Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepulaisten jäsenkato  (Luettu 827 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22247
kepulaisten jäsenkato
puolueessa kunnioitettu ja arvostettu maatalous- ja metsäministeri kehoitti jäseniään hakemaan poliittista turvapaikkaa Norjasta. Jokainen kunnon kepuluuseri lähtee Norjaan.

Moniko tila on pakkaamassa kampsunsa.

Kaikki jotka eivät ole, ovat hylänneet puolueensa ja ideologiansa ja asiasta voi vetää johtopäätöksen puolueen olevan enemmän kuin kriisissä.

Ei kai nyt puolueessa noinkin arvostettu poliitikko muutoin tuuleen huutele.

Aulis Anttila

  • Vieras
kepulaisten jäsenkato
puolueessa kunnioitettu ja arvostettu maatalous- ja metsäministeri kehoitti jäseniään hakemaan poliittista turvapaikkaa Norjasta. Jokainen kunnon kepuluuseri lähtee Norjaan. Moniko tila on pakkaamassa kampsunsa. Kaikki jotka eivät ole, ovat hylänneet puolueensa ja ideologiansa ja asiasta voi vetää johtopäätöksen puolueen olevan enemmän kuin kriisissä. Ei kai nyt puolueessa noinkin arvostettu poliitikko muutoin tuuleen huutele.

– Nyt ajattelen, että en jää eläkkeelle poliitikon tehtävästä. Olen 42-vuotias, minä kerkiän tehdä vielä muuta, KokoVartaloKotelo hän paljastaa  ::) ::) ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kepulaisten jäsenkato
puolueessa kunnioitettu ja arvostettu maatalous- ja metsäministeri kehoitti jäseniään hakemaan poliittista turvapaikkaa Norjasta. Jokainen kunnon kepuluuseri lähtee Norjaan. Moniko tila on pakkaamassa kampsunsa. Kaikki jotka eivät ole, ovat hylänneet puolueensa ja ideologiansa ja asiasta voi vetää johtopäätöksen puolueen olevan enemmän kuin kriisissä. Ei kai nyt puolueessa noinkin arvostettu poliitikko muutoin tuuleen huutele.

– Nyt ajattelen, että en jää eläkkeelle poliitikon tehtävästä. Olen 42-vuotias, minä kerkiän tehdä vielä muuta, KokoVartaloKotelo hän paljastaa  ::) ::) ::)

  Hyvälle eläkkeele sitä pääsiskin vajaan vuoden pääministerin pestistä. ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: kepulaisten jäsenkato
puolueessa kunnioitettu ja arvostettu maatalous- ja metsäministeri kehoitti jäseniään hakemaan poliittista turvapaikkaa Norjasta. Jokainen kunnon kepuluuseri lähtee Norjaan. Moniko tila on pakkaamassa kampsunsa. Kaikki jotka eivät ole, ovat hylänneet puolueensa ja ideologiansa ja asiasta voi vetää johtopäätöksen puolueen olevan enemmän kuin kriisissä. Ei kai nyt puolueessa noinkin arvostettu poliitikko muutoin tuuleen huutele.

– Nyt ajattelen, että en jää eläkkeelle poliitikon tehtävästä. Olen 42-vuotias, minä kerkiän tehdä vielä muuta, KokoVartaloKotelo hän paljastaa  ::) ::) ::)

kyllä  tuo  rivijäsenenä perusässissä   vielä  menee,,,,,tervetuloa  vaan ;)