Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tämän Juhannuksen saldo:  (Luettu 2008 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Niin kun karpon parhaissa enska sano hyvin ,että  "juhannus se vaan vaati, mitään ei mahdettu."  ;D Siis tähän on tyytyminen, jotta juhannus vaatii uhrilahjaa vuodesta toiseen.

ma-ripa-lo

  • Vieras
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Niin kun karpon parhaissa enska sano hyvin ,että  "juhannus se vaan vaati, mitään ei mahdettu."  ;D Siis tähän on tyytyminen, jotta juhannus vaatii uhrilahjaa vuodesta toiseen.
   Onko Juhannuksena kuoleminen jotenkin hienompaa, ku muulloin ???

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Niin kun karpon parhaissa enska sano hyvin ,että  "juhannus se vaan vaati, mitään ei mahdettu."  ;D Siis tähän on tyytyminen, jotta juhannus vaatii uhrilahjaa vuodesta toiseen.
   Onko Juhannuksena kuoleminen jotenkin hienompaa, ku muulloin ???

Sanotaanko vaikka näin, että iso osa kansasta siirtyy silloin, vahinko herkkään moodiin.  ;D

krest yanin

  • Vieras

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Minä meinasin tänään lähteä tolla meidän kiikkerällä venellämme opettelemaan heittoverkkokalastusta. Voisi ottaa vaikka kossua mukaan niin saalis tuntuisi tuplalta  ???

http://www.luonnossa.net/Kalastus/Heittoverkkokalastus/heittoverkkokalastus.html

Näyttää niin helpolta ja turvalliselta että ei uskalla selvinpäin  :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Minä meinasin tänään lähteä tolla meidän kiikkerällä venellämme opettelemaan heittoverkkokalastusta. Voisi ottaa vaikka kossua mukaan niin saalis tuntuisi tuplalta  ???

http://www.luonnossa.net/Kalastus/Heittoverkkokalastus/heittoverkkokalastus.html

Näyttää niin helpolta ja turvalliselta että ei uskalla selvinpäin  :D
Kokkeileskin . Taas yks turhake olis vähemmän .  ;D

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Juhannuksena kun juo kaksi pulloa kossua ja soutaa selällä, niin kun aukaisee sepaluksensa lenssausta varten saattaa nähdä tulevan leskensä rannalla. (Juhannustaikoja VOL. 9.)
Grow the feed, not the weeds!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Täysin välttämätöntä lajin valintaa, karsitaan osa porukasta pois sukua jatkamasta ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Täysin välttämätöntä lajin valintaa, karsitaan osa porukasta pois sukua jatkamasta ...

Tämä on aina yhtä hyvä. Kertoo ihmisistä jotka ovat päättäneet jalostaa ihmiskuntaa hävittämällä omat typerät feno/genotyyppinsä maalimasta typerillä tempuillaan  :D

http://www.darwinawards.com/

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Tämän Juhannuksen saldo:
Täysin välttämätöntä lajin valintaa, karsitaan osa porukasta pois sukua jatkamasta ...

Tämä on aina yhtä hyvä. Kertoo ihmisistä jotka ovat päättäneet jalostaa ihmiskuntaa hävittämällä omat typerät feno/genotyyppinsä maalimasta typerillä tempuillaan  :D

http://www.darwinawards.com/
Memetic Evolution: Kengät

Naiset, olen tehnyt teille karhunpalveluksen.
Olen alustavasti tutkimusta syitä darwinistinen naisten kuolemaan. Avokkaat tappavat naisia! On junaraiteet edessä linja, raporteista tulvia Darwin Awards Keski kaikkialta maailmassa. Olemme kirjaimellisesti uhriksi omaa muoti mielessä, ja se on niin yleinen en edes lähettää yhden tarinan; pidin voimassa uutiset kertomuksiin rietas ja tyhmiä. Olin väärässä.

Korkokengät ovat tärkeä lähde vapaaehtoisesti loukkaantumisen ja kuoleman naisten keskuudessa. En halua loukata ketään tässä yleisössä. Rakastan pitkä, siro tunne korkokengät, liian. Mutta ne kuuluvat makuuhuoneessa, ei kadulla! Naiset, olemme puhuneet keskenämme ongelmasta jo vuosia, ja tekemättä mitään.

Katso jalkojani. Olen pukeutunut tavallinen tasainen sandaalit. Hobbling itse ei ole seksikäs, se lähettää signaalin heikkouden. Tämä on Darwin Awards tyhmä. Me keksiä "muoti" ratkaista ongelma, miten näyttää seksikäs. Meillä maksaa $ $ ongelman ratkaisemiseksi, me maksamme jälleen luunmurtumia ja Darwin Awards kuolemat, kaikki korjata kuvitteellinen tarve "parantaa" ulkonäköä.

Meidän luonnollinen taipumus houkutella perämies on ajettu naurettavaa Peacock äärimmäisyyksiin. Luonto hoiti ongelman jo. Sinä. Are. Seksikäs, hyvät, juuri sellaisena kuin olet.

Memetic evoluutio. Enemmän Odotan enemmän näen, että markkinointi on ajo memetic evoluutio. Ne, jotka eivät näe ironiaa markkinointi seksuaalinen valinta on tuomittu kärsimään, koska se on niin yleinen se on näkymätön. Ladies, Minä rakastan sinua niin paljon, minä lupaan, että ensimmäiset kaksikymmentä ihmistä julkisesti heittää pois koko kokoelma kukin olla myönnettiin 100 dollaria Darwin Awards Safety Fund tunnetaan minun pankkitilille.

Aivan oikein, olen valmis laittamaan 2000 dollaria omaa rahaa jaossa tämän arvoinen syy. postittaa FACEBOOKISSA julkisen tossing-ulos kokoelma, ja minuun yhteyttä palkinnon lunastamiseen.
2010 Darwin Award-ehdokkaat
itsevalinta, luonnollisesti!