Onkohan Jari Räsäsellä synkkää mehtää, vai millä rupee makselemaan korvauksia STT:n toimittajille.http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/dopingjupakassa-langetettiin-kovia-tuomioita/art-1288398731196.htmlVahingonkorvaus oikeudenkäyntihän tästä tulee.
Oma veikkaus on, että neljästä syytetystä kaksi miestä tuomitaan ja kaksi vapautetaan näytön puutteessa, Räsänen on tuomittujen joukossa kun on pelkkä maajussi.
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 30.06.11 - klo:17:40Oma veikkaus on, että neljästä syytetystä kaksi miestä tuomitaan ja kaksi vapautetaan näytön puutteessa, Räsänen on tuomittujen joukossa kun on pelkkä maajussi.No Räsänenhän tässä suurin syyllinen onkin. Olis sanonu jos käytin niin käytin. Jos en käyttänyt niin en käyttänyt. So what! Mutta ei voi lapiolla ottaa jos kauhalla on annettu.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 30.06.11 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 30.06.11 - klo:17:40Oma veikkaus on, että neljästä syytetystä kaksi miestä tuomitaan ja kaksi vapautetaan näytön puutteessa, Räsänen on tuomittujen joukossa kun on pelkkä maajussi.No Räsänenhän tässä suurin syyllinen onkin. Olis sanonu jos käytin niin käytin. Jos en käyttänyt niin en käyttänyt. So what! Mutta ei voi lapiolla ottaa jos kauhalla on annettu. Oleellista on koko hommassa se, että nää kepulaiset piikkipellet tuhos kahden ihmisen työelämän ja siltä toiselta vielä avio- ja perhe-elämän... sitä ei hyvitä millään. Enää
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 30.06.11 - klo:17:53Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 30.06.11 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 30.06.11 - klo:17:40Oma veikkaus on, että neljästä syytetystä kaksi miestä tuomitaan ja kaksi vapautetaan näytön puutteessa, Räsänen on tuomittujen joukossa kun on pelkkä maajussi.No Räsänenhän tässä suurin syyllinen onkin. Olis sanonu jos käytin niin käytin. Jos en käyttänyt niin en käyttänyt. So what! Mutta ei voi lapiolla ottaa jos kauhalla on annettu. Oleellista on koko hommassa se, että nää kepulaiset piikkipellet tuhos kahden ihmisen työelämän ja siltä toiselta vielä avio- ja perhe-elämän... sitä ei hyvitä millään. Enää Rahalla ei voi korvata, mutta on se reipas vahingonkorvaus varoituksena muille oikeudessa valehtelijoille. Itse muutaman kerran käräjäoikeudessa käyneenä, (ei syytettynä) olen tullut siihen tulokseen että paras valehtelija voittaa.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 30.06.11 - klo:18:01Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 30.06.11 - klo:17:53Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 30.06.11 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 30.06.11 - klo:17:40Oma veikkaus on, että neljästä syytetystä kaksi miestä tuomitaan ja kaksi vapautetaan näytön puutteessa, Räsänen on tuomittujen joukossa kun on pelkkä maajussi.No Räsänenhän tässä suurin syyllinen onkin. Olis sanonu jos käytin niin käytin. Jos en käyttänyt niin en käyttänyt. So what! Mutta ei voi lapiolla ottaa jos kauhalla on annettu. Oleellista on koko hommassa se, että nää kepulaiset piikkipellet tuhos kahden ihmisen työelämän ja siltä toiselta vielä avio- ja perhe-elämän... sitä ei hyvitä millään. Enää Rahalla ei voi korvata, mutta on se reipas vahingonkorvaus varoituksena muille oikeudessa valehtelijoille. Itse muutaman kerran käräjäoikeudessa käyneenä, (ei syytettynä) olen tullut siihen tulokseen että paras valehtelija voittaa. Nyt se tuomio sitten tuli, niin meni kuten oletinkin ...
No empä ehtiny, oli muuta tekemistä ...
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 30.06.11 - klo:18:10No empä ehtiny, oli muuta tekemistä ... Meikä pisti urakoitsijan pellolle,niin itse voi vaan pitää hellettä. Heinät meni paaliin eikä hikikään tullu.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 30.06.11 - klo:18:11Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 30.06.11 - klo:18:10No empä ehtiny, oli muuta tekemistä ... Meikä pisti urakoitsijan pellolle,niin itse voi vaan pitää hellettä. Heinät meni paaliin eikä hikikään tullu. Joskus on järkevintä näin ...
eikös törkeästä petoksesta pitäs häkki heilahtaa heti??perkeleen suksijoita paapovat, nykäsen ne kyllä nakkasivat heti poseen vaikkei ollu ku vähä puukkoa heilutellu..