Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jutan järjenjuoksu  (Luettu 3232 kertaa)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Jutan järjenjuoksu
Laitetaan kaikille sama alvi prosentti . Alvia korotettiin vuosi sitten . Onko auttanut ?
Olikos se nyt miljardi mikä sillä korotusprosentilla kerätään vai oliko peräti vähän yli.

Mitenkäs se nyt tuo kestävyysvaje oikein meneekään, valaiskaapa nyt viksummat jotka tiedätte ???
 Kestävyysvaje on siis vuodessa 8 miljardia eli sen verran valtio vuodessa velkaantuu.  Tuossa joku oli ymmärtänyt että kun kaksi miljardia nyt säästetään  niin neljässä vuodessa velkaantuminen loppuu. :(  Minä olen kuvitellut että pitää neljänä vuotena peräkkäin tehdä 2 000 000 000 leikkaukset että velkaantuminen loppuisi.
 Sitten jos ja kun korot nousevat kymmenen prossan tienoille niin siitä tulee "kestävyysvajetta" 8 miljardia lisää :(

Sepedeus

• Vieras
Hiukan olen muuten kans ihmetellyt tätä valtion menojen siirtoa kunnille.Valtio säästää ja kunnat nostavat veroprosenttia.Siis SDP ajaa tasaveroa kehiin.Kuitenkin.

Kepun kuningasajatus on ollut vuosikymmenet kunnallinen päätösvalta. Siitä aiheutuu kuluja vastuuta.  ;D

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Laitetaan kaikille sama alvi prosentti . Alvia korotettiin vuosi sitten . Onko auttanut ?
Olikos se nyt miljardi mikä sillä korotusprosentilla kerätään vai oliko peräti vähän yli.

Mitenkäs se nyt tuo kestävyysvaje oikein meneekään, valaiskaapa nyt viksummat jotka tiedätte ???
 Kestävyysvaje on siis vuodessa 8 miljardia eli sen verran valtio vuodessa velkaantuu.  Tuossa joku oli ymmärtänyt että kun kaksi miljardia nyt säästetään  niin neljässä vuodessa velkaantuminen loppuu. :(  Minä olen kuvitellut että pitää neljänä vuotena peräkkäin tehdä 2 000 000 000 leikkaukset että velkaantuminen loppuisi.
 Sitten jos ja kun korot nousevat kymmenen prossan tienoille niin siitä tulee "kestävyysvajetta" 8 miljardia lisää :(

Äkkiä luulisi että 8 miljardin vuotuiseen kestävyysvajeeseen olisi pitänyt valtion säästää 8 miljardia vuosittain. Nyt valtio säästää 2 miljardia ja tämän vuoden kestävyysvaje on kurottu kiini 4 vuodessa. Entäs ne 4 vuoden kestävyysvajeet jotka on 6 miljardia per vuosi?
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Äkkiä luulisi että 8 miljardin vuotuiseen kestävyysvajeeseen olisi pitänyt valtion säästää 8 miljardia vuosittain. Nyt valtio säästää 2 miljardia ja tämän vuoden kestävyysvaje on kurottu kiini 4 vuodessa. Entäs ne 4 vuoden kestävyysvajeet jotka on 6 miljardia per vuosi?

ne  kreikkaan lähetetyt  miljadit  tuottavat  suomelle korkotuloina  helposti  tuon vajeen ???

Aulis Anttila

• Vieras
Kuningas ja ajatus...
Kepun kuningasajatus on ollut vuosikymmenet kunnallinen päätösvalta.

Joo... kallista on... demokratia   :P :P :P   ;D ;D ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kuningas ja ajatus...
Kepun kuningasajatus on ollut vuosikymmenet kunnallinen päätösvalta.

Joo... kallista on... demokratia   :P :P :P   ;D ;D ;D

juuuuuuu   siksi  tämä  kansallis sosialistinen  hallitus  pyrkiikin  demokratiasta  eroon :o