Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.  (Luettu 2926 kertaa)

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Grow the feed, not the weeds!

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.

 *** On upeaa, että näinä vaikeina aikoina joku ihan tarjoutuu rankkaan vastuuseen. Hyvä Paavo, et yllättänyt taaskaan  :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Miksi Paavo ei ole tarjoutunut hallitukseksi  ??? Paavo pärjäisi joka hommassa eikä riitelisi yksinään kuin 70% ajastaan  :-\

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Miksi Paavo ei ole tarjoutunut hallitukseksi  ??? Paavo pärjäisi joka hommassa eikä riitelisi yksinään kuin 70% ajastaan  :-\

 *** Niin. Paavo vois olla hallitus ja presidentti yhtäaikaa. Säästyis Isänmaalta isot rahat, sillä eiköhän Pave tekis hommat talkoopohjalta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Miksi Paavo ei ole tarjoutunut hallitukseksi  ??? Paavo pärjäisi joka hommassa eikä riitelisi yksinään kuin 70% ajastaan  :-\

 *** Niin. Paavo vois olla hallitus ja presidentti yhtäaikaa. Säästyis Isänmaalta isot rahat, sillä eiköhän Pave tekis hommat talkoopohjalta.

Paavo on myös uskonnollinen joten Arkkipiispan virka menisi samalla.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Muodostetaan hallitus aivan uudelta pohjalta kun tuo puolueiden tunnustelu tuottaa pelkän lähestymiskiellon Käteiselle. Sovitaan että kaikki politiikassa pyörineet Paavot muodostavat hallituksen. Väykky vastaa huumoriasioista, Lipponen empatiasta ja avoimuudesta, M. Petäjä small talkista ym. hilpeästä huulenheitosta  ja Arhinmäki taitaa olla sopiva yleistumpelo vaikka mihin hommaan.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Muodostetaan hallitus aivan uudelta pohjalta kun tuo puolueiden tunnustelu tuottaa pelkän lähestymiskiellon Käteiselle. Sovitaan että kaikki politiikassa pyörineet Paavot muodostavat hallituksen. Väykky vastaa huumoriasioista, Lipponen empatiasta ja avoimuudesta, M. Petäjä small talkista ym. hilpeästä huulenheitosta  ja Arhinmäki taitaa olla sopiva yleistumpelo vaikka mihin hommaan.

Ja näille Paavoille neliönmallinen pöytä, niin jokainen pääsee päätyyn  8)

simmo

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Simmo kannattaa,Paavosta tulee hyvä mm.ministeri.Paavohan varoitti tästä eusta ja eurosta,mutta kukas häntä uskoi,muut kuin minä.Olen edelleenkin Paavon ystävä,vaikka en ole kepulainen. ::)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Simmo kannattaa,Paavosta tulee hyvä mm.ministeri.Paavohan varoitti tästä eusta ja eurosta,mutta kukas häntä uskoi,muut kuin minä.Olen edelleenkin Paavon ystävä,vaikka en ole kepulainen. ::)

Eipä olisi Paavokaan montaa sekuntia jos vaikka Soini lupaisi ulkoministerin paikan. Mutta miksipä lupaisi.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Simmo kannattaa,Paavosta tulee hyvä mm.ministeri.Paavohan varoitti tästä eusta ja eurosta,mutta kukas häntä uskoi,muut kuin minä.Olen edelleenkin Paavon ystävä,vaikka en ole kepulainen. ::)

  Paavohan kyllä kannatti EU-ta ulkoministerinä ollessaan ,mutta haistoi kansan mielipiteen ja rupesi vastustamaan sitä presidentiksi pyrkiessään ja erotessaan ulkoministerin paikalta.

 Tän kepun eu-myönteisen porukan juoniahan se siten oli että tälle Raision omistajalle, joka oli ennemmin vastustanut eu-ta annettinn se torkkujan paikka sinne neuvotteluihin sillä perusteella että markkinat avautuvat sillekin virmalle ympäri eurooppaa..

  No, olihan sekin parempi vaihtoehto kuin tää rehni joka oli silloin niinkuin nytkin täysin eu-kiiman vallassa, eikä osaa ajatella mitä tää kaikki vielä tuleekaan Suomelle maksamaan..

minä-itte

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 09.06.11 - klo:20:59 kirjoittanut minä-itte

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.

Pelle.

..nuolee Soinin persettä
[/quote]

  Rehnikö, en ole huomannut..

simmo

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Ettei totuus unohtuisi.Paavo vastusti eu:ta ja suunnitteli pohjoismaiden yhteistä liittoa sen tilalle.se vaan ei passanut ja nyt eu vie meidät kaikki turmioon >:(

minä-itte

  • Vieras
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Ettei totuus unohtuisi.Paavo vastusti eu:ta ja suunnitteli pohjoismaiden yhteistä liittoa sen tilalle.se vaan ei passanut ja nyt eu vie meidät kaikki turmioon >:(

Paavo kannatti EU:ta muttakun Ahon kannatti, niin käänsi kelkkansa...presidenttitiellä. Pelle!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Paavi I Suuri tarjoutuu ulkoministeriksi.
Ettei totuus unohtuisi.Paavo vastusti eu:ta ja suunnitteli pohjoismaiden yhteistä liittoa sen tilalle.se vaan ei passanut ja nyt eu vie meidät kaikki turmioon >:(

Paavo kannatti EU:ta muttakun Ahon kannatti, niin käänsi kelkkansa...presidenttitiellä. Pelle!

Simmolle ojennukseksi,noin se kyllä meni, mutta persujen ulkopuolelta on vaikea löytää isänmaallisempaa politiikkoa,no,Eipä sitä tiedä Paavonkaan takin pyörimistä jos pääsee johonkin sellaiseen virkaan joka sitä vaatii..

  Saa nyt nähdä kuina persujen perse kestää tässä hommassa,hylätäänkö äänestäjät ja niitten toivomukset jonkun autokyydin takia....