Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kännykkä poskella  (Luettu 759 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Kännykkä poskella
Nyt voi mennä kortti kuivumaan, jos ajelee kännykkä poskella.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kännykkä poskella
älä ota poskeen ;D aitoa poliisi valtio toimintaa,Paljonko minä-ittellä oli promilleja kännyyn puhuessa :D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kännykkä poskella
Nokian kännymyynnillä ei mene hyvin, osakkeita jaetaan puoli-ilmaiseksi. Tässäpä neuvo, jolla Nokian osake saadaan nousuun, joten loistokauppoja hamuavat kiireen vilkkaa osakekauppaan.

Tosiasia on se, että kännykieltoa rikkoo melkein jokainen, eivätkä kaikki autoile ihan selvänä. Itse pidän rattijuoppoutta kännyyn puhumista suurempana rikoksena.

Kännyyn on ympätty melkein kaikki tarpeeton, mutta miksi sekaan ei panna jotakin tarpeellistakin? Kännykkäään ympätty alkometri yhdistettynä ajonestolaiteeseen olisi loistokeksintö, joka poistaisi humalassa ajon kokonaan. Juttuun kuuluisi ajon aikana tapahtuva kännyyn puhumispakko.

Miksi tätä ei ole kukaan keksinyt.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kännykkä poskella
Hah! Kaikki on pilkannu täälläkin Kanervan Ilkkaa, kun se on kova poika tekstaamaan. Mut Ilu onkin vaan ollut viisaampi kuin moni muu  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kännykkä poskella
Hah! Kaikki on pilkannu täälläkin Kanervan Ilkkaa, kun se on kova poika tekstaamaan. Mut Ilu onkin vaan ollut viisaampi kuin moni muu  :D

Tässä varmaan syy miksi Ile on paljon muita ihmisiä älykkäämpi.

Nokian alamäen syy on muute se että ko. firma tekee aivan paskoja tuotteita.