Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Metsän omistus  (Luettu 6243 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Metsän omistus
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

Lohisoppa

• Vieras
Vs: Metsän omistus
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

Eläkeläiset tulevat olemaan vihaisia metsätilamaksusta, he kun  säästävät vielä metsiään sen kuuluisan "pahan päivän varalle"  ;D

minä-itte

• Vieras
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

Eläkeläiset tulevat olemaan vihaisia metsätilamaksusta, he kun  säästävät vielä metsiään sen kuuluisan "pahan päivän varalle"  ;D

Se "paha päivä" tuli nyt.

Lohisoppa

• Vieras
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

Eläkeläiset tulevat olemaan vihaisia metsätilamaksusta, he kun  säästävät vielä metsiään sen kuuluisan "pahan päivän varalle"  ;D

Kiitä siitä Jyrki Käteistä, saapi Jyrki metsänomistajilta käteistä, niin on sitten millä maksaa Zorbaksille. ;D

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

Eikös pitänyt tulla "hyvät päivät", kun kepu on oppositiossa?
Käteinen ratkasee

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

pienempi  paha  se  oppositiossa  on ;D ;D ;D :P

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
tuota on tervehittävä ilolla. Oppivatpahan eläkelläeset olleesa ahneita. Tila jäläkikasvulle, metät itelle.  Ny luulis vituttavan.

Oli sitä mullaki, vaan empä erotellu!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

minä-itte

• Vieras
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

Viljelijät omistavat metsistä 17%. Sensijaan kaikki MTK:n ajamat heikennykset viljelijäväestön tulotasoon koskee lähes puolta (AB-alue) viljelijäväestöstä.

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Yksisilmäinen

Viljelijät omistavat metsistä 17%. Sensijaan kaikki MTK:n ajamat heikennykset viljelijäväestön tulotasoon koskee lähes puolta (AB-alue) viljelijäväestöstä.

*** Ja AB-alueen viljelijäväestöstä varmaan 99.99 % osaa katsoa asioita hieman laajakatseisemmin kuin sinä. Joskus tuntuu, että katkeruutesi on sokeuttanut sinut ja ainoa silmäsi sijaitsee...tiedät kyllä missä. Valitettavasti se suoltaa myös Sitä-Itteään torven täydeltä. Aina.

Sepedeus

• Vieras
Vs: Yksisilmäinen

*** Ja AB-alueen viljelijäväestöstä varmaan 99.99 % osaa katsoa asioita hieman laajakatseisemmin kuin sinä. Joskus tuntuu, että katkeruutesi on sokeuttanut sinut ja ainoa silmäsi sijaitsee...tiedät kyllä missä. Valitettavasti se suoltaa myös Sitä-Itteään torven täydeltä. Aina.

Juuri oli uutisissa kuinka Aurajoessa virtaa typpi ja fosfori. Kuormitus lisääntyi juuri silloin ,kun Kepu aloitti karjatalouden siirron tundralle ;D

talontollo

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus käyttäjältä: minä-itte

[/quote

Niin mitä leikkauksia se MTK on nyt ajamassa AB-aluelle ??? ??? Eikä sitten mitään viime vuosituhannen juttuja vaan tätä päivää.
Kerroppa minä-itte sitten tuosta kokoomuksen suhtautumisesta vaikka metsämaksuun? Onko sekin MTK:n ajama heikennys maajusseille, lehdet kertoo vähän toista.

Kerro nyt kun kokoomus on vallan kahvassa, mitä siellä tehdään tämän estämiseksi???

Niin ja kukas se kokoomuslainen tuleva maatalousministeri oikein on. Kyllä nyt odotetaan kokoomukselta vastuunkantoa!!!

talontollo

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vastauksia minä-itte??
Lainaus käyttäjältä: minä-itte

[/quote

Niin mitä leikkauksia se MTK on nyt ajamassa AB-aluelle ??? ??? Eikä sitten mitään viime vuosituhannen juttuja vaan tätä päivää.
Kerroppa minä-itte sitten tuosta kokoomuksen suhtautumisesta vaikka metsämaksuun? Onko sekin MTK:n ajama heikennys maajusseille, lehdet kertoo vähän toista.

Kerro nyt kun kokoomus on vallan kahvassa, mitä siellä tehdään tämän estämiseksi???

Niin ja kukas se kokoomuslainen tuleva maatalousministeri oikein on. Kyllä nyt odotetaan kokoomukselta vastuunkantoa!!!

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Yksisilmäinen

Juuri oli uutisissa kuinka Aurajoessa virtaa typpi ja fosfori. Kuormitus lisääntyi juuri silloin ,kun Kepu aloitti karjatalouden siirron tundralle ;D

Se on kummaa ainetta tuo tundralla tuotettu typpi ja fosfori. Ne hyppäävät vaikka maakannaksen yli aurajokeen tai vastaavaan. Pitäisi lahettää ab alueen viljeliöille lasku lannoituksesta, kuitenkin käyttävät sitä vettä kasteluun mikä sisältää tundralta tulleita ravinteita.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
v. 2006:

kunnat, srk, säätiöt 6%
yhtiöt 9%
valtio 26%

Yksityiset 59%, siitä:

-palkansaajat   26%
-eläkeläiset 37%
-viljelijät 29%
-muut yrittäjät 6%
-muut 2%

Mitäs se enää haittaa ne kelkareitit? Muut kuin viljeliäthän siitäkin joutuu suurimmaksi osaksi kärsimään. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

• Vieras
Aamulehti:

"Itse olen perinyt vajaa 20 ha metsää. Kyseinen metsä on niin nuorta, ettei siitä saa tuloja moniin vuosiin. Pitäisikö minun maksaa metsäveroa 1200 euron kuukausipalkastani, joka ei muutenkaan meinaa riittää elämiseen. Vai pitääkö minun myydä perintömetsääni, koska maksukykyni ei riitä metsäveroon. Haloo, miten voi verottaa sellaista, mistä ei ole tuloja.
Terveisin kaupunkilaismetsänomistaja."