Tuntuu että enää ei jaksa

minä hoidan yksin 35 päisen emo-karjan ja siinä sivussa teen kotona kaiken tarvittavan (pyykit,kauppa,ruoka,siivous, lasten(nyt 3) harrastus menot ja sitten pitäs vielä mieskin huolehtia)
Emoille pitäisi laittaa tarhaa kuntoon ym. tekisin kaikkea jos vain osaisin ja JAKSAISIN ja toivoisin että mies olisi mukana korjaamassa ja laittamassa kuntoon vaan ei. Lantalasta paskat ajaa, mutta ensin pitäisi korjata lattia (valu) mikä petti keväällä.
Hänen mielestään karja on minun ja myös teen kaiken ja jos en jaksa MYY POIS

emot on minun henki ja elämä ja teen kyllä kaikkeni että emoilla olisi hyvä olla

kyllä rahat kelpaa kun syksyllä tulee, vasikka/tuki tulot velkoihin jotka siirretty syksyyn.
Kaikki rahat (miehellä oma yritys) menee siihen että mies maksaa työntekijöille palkat ja koneitten kunnosapito. Pitäisi laskuja maksaa mutta millä maksan ja tokkopa syksyllä rahoja nään...
Mies tekee yrityksessään töitä kesäisin enempi kun työntekijöillä lomat, talvella luppoaikaa. Ja se luppoaika on sitä että nukkuu ja syö
Ihan sama onko rahaa, mutta mies saisi joskus kysyä TARVIINKO APUA, kertaakaan sitä ei ole kysytty

en jaksa SORRY vaan.
Tämä uusioperheen arki sinä et komenna minua kun et ole minun äiti, silti pyykkään ja ruokin yms.