ei mikään ihme et valittavat hajusta  ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
vessanpaperi jos mikä pitäs myyvä kilohinnalla on eri kokosia paketteja, löysään rullattuja ja ties mitä
vertaa siinä sitte hintoja :o :o
Minäpä tein tuon tempun ja edullisuus meni uuteen järjestykseen. Nyt olen tilannut paperit kotiin
http://www.korpelapaper.fi/  Sitä parempaa laatua, niin on yksi murhe vähemmän.
Eli ostit sellaista, mistä ei mee sormi läpi  ;D

 ;D ;D ;D    ;D ;D ;D

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Tiedekysymys
Kannattaako takapuolta pyyhkiä paperilla erikseen, jos lähes joka päivä vaihtaa alushousut? ??? Eikö tuo ole resurssien tuhlaamista? :'(

Turhaa hommaa koko takapuolen pyyhiminen. Mielestäni laki ei vaadi anaalialueen pyyhimistä, myöskään poliisi ei tee mitään puhtausratsioita  ???
Eikä tuu tukea. Sanktioita kyllä, epäsuorasti, jos ei kujalla flaksi käy tämän vuoksi...

Petri

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tiedekysymys
Kannattaako takapuolta pyyhkiä paperilla erikseen, jos lähes joka päivä vaihtaa alushousut? ??? Eikö tuo ole resurssien tuhlaamista? :'(

Turhaa hommaa koko takapuolen pyyhiminen. Mielestäni laki ei vaadi anaalialueen pyyhimistä, myöskään poliisi ei tee mitään puhtausratsioita  ???

  Linkolahan jossain kerran sanoi että se on turha paperinhaaskausta kun ihminen kerran kävelee pystyasennossa niin jätteet putoavat itsekseen,samalla kun moitti juomakelpoiseen veteen paskomista..

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Tiedekysymys
Tämän keskusteluketjun päätelmänä on, se että sekä mansikat että perseen pyyhkiminen ovat tiedettä. Tähän asti olen luullut jälkimmäistä taiteeksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Tiedekysymys
eiks tiede ja taide ole sama asia eri paketissa?

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Tiedekysymys
Kannattaako takapuolta pyyhkiä paperilla erikseen, jos lähes joka päivä vaihtaa alushousut? ??? Eikö tuo ole resurssien tuhlaamista? :'(

Turhaa hommaa koko takapuolen pyyhiminen. Mielestäni laki ei vaadi anaalialueen pyyhimistä, myöskään poliisi ei tee mitään puhtausratsioita  ???

Eivätkä varmasti huumeratsiatakaan tuossa tilanteessa.  ;D

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Tiedekysymys
Parta ajamatta ja perse pyyhkimättä 8) 8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tiedekysymys
Kui mää ain olen paras?

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Tiedekysymys
Mutta herrasmies pyyhkii silloinkin, kun ei ole edes mitään pyyhittävää....minä olen herrasmies ja hyvin pyyhkii.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tiedekysymys
Tämän keskusteluketjun päätelmänä on, se että sekä mansikat että perseen pyyhkiminen ovat tiedettä. Tähän asti olen luullut jälkimmäistä taiteeksi.

  Eräs edellisisten sukupolvien sukulainen oli joskus2-30-luvun vaihteessa rakentamassa itäistä ihannevaltiota ja sieltä ihmeen kaupalla poispäässeenä kertoi ryssien hygieniasta että se p...e pyyhittiin sormin ja sormet sitten hyyskän seinään,niin että ne olivat "kuin kirjoituksia" siellä seinällä..