Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Neke - 15.06.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:20:58Yksi palstan s-hoitaja on suuttunut minulle ja veetuilee joka välissä Mitä pitäisi tehdä Suositellaanko hellää vaiko rankempaa kesytystapaa Kysy,kaipaako taas sorkkaa hanuriin?Joku puutos sillä on. Lieneekö tuo. Pitäisikö sorkan olla etu- vaiko takasorkka Mää eppäilen et Neke ja JoHaRa leikkii hanurileikkiä .
Lainaus käyttäjältä: Neke - 15.06.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:20:58Yksi palstan s-hoitaja on suuttunut minulle ja veetuilee joka välissä Mitä pitäisi tehdä Suositellaanko hellää vaiko rankempaa kesytystapaa Kysy,kaipaako taas sorkkaa hanuriin?Joku puutos sillä on. Lieneekö tuo. Pitäisikö sorkan olla etu- vaiko takasorkka
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:20:58Yksi palstan s-hoitaja on suuttunut minulle ja veetuilee joka välissä Mitä pitäisi tehdä Suositellaanko hellää vaiko rankempaa kesytystapaa Kysy,kaipaako taas sorkkaa hanuriin?
Yksi palstan s-hoitaja on suuttunut minulle ja veetuilee joka välissä Mitä pitäisi tehdä Suositellaanko hellää vaiko rankempaa kesytystapaa Kysy,kaipaako taas sorkkaa hanuriin?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 15.06.11 - klo:21:51Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Neke - 15.06.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:20:58Yksi palstan s-hoitaja on suuttunut minulle ja veetuilee joka välissä Mitä pitäisi tehdä Suositellaanko hellää vaiko rankempaa kesytystapaa Kysy,kaipaako taas sorkkaa hanuriin?Joku puutos sillä on. Lieneekö tuo. Pitäisikö sorkan olla etu- vaiko takasorkka Mää eppäilen et Neke ja JoHaRa leikkii hanurileikkiä . Voiko hanurissa olla näppäinlukko
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.06.11 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 15.06.11 - klo:21:51Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:21:20Lainaus käyttäjältä: Neke - 15.06.11 - klo:21:17Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 15.06.11 - klo:20:58Yksi palstan s-hoitaja on suuttunut minulle ja veetuilee joka välissä Mitä pitäisi tehdä Suositellaanko hellää vaiko rankempaa kesytystapaa Kysy,kaipaako taas sorkkaa hanuriin?Joku puutos sillä on. Lieneekö tuo. Pitäisikö sorkan olla etu- vaiko takasorkka Mää eppäilen et Neke ja JoHaRa leikkii hanurileikkiä . Voiko hanurissa olla näppäinlukko Islannin lampaan napatyrä?
Tilasiirtyy aperuokintaan , murskesäilöttyäviljaa , omat valkuaisrehut , omatsäilörehut .Mihin sua enää tarvitaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:14:59Tilasiirtyy aperuokintaan , murskesäilöttyäviljaa , omat valkuaisrehut , omatsäilörehut .Mihin sua enää tarvitaan . Niin... viimeiset 10 vuotta olen juuri puhunut näiden asioiden puolesta, joten mulle kyllä passaa varsin hyvin. Katos kun mun duunini alkaa juuri tuosta tilanteesta Ihan optimitilanne tuo kuvailemasi Sorkkaterveyskin voidaan korjata tuossa optimissa sellaiseksi että sinun ei tarvitse liikoja alveja tilitellä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 16.06.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:14:59Tilasiirtyy aperuokintaan , murskesäilöttyäviljaa , omat valkuaisrehut , omatsäilörehut .Mihin sua enää tarvitaan . Niin... viimeiset 10 vuotta olen juuri puhunut näiden asioiden puolesta, joten mulle kyllä passaa varsin hyvin. Katos kun mun duunini alkaa juuri tuosta tilanteesta Ihan optimitilanne tuo kuvailemasi Sorkkaterveyskin voidaan korjata tuossa optimissa sellaiseksi että sinun ei tarvitse liikoja alveja tilitellä Sorkathoidetaan tiloilla hyvin mutta mitä myyt tilalle joka on rehuissa omavarainen .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 16.06.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:14:59Tilasiirtyy aperuokintaan , murskesäilöttyäviljaa , omat valkuaisrehut , omatsäilörehut .Mihin sua enää tarvitaan . Niin... viimeiset 10 vuotta olen juuri puhunut näiden asioiden puolesta, joten mulle kyllä passaa varsin hyvin. Katos kun mun duunini alkaa juuri tuosta tilanteesta Ihan optimitilanne tuo kuvailemasi Sorkkaterveyskin voidaan korjata tuossa optimissa sellaiseksi että sinun ei tarvitse liikoja alveja tilitellä Sorkathoidetaan tiloilla hyvin mutta mitä myyt tilalle joka on rehuissa omavarainen . Ei sellaista tilaa olekkaan. Ostorehua on aina vähintään 1-2% kuiva-aineesta. Ehkä mä myisin sitten vaikka sen
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 16.06.11 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 16.06.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:14:59Tilasiirtyy aperuokintaan , murskesäilöttyäviljaa , omat valkuaisrehut , omatsäilörehut .Mihin sua enää tarvitaan . Niin... viimeiset 10 vuotta olen juuri puhunut näiden asioiden puolesta, joten mulle kyllä passaa varsin hyvin. Katos kun mun duunini alkaa juuri tuosta tilanteesta Ihan optimitilanne tuo kuvailemasi Sorkkaterveyskin voidaan korjata tuossa optimissa sellaiseksi että sinun ei tarvitse liikoja alveja tilitellä Sorkathoidetaan tiloilla hyvin mutta mitä myyt tilalle joka on rehuissa omavarainen . Ei sellaista tilaa olekkaan. Ostorehua on aina vähintään 1-2% kuiva-aineesta. Ehkä mä myisin sitten vaikka sen Ei ole enää kaikilla . Eikä ole veetuilua .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:19:05Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 16.06.11 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 16.06.11 - klo:18:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 16.06.11 - klo:14:59Tilasiirtyy aperuokintaan , murskesäilöttyäviljaa , omat valkuaisrehut , omatsäilörehut .Mihin sua enää tarvitaan . Niin... viimeiset 10 vuotta olen juuri puhunut näiden asioiden puolesta, joten mulle kyllä passaa varsin hyvin. Katos kun mun duunini alkaa juuri tuosta tilanteesta Ihan optimitilanne tuo kuvailemasi Sorkkaterveyskin voidaan korjata tuossa optimissa sellaiseksi että sinun ei tarvitse liikoja alveja tilitellä Sorkathoidetaan tiloilla hyvin mutta mitä myyt tilalle joka on rehuissa omavarainen . Ei sellaista tilaa olekkaan. Ostorehua on aina vähintään 1-2% kuiva-aineesta. Ehkä mä myisin sitten vaikka sen Ei ole enää kaikilla . Eikä ole veetuilua . Höpö höpö.. Sinua on taidettu huijata. Tai sitten kyseessä on tilat joille ei kukaan enää uskalla myydä, liikaa jo laskuja rästissä.
Hienoa!Tosi selkeä on tuo sorkkahoidon hinnasto. Onko tuo matkakorvaus myös alviton? Onko verotettavaa tuloa vai miten toimit