HTT tietää jotta ne on yksitoista päivää nauraneet; voiko vitukseen kuolla vitsille ja päivä päivältä yhä happamammiksi käyviä kepunaamoja.Ja vasta nyt on alkamassa varsinaiset taktiset neuvottelut.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 31.05.11 - klo:17:28HTT tietää jotta ne on yksitoista päivää nauraneet; voiko vitukseen kuolla vitsille ja päivä päivältä yhä happamammiksi käyviä kepunaamoja.Ja vasta nyt on alkamassa varsinaiset taktiset neuvottelut.kokoomus siellä tumpuloi mutta se ei ole mitään uutta.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 30.05.11 - klo:21:5210 päivää ovat sossut ja kokkareet neuvotelleet ja huomenna ratkeaa tuleeko "meitä on kiusattu Jutasta" uusi hallituksen kokoaja . Voiko vitutukseen kuolla, kysyy nimimerkki SAS
10 päivää ovat sossut ja kokkareet neuvotelleet ja huomenna ratkeaa tuleeko "meitä on kiusattu Jutasta" uusi hallituksen kokoaja .
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 30.05.11 - klo:22:04Lainaus käyttäjältä: SAS - 30.05.11 - klo:21:5210 päivää ovat sossut ja kokkareet neuvotelleet ja huomenna ratkeaa tuleeko "meitä on kiusattu Jutasta" uusi hallituksen kokoaja . Voiko vitutukseen kuolla, kysyy nimimerkki SAS kysymys on erittäin ajankohtainen [Oppositioluusereiden hurmoksellinen sekulisakki riekkuu... ja karavaani kulkee/color]
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 01.06.11 - klo:19:51Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 30.05.11 - klo:22:04Lainaus käyttäjältä: SAS - 30.05.11 - klo:21:5210 päivää ovat sossut ja kokkareet neuvotelleet ja huomenna ratkeaa tuleeko "meitä on kiusattu Jutasta" uusi hallituksen kokoaja . Voiko vitutukseen kuolla, kysyy nimimerkki SAS kysymys on erittäin ajankohtainen [Oppositioluusereiden hurmoksellinen sekulisakki riekkuu... ja karavaani kulkee/color]Minä-itte on kuin kusi sukassa.Voiko vitutukseen kuolla, kysyy nimimerkki minä-itte. Ja kaiken kukkuraksi ensi viikolla loppuu kouluruoka.