Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä on kreikan ja portugalin takauksien kannattajat  (Luettu 2736 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Agronetistä onko ne painuneet pottukuoppaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )

;D ::) ;D ::)

HL-Zetor

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä ne pian taas löytyy koska Kreikka tarttee 70 miljartia lisää!
 :o

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 minä-ittekkin näpertelee muutaman satasen kelkkareittien kanssa vaikka ois rahakkaampiakin hommia käsillä   :D

HL-Zetor

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
minä-ittekkin näpertelee muutaman satasen kelkkareittien kanssa vaikka ois rahakkaampiakin hommia käsillä   :D

:D ;D ;D :D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Pah, mä en vain ole ehtinyt kommentoimaan kun olin Kreikassa hakemassa omiani välillä takaisin. Ouzo oli lähimarketissa ihanan halpaa ja rakia tuupattiin jälkkäriksi joka ravintolassa.  :D

Onhan kreika vähän laiskanpulskea maa, mutta en silti ole muuttanut kantaani siitä; että vahvempi ja yhtenäisempi EU on myös Suomen etu.

Viimeksi muokattu: 05.06.11 - klo:22:11 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eipä nämä ajat sitten Kekkosen ole miksikään muuttuneet. Ennen piti saada aikaan hallitus, joka mielytti Neuvostoliittoa, nyt pitäsi saada aikaan sellainen, joka mielyttää EU:ta.
Isot puolueet(KOK,Kepu, Demarit) luulivat, että päätöksiä voidaan tehdä vasten suuren ennemmistön tahtoa ja vedota siihen, että äänestäjäparka on ymmärtämätön isojen asioiden edessä. Nyt sitten ollaan umpikujassa, kun äänestäjät äänestivät "väärin".
Oikeastaan tämä tekee ihan nannaa suomen poliitiselle järjestelmälle, aletaan herkällä korvalla kuunnella, mitä mieltä kansa on.

HL-Zetor

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Eipä nämä ajat sitten Kekkosen ole miksikään muuttuneet. Ennen piti saada aikaan hallitus, joka mielytti Neuvostoliittoa, nyt pitäsi saada aikaan sellainen, joka mielyttää EU:ta.
Isot puolueet(KOK,Kepu, Demarit) luulivat, että päätöksiä voidaan tehdä vasten suuren ennemmistön tahtoa ja vedota siihen, että äänestäjäparka on ymmärtämätön isojen asioiden edessä. Nyt sitten ollaan umpikujassa, kun äänestäjät äänestivät "väärin".
Oikeastaan tämä tekee ihan nannaa suomen poliitiselle järjestelmälle, aletaan herkällä korvalla kuunnella, mitä mieltä kansa on.

Täytyy kansalle kehitellä semmonen äänestys-ajokortti.
Jotta osaisivat oikeen äänestää.
Jokku kutsuu sitä aivopesuksi.
Äänestäjillä kun ON tuloksen perusteella aivot. ;)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

viime  viikolla täällä  oli  monta  jotka  kuuluttivat  vastuullisuuttan  eiväkä
hyväksyneet  rintamakarkuruutta  eikä  takinkääntöä  ja  pelottelivat
kaiken  pahan tulolla jos  ei  rahoja  pian  kipata siestamaihin,,,,,,,maataloustuetkin
olivat  vaarassa :o :o :o

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hep!

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110677911

itteminä  on  ollut  uskollisin vaatimaan rahan kippaamista  tuonne  ettei 
maataloustuet  vaarannu :o :o :o

lukikoos minä ihan itte   EKP :n  jäsenmailta vaatimista  70  miljd  lisäsijoituksista ???

minä-itte

• Vieras
Hep!

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110677911

lukikoos minä ihan itte   EKP :n  jäsenmailta vaatimista  70  miljd  lisäsijoituksista ???

Onhan siellä meidän Olli oppipoika Rehn hoitamassa talousasioita;

http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/06/05/tata-europaattajat-pelkaavat-kuin-ruttoa/20117792/12

Suomessa iloittiin, kun Olli valittiin noin korkeaan virkaan....taidettiin taas kusettaa suomalaisia.

Ja järjestihän Olli meille kerjäläiset.

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Äänestysajokortti (HL-Zetor) tai esiTÄYTETYT äänestyslaput estäisivät tämänkaltaisen pattitilanteen mikä nytkin on hallitusneuvotteluissa. Eihän tällainen VÄÄRINÄÄNESTÄMINEN kuulu länsimaiseen demokratiaan!!! EIHÄN!!!!! ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hep!

Ja järjestihän Olli meille kerjäläiset.

opettavat  suomalaisia  tulevaisuuteensa :o :o :o :o :o

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pah, mä en vain ole ehtinyt kommentoimaan kun olin Kreikassa hakemassa omiani välillä takaisin. Ouzo oli lähimarketissa ihanan halpaa ja rakia tuupattiin jälkkäriksi joka ravintolassa.  :D

Onhan kreika vähän laiskanpulskea maa, mutta en silti ole muuttanut kantaani siitä; että vahvempi ja yhtenäisempi EU on myös Suomen etu.
No miten pitkään sitä rahaa sitten pitää sinne kreikkaan kipata? Maailman tappiinko ???