Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mitä erroa?  (Luettu 1870 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
mitä erroa?
mikä erottaa pekka haaviston ja tarja halosen?

vast, toenen tykkää miehistä ;D

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/pekka-haavisto-presidenttiehdokkaaksi-raikuvin-aplodein-/art-1288394884414.html
Elämä on parasta kometiijjaa

Lohisoppa

• Vieras
Vs: mitä erroa?
Olen antanut itselleni kertoa, että kumpikin tykkää miehistä, eli mitään erottavaa tässä suhteessa ei ole.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Olen antanut itselleni kertoa, että kumpikin tykkää miehistä, eli mitään erottavaa tässä suhteessa ei ole.
Joo, saamieni tiedustelutietojen mukaan Nexar Antonio ja Pekka todellakin tykkäävät miehistä. Kumpikin...     ;)

(Lienevätkö kaiken lisäksi SDPeden saunaseuran jäseniä... ???;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras
Joo, saamieni tiedustelutietojen mukaan Nexar Antonio ja Pekka todellakin tykkäävät miehistä. Kumpikin...     ;)

Kun nyt Pekka Haavistosta tulee presidentti, niin muutatko Ruotsiin vai Venäjälle.  ;D ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Muutto...
Joo, saamieni tiedustelutietojen mukaan Nexar Antonio ja Pekka todellakin tykkäävät miehistä. Kumpikin... ;)  (Lienevätkö kaiken lisäksi SDPeden saunaseuran jäseniä... ???;)
Kun nyt Pekka Haavistosta tulee presidentti, niin muutatko Ruotsiin vai Venäjälle.  ;D ;D ;D ;D

Eikä ku se muuttaa Pohjantähti-opistoon   ;D ;D ;D ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Kun nyt Pekka Haavistosta tulee presidentti, niin muutatko Ruotsiin vai Venäjälle. 
Sie et ainakhan muuta minnekhän. Pääset Lepakkoluolan kutsuile. 6.12. ...     ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Mulle on yks lysti kenen kanssa pressat paneksii,näin ukkomiehenä olen yrittänyt pitää saamiset/antamiset salassa..
  Pääasiahan olis se että noi päättäjät osais ajatella tätä tavallisenkin kansan tarpeita ja asemaa,se on minulle yks lysti mitenkä ne hoitavat sitten omat tarpeensa..

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
kuha eivät sammaan saunaan pyri? Tä?
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

• Vieras
Toinen kysymys, miten erottaa ruottalaisen luutnantin yliluutnantista saunassa ????

Vastaus: rautakangella ...

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Mitä eroa on kondomilla ja harley-davidsonilla ??? No, kondomissa mulkku on sisällä mutta h-d:ssä päällä 8)

krest yanin

• Vieras
On Paskaämpärillä ja Heino Leinolla?

Ämpäri!!! ;D

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
On Paskaämpärillä ja Heino Leinolla?