Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyviä pihvejä Lidlistä  (Luettu 5577 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Hyviä pihvejä Lidlistä
Ranskalaisia voi kuvata vain yhdellä sanalla. Englanniksi se sana on "cocky", suomennus "mulkku" ei ole ihan samaa tarkoittava...  Ehkä joku "hiton leuhka" on sopivampi käännös..  :D

Pollee, koppava, paskantärkee, kokoomuslainen,  Googlen mukaan: tärkeilevä. Täsmää.

Koppava on lähinnä oikeaa käännöstä, mutta ei sekään tavoita tuota "cockyn" tunnelmaa. Kukkoileva ?

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ranskalaisia voi kuvata vain yhdellä sanalla. Englanniksi se sana on "cocky", suomennus "mulkku" ei ole ihan samaa tarkoittava...  Ehkä joku "hiton leuhka" on sopivampi käännös..  :D

Pollee, koppava, paskantärkee, kokoomuslainen,  Googlen mukaan: tärkeilevä. Täsmää.

Koppava on lähinnä oikeaa käännöstä, mutta ei sekään tavoita tuota "cockyn" tunnelmaa. Kukkoileva ?

Katainen ?

JoHaRa

• Vieras

Katainen ?

Ei Katainen ole cocky.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei Katainen ole cocky.
[/quote]

Kukkopoika?

JoHaRa

• Vieras

Ei Katainen ole cocky.

Kukkopoika?
[/quote]

Sille on annettu tuollainen lempinimi mutta ei se minun mielestäni kukkoile ihan mahdottomasti. Siis oikeasti.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei Katainen ole cocky.

Kukkopoika?

Sille on annettu tuollainen lempinimi mutta ei se minun mielestäni kukkoile ihan mahdottomasti. Siis oikeasti.
[/quote]

Noo, Jutta ja Paavo ovat vähän karsinet sulkia..

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei Katainen ole cocky.

Kukkopoika?

[/quote]

ilmoittihan  se  ihan itte  olevansa  haukkatarhan kukko joka sammuttelee  pensaspalot

siestamaissa  ja  ottaa  niskalenkin markkinavoimista :P

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei Katainen ole cocky.

Kukkopoika?

ilmoittihan  se  ihan itte  olevansa  haukkatarhan kukko joka sammuttelee  pensaspalot

siestamaissa  ja  ottaa  niskalenkin markkinavoimista :P
[/quote]

Taitaa vaan haukat viedä kukon..