Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 03.06.12 - klo:16:59Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 03.06.12 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:14:52Herrajestas minkä kokoinen keula Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.
Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 03.06.12 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:14:52Herrajestas minkä kokoinen keula Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin
Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:14:52Herrajestas minkä kokoinen keula Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka...
Herrajestas minkä kokoinen keula
Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:17:20Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 03.06.12 - klo:16:59Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 03.06.12 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:14:52Herrajestas minkä kokoinen keula Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.EGR/DPF/DOC laitteet tulee niihin muihinkin urean lisäksi joka vaatii lisää jäähdytystehoa... Jonnikkaan tulee urea kohta noiden lisäksi eli nyt harjoittelevat tuon tekniikan joka on astetta monimutkaisempi ja toiset rupeaa vasta opettelemaan niitä Kehitys on perseestä kun se on ajettu väärään suuntaan ei voi mitään... Enkä edes *****ile näin se vaan on.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 03.06.12 - klo:17:27Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:17:20Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 03.06.12 - klo:16:59Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 03.06.12 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:14:52Herrajestas minkä kokoinen keula Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.EGR/DPF/DOC laitteet tulee niihin muihinkin urean lisäksi joka vaatii lisää jäähdytystehoa... Jonnikkaan tulee urea kohta noiden lisäksi eli nyt harjoittelevat tuon tekniikan joka on astetta monimutkaisempi ja toiset rupeaa vasta opettelemaan niitä Kehitys on perseestä kun se on ajettu väärään suuntaan ei voi mitään... Enkä edes *****ile näin se vaan on.2 vuotta on aika iso aika. Zetor muunmuassa on pärjännyt tänneasti rivipumppukoneilla, kun toisilla on jo eegeeärrää sun muuta. Uskon vahvasti, että nyt tuotekehityksissä panostetaan noihin jotta vältytään mokomilta *****nokilta, ja uskon, että 2 vuotta on aika jona-aikana kehitetään jotain millä päästään eroon tuosta.
Kyllähän se on jd joka tässä moottoriasioita joutuu opettelemaan, kuin muut merkit. Kilpailijoilla on tekniikat hallussa jo kuorkki-puolelta niin en uskoisi että niillä tulee minkään sortin vaikeuksia siirtyä päästöluokissa ylöspäin. Laittaa vaan tarvittavat palikat koneen kylkeen lisäksi.Jd oli vakaasti sillä linjalla että kyllä pakokaasun kierrätys on ainoa oikea vaihtoehto, mutta se usko/vakuuttelu kuluttajille kesti pari vuotta, ja niin vain ilmestyi kusilitkuttimetkin pellin alle.Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 03.06.12 - klo:17:27Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:17:20Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 03.06.12 - klo:16:59Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 03.06.12 - klo:16:23Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 03.06.12 - klo:14:52Herrajestas minkä kokoinen keula Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.EGR/DPF/DOC laitteet tulee niihin muihinkin urean lisäksi joka vaatii lisää jäähdytystehoa... Jonnikkaan tulee urea kohta noiden lisäksi eli nyt harjoittelevat tuon tekniikan joka on astetta monimutkaisempi ja toiset rupeaa vasta opettelemaan niitä Kehitys on perseestä kun se on ajettu väärään suuntaan ei voi mitään... Enkä edes *****ile näin se vaan on.Valmistaja voi asiansa aina esittää kuluttajille omasta näkövinkkelistään edullisesti.ps.Itsehän sitten pidän näitä päästöjuttuja aivan hapatuksena, tuskin maailmaa näillä pelastetaan.
Ehkä Kentuckyn Bob vaan on niin ***** tyhmä et se on 90-luvulta treenannu tota roippeiden sovittamista konepellin alle ja parempaan se vaan ei pysty.Onhan kato Sakemanni sit ihan tekijämies tollaseen maissipontikan litkijään verrattuna.
Lainaus käyttäjältä: Astral - 03.06.12 - klo:22:46Ehkä Kentuckyn Bob vaan on niin ***** tyhmä et se on 90-luvulta treenannu tota roippeiden sovittamista konepellin alle ja parempaan se vaan ei pysty.Onhan kato Sakemanni sit ihan tekijämies tollaseen maissipontikan litkijään verrattuna. Siellä ameriikan ihmeen komposiitin alla on esim. ilmasta-ilmaan cuuleria, variaattori jäähdyttimen siivikon käytössä, ilmastoinin kompura moottorin takapäässä...yms... ja sitten jos haluaa kankeasti kääntyvän jiideen niin laittaa manhaiminseiskan...
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 03.06.12 - klo:23:49Lainaus käyttäjältä: Astral - 03.06.12 - klo:22:46Ehkä Kentuckyn Bob vaan on niin ***** tyhmä et se on 90-luvulta treenannu tota roippeiden sovittamista konepellin alle ja parempaan se vaan ei pysty.Onhan kato Sakemanni sit ihan tekijämies tollaseen maissipontikan litkijään verrattuna. Siellä ameriikan ihmeen komposiitin alla on esim. ilmasta-ilmaan cuuleria, variaattori jäähdyttimen siivikon käytössä, ilmastoinin kompura moottorin takapäässä...yms... ja sitten jos haluaa kankeasti kääntyvän jiideen niin laittaa manhaiminseiskan...Halleluja, hienoja keksintöjähän noi on. Tosin jos pitää valita ni mä otan silti sellasen koneen mistä näkee kuormaajalle ku nekin pelaa usein jopa paremmin.Mannheimin inssejä ei lasketa sakuiks. Ne oikeet inssit on toisessa paikkaa
Viimeksi muokattu: 04.06.12 - klo:21:08 kirjoittanut brotofobia
Enpä tiiä...mutta yks taho joka tässä päästöhommassa taatusti rikastuu on aftermarket moottorinohjauksen optimoijat. Sen mitä tehtaalla väsäävät uutta koodia jolla päästöt minimoidaan, niin perästä tulee kyläsepät jotka purkaa näitä virityksiä ...ja koneesta optimoidaan pois päästöhärpäkkeet. Kunnei vaan seki päivä nähtäisi kun traktorit katsastetaan ja päästömitataan.
Lainaus käyttäjältä: brotofobia - 04.06.12 - klo:21:06Enpä tiiä...mutta yks taho joka tässä päästöhommassa taatusti rikastuu on aftermarket moottorinohjauksen optimoijat. Sen mitä tehtaalla väsäävät uutta koodia jolla päästöt minimoidaan, niin perästä tulee kyläsepät jotka purkaa näitä virityksiä ...ja koneesta optimoidaan pois päästöhärpäkkeet. Kunnei vaan seki päivä nähtäisi kun traktorit katsastetaan ja päästömitataan.Onneksi typen oksideja, joita näillä härpäkkeillä minimoidaan, ei pystytä mittaamaan normaalissa päästömittauksessa. Onhan noita "optimoituja" autojakin huru mykke ja läpi menee että pätkähtää...
Ketä kiinnostaa jonnikkaat. Mulle on ihan sama millainen konepelli jossain jonnuromussa on.