Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ympäristöministeriö  (Luettu 5887 kertaa)

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Ympäristöministeriö
Aika tarkkaa vain tuntuu olevan noiden polttamisten kanssa. Naapurilla on vanha hirsitalo, joka tuli peltokauppojen yhteydessä. Lisäksi siinä talossa on joku sieni, joten asuinkelpoiseksi siitä ei ole. Naapuri sitten kysymään palolaitokselta, saako sen polttaa itse, vai tulisiko palokunta sen polttamaan. Vastaus oli: itse ei saa polttaa ja palokuntakaan ei tarvitse kuin yhden harjoituskohteen vuodessa. Kiintiö oli jo täynnä...
Ei naapurikunnista kysyny?

Tietenkin jos kasaa risuja päälle niin, ettei tupaa näy, ja polttaa pääsiäisenä tai juhannuksena. No pääsiäinenhän meni jo, joten juhannuksena siis kokkoa virittelemään...  ;D
tethering holes to their concave windings

Maalaispoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nothing runs like a deere
Tietenkin jos kasaa risuja päälle niin, ettei tupaa näy, ja polttaa pääsiäisenä tai juhannuksena. No pääsiäinenhän meni jo, joten juhannuksena siis kokkoa virittelemään...  ;D

Heh heh, vanha juttu... :D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Aika tarkkaa vain tuntuu olevan noiden polttamisten kanssa. Naapurilla on vanha hirsitalo, joka tuli peltokauppojen yhteydessä. Lisäksi siinä talossa on joku sieni, joten asuinkelpoiseksi siitä ei ole. Naapuri sitten kysymään palolaitokselta, saako sen polttaa itse, vai tulisiko palokunta sen polttamaan. Vastaus oli: itse ei saa polttaa ja palokuntakaan ei tarvitse kuin yhden harjoituskohteen vuodessa. Kiintiö oli jo täynnä...

Tuohon olisi ratkaisu pistää rötiskö kaivinkoneella nurin niin että sortumisen vaaraa ei ole ja laittaa lehteen ilmoitus että ilmaista polttopuuta tarjolla. Täällä päin esim. rakennustyömailta jopa betonilaudatkin kelpaa polttopuita tarvitseville.