Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rahat tallessa.  (Luettu 1475 kertaa)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Rahat tallessa.
Eräs kaveri sanoi pelkäävänsä nykyään rahojensa puolesta niin, että pitää lompakkoaan nukkuessaan tyynynsä alla.
Mä en kyllä itse osaa nukkua niin korkealla päänalusella. Tulee niskat kipeeksi.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sirkussonni

• Vieras
Vs: Rahat tallessa.
Mää oon ratkassu asian hieman toisin, sänky ikkunasta pihalle, patja jää makkariin. Latoo seteliniput patjan kokoiselle alueelle tasaiseksi kerrokseksi, patja päälle, ja nukkumaan. Ongelma on vaan siinä, että ei pysty venyttelemään sängyssä, kun katto tulee vastaan! >:(

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
"patja jää makkariin"
Reilua kyl antaa vaimon nukkua makkarissa  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sirkussonni

• Vieras
"patja jää makkariin"
Reilua kyl antaa vaimon nukkua makkarissa  ???
:D

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Mää oon ratkassu asian hieman toisin, sänky ikkunasta pihalle, patja jää makkariin. Latoo seteliniput patjan kokoiselle alueelle tasaiseksi kerrokseksi, patja päälle, ja nukkumaan. Ongelma on vaan siinä, että ei pysty venyttelemään sängyssä, kun katto tulee vastaan! >:(

Kyl mua köyhää nyt nolottaa. :-[ :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Eräs kaveri sanoi pelkäävänsä nykyään rahojensa puolesta niin, että pitää lompakkoaan nukkuessaan tyynynsä alla.
Mä en kyllä itse osaa nukkua niin korkealla päänalusella. Tulee niskat kipeeksi.  ;D
Minä puolestaan väitän, että tyhjän päällä nukkuminen voittaa mukavuudessaan paremmatkin patjat. Eihän vain siitä ole kysymys?

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?

Mutta ei ole vielä tarvinnut alkaa rahaa paalata, että saisi pienenpään tilaan. Tosirahamiehillä on kato kaks paalauskonetta, toisella paalataan heinää ja toisella rahaa.
Käteinen ratkasee