Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Belgia ja Italia ovat seuraavat  (Luettu 8946 kertaa)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Belgia ja Italia ovat seuraavat
Kysymys kuuluukin että kuka on tästä vastuussa,
Vastuussa on se jolla on valtakin, eli demokratiassa kansa. Vastuukantaminen ja oikeudenmukaisuus ei ole kytköksissä siten kuin vasurit aina kuvittelee. Tietämätön on vastuussa, selittely on vastuunpakoilua..... ;)

Näkemys tuokin ja jos joku vähemmän fiksuna pidetty agrolainen tuollaista edes rohkenisi esittää niin voisinpa jopa tentata että onko hän edes ymmärtänyt olennaisen tässä tapauksessa mutta se olennainen ei ole välttämättä kovin helppo tapaus. Olennainen kysymys kuuluukin että miten se roistomainen kansanosa ja velkojen rahoittajat saataisiin vastuuseen ilman että se pieni viaton köyhä kansanosa joutuu tarpeettomasti kärsimään.....
Kyllä jokainen kreikkalainen on vastuussa. Rahaa on maassa jaettu laittomin perustein ja "laittomaan tavaraan ryhtyminen" on rangaistavaa vaikka tavaran alkuperää ei edes tietäisi  ;) ;)

Kreikan kansalle jäi ns. "mustapekka" käteen ...

höpö höpö  taas,,,, lykkäsivät  ne  pelit suomalaisille ja käteinen  kiittää
että  saa kantaa  vastuuta :o

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Kysymys kuuluukin että kuka on tästä vastuussa,
Vastuussa on se jolla on valtakin, eli demokratiassa kansa. Vastuukantaminen ja oikeudenmukaisuus ei ole kytköksissä siten kuin vasurit aina kuvittelee. Tietämätön on vastuussa, selittely on vastuunpakoilua..... ;)

Näkemys tuokin ja jos joku vähemmän fiksuna pidetty agrolainen tuollaista edes rohkenisi esittää niin voisinpa jopa tentata että onko hän edes ymmärtänyt olennaisen tässä tapauksessa mutta se olennainen ei ole välttämättä kovin helppo tapaus. Olennainen kysymys kuuluukin että miten se roistomainen kansanosa ja velkojen rahoittajat saataisiin vastuuseen ilman että se pieni viaton köyhä kansanosa joutuu tarpeettomasti kärsimään.....
Kyllä jokainen kreikkalainen on vastuussa. Rahaa on maassa jaettu laittomin perustein ja "laittomaan tavaraan ryhtyminen" on rangaistavaa vaikka tavaran alkuperää ei edes tietäisi  ;) ;)

Juu tietysti se köyhä kansa on vastuussa mutta mielestäni tässä tapauksessa tulisi etsiä niitä muitakin vaihtoehtoa kyseisen rikollisen toiminnan vastuullisiksi.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Juu tietysti se köyhä kansa on vastuussa mutta mielestäni tässä tapauksessa tulisi etsiä niitä muitakin vaihtoehtoa kyseisen rikollisen toiminnan vastuullisiksi.
Mun käsityksen mukaan osin just siksi niitä on vielä rahoitettukin, kun suurin osa kansasta on tavallaan tietämättömiä ja ymmärtämättömiä tehtyjen kuprujen vaikutuslaajuudesta. Silti demokratiasta tulee ihan täysin toimintakyvytön hallintomuoto, jos varsinaislta vallankäyttäjiltä vastuunkanto jätetään: äänestämättäjättäminenkään ei demokratiassa saisi säästää vastuulta.

apilaattorit ja viikatepersut taas on ankaria ja ehdottomia, itse kun ovat täysin erehtymättömiä. Henki on sama kuin Halmeella aikanaan, Jumala armahtaa. Minä en. :D :D :D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Mun käsityksen mukaan osin just siksi niitä on vielä rahoitettukin, kun suurin osa kansasta on tavallaan tietämättömiä ja ymmärtämättömiä tehtyjen kuprujen vaikutuslaajuudesta. Silti demokratiasta tulee ihan täysin toimintakyvytön hallintomuoto, jos varsinaislta vallankäyttäjiltä vastuunkanto jätetään: äänestämättäjättäminenkään ei demokratiassa saisi säästää vastuulta.

apilaattorit ja viikatepersut taas on ankaria ja ehdottomia, itse kun ovat täysin erehtymättömiä. Henki on sama kuin Halmeella aikanaan, Jumala armahtaa. Minä en. :D :D :D

Näin taas syytellään äärioikeustolaiseksi tämä kortti on jo käytetty persuja vastaan ja ja takapotkuhan siittä tuli ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Näin taas syytellään äärioikeustolaiseksi tämä kortti on jo käytetty persuja vastaan ja ja takapotkuhan siittä tuli ;D

Niin mutta monelta puuttuu se itsekritiikki jota itse olen edes jossain määrin yrittänyt harjoittaa....

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyseisen rikollisen toiminnan vastuullisiksi.
Mun käsityksen mukaan osin just siksi niitä on vielä rahoitettukin,

" kun suurin osa kansasta on tavallaan tietämättömiä ja ymmärtämättömiä tehtyjen kuprujen vaikutuslaajuudesta. ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???"

Silti demokratiasta tulee ihan täysin toimintakyvytön hallintomuoto, jos varsinaislta vallankäyttäjiltä vastuunkanto jätetään: äänestämättäjättäminenkään ei demokratiassa saisi säästää vastuulta.

suurin osa  kansasta  kyllä  käsitti  siestamaiden  ongelmat  mutta    poliittiset
eu-kiima  johtajat  eivät  euroopan tilannetta  hallitse,,,,,,,ei  tarvii kun
muistella  pellekepu  vanhasen   viime  kesän  lausuntoja :P :P

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
suurin osa  kansasta  kyllä  käsitti  siestamaiden  ongelmat  mutta    poliittiset
Joo näi oli ja samalta suurelta porukalta jäi ja jää ymmärtämättä miten nämä ongelmat vaikuttaa kokonaisuuteen....

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

pice

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Muistan hyvin kun euron perustamisen aikaan yleisesti puhuttiin, että etelä-euroopan maita ei saisi ottaa mukaan,
kun niillä ei silloinkaan talous pysynyt hanskassa ja juuri näitä nyt esille tulleita ongelmia jo silloin arveltiin tulevaksi.
Mutta politiikka sivuutti jälleen kerran järjen.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Joo näi oli ja samalta suurelta porukalta jäi ja jää ymmärtämättä miten nämä ongelmat vaikuttaa kokonaisuuteen....

Minä väitän että suuri osa kansasta ei edes ymmärrä koskaan sitä missä politiikassa todella mennään.

Ihan vain esimerkiksi, kun Taavi Kaduntallaajalta kysytään niin hän tuskin edes ymmärtää kysyttäessä mitkä puolueet ovat hallitusvastuussa.

Tosin keskiverto Taaville tällä ei ole välttämättä kovin suurta merkitystä koska hän ei edes välttämättä ymmärrä mihin mihin mikin hallituspohja vaikuttaisi hänen elämässään....

Viimeksi muokattu: 24.06.11 - klo:19:46 kirjoittanut Luomujussi

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Minä väitän että suuri osa kansasta ei edes ymmärrä koskaan sitä missä politiikassa todella mennään.

onkoos  sinullekaan  sitä  koskaan kerrottu ???

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

Se ymmärys jäi politikoilta jo silloin kun luotiin tämä yhteisvaluutta. Ei olisi pitänyt ottaa euroon kaikkia jotka ovesta pystyy sisään kontaamaan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

luomujuippi on pihal ko lumiukko ;D

http://www.studio55.fi/oikeusjakohtuus/artikkeli.shtml/1179025/paljastuksia-%20-%20-luvun-politiikasta tuos kotimaan tilanne ensi alkuun 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

• Vieras

luomujuippi on pihal ko lumiukko ;D

http://www.studio55.fi/oikeusjakohtuus/artikkeli.shtml/1179025/paljastuksia-%20-%20-luvun-politiikasta tuos kotimaan tilanne ensi alkuun 8)

Näihän sen meni ja taitaa muuten mennä vieläkin, eiköhän Haloskakin ole KGB:n entisiä asiamiehiä ????

Aulis Anttila

• Vieras
KGB...
eiköhän Haloskakin ole KGB:n entisiä asiamiehiä ????

"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

emo-heikki

• Vieras
Vs: KGB...
eiköhän Haloskakin ole KGB:n entisiä asiamiehiä ????

"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

Kyllähän näiden Stasi-vuotojen aikaan Halonen heilui ulkoministerinä ????
Ja ulkoministeriö oli se paikka joka vuosi ...