Persuissa on ainesta kestäväksi ilmiöksi. Mukaan pitää saada nimenomaan jo kokemusta omaavia politiikan harrastajia.
"Tutkimus paljastaa myös, että suurimmat vuodot perussuomalaisiin on tällä hetkellä krsitillisdemokraateista, keskustasta ja SDP:stä." Onko tämä nyt sitä aivovuotoa?
Lainaus käyttäjältä: Aimo Jortikka - 04.07.11 - klo:09:06Persuissa on ainesta kestäväksi ilmiöksi. Mukaan pitää saada nimenomaan jo kokemusta omaavia politiikan harrastajia. Tossa on homman pointti... aika näyttää kui käy - mä kyl tiän kui käy... mut en viitti olla oraakkeli
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.07.11 - klo:09:30Lainaus käyttäjältä: Aimo Jortikka - 04.07.11 - klo:09:06Persuissa on ainesta kestäväksi ilmiöksi. Mukaan pitää saada nimenomaan jo kokemusta omaavia politiikan harrastajia. Tossa on homman pointti... aika näyttää kui käy - mä kyl tiän kui käy... mut en viitti olla oraakkeli parasta niin,,,,sillä vikaan ovat ennusteesi ennenkin menneet
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 04.07.11 - klo:10:07Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 04.07.11 - klo:09:30Lainaus käyttäjältä: Aimo Jortikka - 04.07.11 - klo:09:06Persuissa on ainesta kestäväksi ilmiöksi. Mukaan pitää saada nimenomaan jo kokemusta omaavia politiikan harrastajia. Tossa on homman pointti... aika näyttää kui käy - mä kyl tiän kui käy... mut en viitti olla oraakkeli parasta niin,,,,sillä vikaan ovat ennusteesi ennenkin menneet aivottomat jäävät demareihin