No tottakai se 502:sen kuva siellä julkaistiin, koska lempinimeltään just tää nallipyssy on PIKKU KAKKONEN.
Olen vapaan kasvatuksen tulos Pöytään ne traktorit olis pitänyt piirtää eikä kiltisti paperiin
Lainaus käyttäjältä: Raudanmaa - 18.06.11 - klo:08:11Olen vapaan kasvatuksen tulos Pöytään ne traktorit olis pitänyt piirtää eikä kiltisti paperiin Pöytään piirtämisen jalon taidon opin vasta ylä-asteella...harpilla...
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 18.06.11 - klo:09:16Lainaus käyttäjältä: Raudanmaa - 18.06.11 - klo:08:11Olen vapaan kasvatuksen tulos Pöytään ne traktorit olis pitänyt piirtää eikä kiltisti paperiin Pöytään piirtämisen jalon taidon opin vasta ylä-asteella...harpilla... harpillahan saa aikaseksi vain ympyröitä .....mahtoi olla hauskaa Minäpä piirtelin kirkkoveneitä
Kyl mää harpilla vetelin *****en kuvia pulpetteihin
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 18.06.11 - klo:19:51Kyl mää harpilla vetelin *****en kuvia pulpetteihin Eiks sulle ostettu linkkaria
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 19.06.11 - klo:01:21Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 18.06.11 - klo:19:51Kyl mää harpilla vetelin *****en kuvia pulpetteihin Eiks sulle ostettu linkkaria Ei. Oltiin niin köyhiä, ettei edes Sveitsin armeija voinut auttaa
Siinä tarvitaan oikeesti luovaa älyä jos harpilla saa piirrettyä *****n....ja vielä enemmän tarvitaan mielikuvitusta jos se sepustus näyttää *****lta
Lainaus käyttäjältä: landehande - 16.06.11 - klo:08:59Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 16.06.11 - klo:07:42Lainaus käyttäjältä: landehande - 15.06.11 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.06.11 - klo:20:54Siksi, että vuonna 1979 veljeni ja minä piirsimme perinteisen hämäläisen pirtinpöydän ääressä innoissamme piirustuksia äskettäin alkaneeseen "Pikku Kakkonen" -ohjelmaan...Kuinkas sitten kävikään...veljeni piirtämän Valmet 502:n kuva julkaistiin "Pikku Kakkosen" seinällä heti seuraavalla viikolla. Mutta minun piirtämääni Massey Ferguson 185:n kuvaa ei julkaistu koskaan Kostoksi koko maailmankaikkeudelle avioiduin Jonnumiehen kaa PS: Valmetti on ollut romuna kymmenisen vuotta, mut massikka pyörii yhä veljeni vaivoina Kuten sanottu: verku kestää, kestää, kestää!johtuuko luomun huono tuotanto Verkusta? Meinaan pinta-alasta 7 % on luomua, mutta tuotannosta vain prosentti, jonka seurauksena luomuilijat näkevät nälkää.Luomuruuan maku on, ah, niin hyvää, hyvää, hyvää! Ja paistorasvat on lisättynä valmiiksi kohdissa joista perkiisselin huohotin on kulkenut. Ketjun alkuperäinen ongelma taisi olla vain siinä ettei punainen jättiläinen mahtunut pieneen kakkoseen. Olikos tämä se kuuluisa puutarhatonttu-jonnumies kuvassa eilisen MT:n takasivulla???
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 16.06.11 - klo:07:42Lainaus käyttäjältä: landehande - 15.06.11 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.06.11 - klo:20:54Siksi, että vuonna 1979 veljeni ja minä piirsimme perinteisen hämäläisen pirtinpöydän ääressä innoissamme piirustuksia äskettäin alkaneeseen "Pikku Kakkonen" -ohjelmaan...Kuinkas sitten kävikään...veljeni piirtämän Valmet 502:n kuva julkaistiin "Pikku Kakkosen" seinällä heti seuraavalla viikolla. Mutta minun piirtämääni Massey Ferguson 185:n kuvaa ei julkaistu koskaan Kostoksi koko maailmankaikkeudelle avioiduin Jonnumiehen kaa PS: Valmetti on ollut romuna kymmenisen vuotta, mut massikka pyörii yhä veljeni vaivoina Kuten sanottu: verku kestää, kestää, kestää!johtuuko luomun huono tuotanto Verkusta? Meinaan pinta-alasta 7 % on luomua, mutta tuotannosta vain prosentti, jonka seurauksena luomuilijat näkevät nälkää.Luomuruuan maku on, ah, niin hyvää, hyvää, hyvää!
Lainaus käyttäjältä: landehande - 15.06.11 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.06.11 - klo:20:54Siksi, että vuonna 1979 veljeni ja minä piirsimme perinteisen hämäläisen pirtinpöydän ääressä innoissamme piirustuksia äskettäin alkaneeseen "Pikku Kakkonen" -ohjelmaan...Kuinkas sitten kävikään...veljeni piirtämän Valmet 502:n kuva julkaistiin "Pikku Kakkosen" seinällä heti seuraavalla viikolla. Mutta minun piirtämääni Massey Ferguson 185:n kuvaa ei julkaistu koskaan Kostoksi koko maailmankaikkeudelle avioiduin Jonnumiehen kaa PS: Valmetti on ollut romuna kymmenisen vuotta, mut massikka pyörii yhä veljeni vaivoina Kuten sanottu: verku kestää, kestää, kestää!johtuuko luomun huono tuotanto Verkusta? Meinaan pinta-alasta 7 % on luomua, mutta tuotannosta vain prosentti, jonka seurauksena luomuilijat näkevät nälkää.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.06.11 - klo:20:54Siksi, että vuonna 1979 veljeni ja minä piirsimme perinteisen hämäläisen pirtinpöydän ääressä innoissamme piirustuksia äskettäin alkaneeseen "Pikku Kakkonen" -ohjelmaan...Kuinkas sitten kävikään...veljeni piirtämän Valmet 502:n kuva julkaistiin "Pikku Kakkosen" seinällä heti seuraavalla viikolla. Mutta minun piirtämääni Massey Ferguson 185:n kuvaa ei julkaistu koskaan Kostoksi koko maailmankaikkeudelle avioiduin Jonnumiehen kaa PS: Valmetti on ollut romuna kymmenisen vuotta, mut massikka pyörii yhä veljeni vaivoina Kuten sanottu: verku kestää, kestää, kestää!
Siksi, että vuonna 1979 veljeni ja minä piirsimme perinteisen hämäläisen pirtinpöydän ääressä innoissamme piirustuksia äskettäin alkaneeseen "Pikku Kakkonen" -ohjelmaan...Kuinkas sitten kävikään...veljeni piirtämän Valmet 502:n kuva julkaistiin "Pikku Kakkosen" seinällä heti seuraavalla viikolla. Mutta minun piirtämääni Massey Ferguson 185:n kuvaa ei julkaistu koskaan Kostoksi koko maailmankaikkeudelle avioiduin Jonnumiehen kaa PS: Valmetti on ollut romuna kymmenisen vuotta, mut massikka pyörii yhä veljeni vaivoina