Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomen poliisi  (Luettu 1372 kertaa)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Suomen poliisi
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Greenpwr

• Vieras
Vs: Suomen poliisi
Poliisin toimintaa...

http://www.youtube.com/watch?v=yxVDdrRJ8L8

Kauan aikaa sitten oli Raumalla otettu huumeheebon puh nro talteen, mutta yks numero väärin...tultiimpa keskelle savoo kuulustelemaan viiskymppistä isäntämiestä...ja kyseltiin. että millä rahalla navetta on kymmenen vuotta sitten tehty ym...kun ehdoteltiin äiti-muorin hakemista kuultavaksi oli alkanut käämi lämmitä...kyllä meillä kokoomuksessa osataan...

JoHaRa

• Vieras
Minä sain "kerran" tuta suomalaisen agressiokoneiston voimaa! Eli siis poliisiin..

Mopopoika kaasutti pirusti poliiseja karkuun Vampula Cityn pääkadulla. Heitti parit ketunlenkit ja konstaapelit menettivät pelin. Vaan minulle, joka kävelin letkeästi autoni ääreltä kohti tapahtumien keskiötä, tarjottiin avustettu siirtymä "maijan" sikaosastolle. Matka kohti Huittisten putkaa alkoi.

2 km siinä ajeltiin tuppisuina kunnes virkapukuiset toivat ajatuksensa ilmi tivatessaan minulta hurjastelleen 2-tahdikkaan henkilöllisyyttä. Vaivautuneena todistelin heille että miten ihmeessä minä 25 vuotiaana voisin tuntea jokaisen kylän mopopojan vain mopon äänen perusteella  ??? Poliisit luovuttivat hiillostamiseni ja palauttivat minut lähtöasetelmaan.

Ja juu, tietysti tunsin sen tyypin. Taisin olla mukana jopa virittämässä sitä mopoa.

Mutta kyllä oli jännää. Muuta jännää Vampulassa ei sitten sinä vuotena tapahtunutkaan. Onkohan jälkeenkään tapahtunut  ???

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Jos oltas oltu jenkeissä, tuolla marjamyyjällä olis ollut jo 17 luotia ympäri kehoa ja tapahtumassa tullut myös kaksi loukkaantunutta sivullista. Siihen verrattuna suomen poliisilla on ihan oikea linja, ainakin yleensä ja toki joukkoon mahtuu muutama pakollinen idioottikin alan mainetta pilaamaan.

Mä olin viimeksi poliisin kanssa tekemisissä alkuvuodesta kun istuskelin paikallisen poliisiaseman kopissa keskustelemassa ajotavastani kahden noin 30-v naiskonstaapelin kanssa, olisin voinut olla pidempäänkin...  ;D Kaikki virkavallan edustajat joita olen tavannut, on ollut tosi asiallisia ja ammattilaisia hommissaan, ei ole tarvinnut kumaankaan kiukutella toiselle, vaikka kaikenlaista on aina sattunut ja tapahtunut...
Nothing is Something Worth Doing

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei ollut pojilla homma hanskassa. Puhuttelemalla olisi saattanut selvitä mutta kun ei osata kuin savoa. Sellaista läpsimistä sillä telarilla. Antoivat kaverille liikaa tilaa, olisi vain pitänyt heti uida liiveihin. Eli PELKÄSIVÄT. Jenkeissä tuollaisille annettaisiin kenkää.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

AgerSilva

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Halutessaan tuo virolainen ois laittanu noi kaks tyyppiä nättiin pakettiin. Yhellä kytällä naama auki videon lopussa.
Vois tosiaan muutenkin toimia kun huutaa suomee, sumuttaa ja tarjota patukkaa...

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitähän toi punapaitainen oikein heiluu tuon harjan kanssa. Kenen ois ollu vika, jos virolainen ois vaikka vetäsy nenukkiin itsepuolustukseksi ?

talutehnika

• Vieras
Kyllä tuollainen rikollinen pitää viedä putkaan! Myydä nyt kanttaröllejä torilla! Kyllä verovaroilla toimivat posliinit käyttivät verorahoja juuri oikeaan kohteeseen. Mutta mikäli yön timo olisi myynyt sieniä niin tuskimpa asiaan olisi puututtu millään tavoin. Sehän olisi ollut rasismia. Ehkäpä tuo kanttarellien myyjä ymmärtää ensi kerralla tuoda huimausaineita.  :D