Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...  (Luettu 38368 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
;D ;D ;D   ;D ;D ;D
=
Keskustan puoluesihteeri Timo Laaninen käyttää harvinaisen kovasanaista kieltä arvostellessaan päähallituspuolueita kokoomusta ja SDP:tä. Laanisen mukaan molemmat puolueet valehtelivat äänestäjille ennen eduskuntavaaleja. Laanisen mukaan ennen vaaleja molemmat puolueet kiistivät ajavansa kuntien pakkoliitoksia. Päähallituspuolueiden valheet kävivät Laanisen mielestä lopullisesti ilmi, kun kokoomuslainen kuntaministeri Henna Virkkunen esitteli loppuviikosta "kuntauudistuksen".
+
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/09/keskusta_syyttaa_kokoomusta_ja_sdpta_valehtelusta_2844243.html

niillehän tuo valehtelu ei oo vika

se on ominaisuus
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
;D ;D ;D   ;D ;D ;D
=
Keskustan puoluesihteeri Timo Laaninen käyttää harvinaisen kovasanaista kieltä arvostellessaan päähallituspuolueita kokoomusta ja SDP:tä. Laanisen mukaan molemmat puolueet valehtelivat äänestäjille ennen eduskuntavaaleja. Laanisen mukaan ennen vaaleja molemmat puolueet kiistivät ajavansa kuntien pakkoliitoksia. Päähallituspuolueiden valheet kävivät Laanisen mielestä lopullisesti ilmi, kun kokoomuslainen kuntaministeri Henna Virkkunen esitteli loppuviikosta "kuntauudistuksen".
+
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/09/keskusta_syyttaa_kokoomusta_ja_sdpta_valehtelusta_2844243.html

kokoomuksen pyynnöstä  kepu   alkoi  häslätä  kunta asioissa  jotta  kreikka unohtuisi :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Ihan itse kunnat saavat määrätä... ja rahat on kaivettava omasta pers´taskusta  :P :P   ;D ;D ;D
=
Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin piirihallitus ei hyväksy kuntaministeri Virkkusen ja sinipunahallituksen suunnittelemaa kuntien rajua vähentämistä pakkokeinoin. Piiri huomauttaa, että viime vuosina vapaaehtoisia kuntaliitoksia on tehty ennätysmäärä ja kunnat ovat lisänneet yhteistoimintaa palvelujen järjestämiseksi.
–Kunnille tulee antaa nyt työrauha palvelujen kehittämisessä. Kuntia on kuunneltava tulevissa ratkaisuissa ja kunnioitettava niiden itsemääräämisoikeutta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...



Ihan itse kunnat saavat määrätä...

 ja rahat on kaivettava omasta pers´taskusta  :P :P   ;D ;D ;D
=

minkä  ihmeen takia,,,,,,miksemme  tee  samoin kuin  etelä-euroopassa ???   

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Oppositiossa on aikaa rustailla referaatteja...   ;D ;D ;D
=
Keskustan itäsuomalaisten kansanedustajien mielestä Pohjois-Savon, Pohjois-Karjalan ja Etelä-Savon vaalipiirien yhdistämien heikentää demokratiaa.
+
Puoluesihteeri Timo Laaninen paheksuu ankarasti hallituksen aikeita syrjäyttää Olavi Ala-Nissilä Euroopan tilintarkastustuomioistuimesta Luxemburgista.
=
Tuskaahan se on kun valtaa ei enää ole   :P :P   ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
...ja kyllä nyt kaatuu hallitus   ::) ::)   ;D ;D ;D
=
Keskusta jättää tänään perjantaina hallitukselle välikysymyksen kuntien lähipalveluista. Välikysymyksen on allekirjoittanut ensimmäisenä keskustan puheenjohtaja Mari Kiviniemi.
+
 ;D ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
...ja kyllä nyt kaatuu hallitus   ::) ::)   ;D ;D ;D
=
Keskusta jättää tänään perjantaina hallitukselle välikysymyksen kuntien lähipalveluista. Välikysymyksen on allekirjoittanut ensimmäisenä keskustan puheenjohtaja Mari Kiviniemi.
+
 ;D ;D ;D

tuo  välistäkysymys  on tarkoitettu  pelkästään  hallituksen  tukemiseen
koska  sillä yritetään  kääntää  kansan huomio  pois  kokoomuksen
rahanhävittämisestä 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Silleesti se ny sit vaan menee... ku ollaan oppositiossa...   :P :P :P   ;D ;D ;D
=
Jyrki Kataisen hallitus heikentää kuntien mahdollisuuksia järjestää päivähoito, opetus, terveyspalvelut ja vanhustenhoito, keskusta arvioi kuntavälikysymyksessään.
+
...ja kepupelleiltä on unohtunut, että kunnilla on verotusoikeus...   :P :P :P

Viimeksi muokattu: 18.09.11 - klo:11:16 kirjoittanut Aulis Anttila

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Silleesti se ny sit vaan menee... ku ollaan oppositiossa...  osa II   ;D ;D ;D
=
Konkreettinen keino kuulla ihmisten mielipiteitä olisi säätää lailla kansanäänestyksistä kuntaliitosten yhteydessä, väläyttää keskustan puoluesihteeri Timo Laaninen.
+
Kepun mafiaa ei pidä enää pystyssä edes kansanäänestys  :P :P :P

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Auliksen monologista saisi kohta trilogian  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Auliksen monologista saisi kohta trilogian  :D

Joo... oon päättäny ottaa tämmösen kansansivistyksellisen homman itelleni, joo   ::)   :P   ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Auliksen monologista saisi kohta trilogian  :D

Joo... oon päättäny ottaa tämmösen kansansivistyksellisen homman itelleni, joo   ::)   :P   ;D ;D ;D

Kohta Parnassossa on juttu "Aulis Anttila, 2000-luvun Kalle Päätalo"  :D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Auliksen monologista saisi kohta trilogian  :D

Joo... oon päättäny ottaa tämmösen kansansivistyksellisen homman itelleni, joo   ::)   :P   ;D ;D ;D

nyhjäisekköös  tyhjästä  ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Päätalo...
Auliksen monologista saisi kohta trilogian  :D
Joo... oon päättäny ottaa tämmösen kansansivistyksellisen homman itelleni, joo   ::)   :P   ;D ;D ;D
Kohta Parnassossa on juttu "Aulis Anttila, 2000-luvun Kalle Päätalo"  :D

Minä en, perkele, ala kertomaan kuinka torakat kävelee keputuvan lattian yli... ja jos alanki ni koko paskasta selvitään kymmenellä rivillä, ei kymmenellä kirjalla, joo   :P  ;D ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Päätalo...
Auliksen monologista saisi kohta trilogian  :D
Joo... oon päättäny ottaa tämmösen kansansivistyksellisen homman itelleni, joo   ::)   :P   ;D ;D ;D
Kohta Parnassossa on juttu "Aulis Anttila, 2000-luvun Kalle Päätalo"  :D

Minä en, perkele, ala kertomaan kuinka torakat kävelee keputuvan lattian yli... ja jos alanki ni koko paskasta selvitään kymmenellä rivillä, ei kymmenellä kirjalla, joo   :P  ;D ;D ;D

päätalo  oli  demari  8)