Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.05.11 - klo:18:17Ei teitin hävetä kannata jos vaippoja käytätte . Kurttu käyttää raippoja . Sattuu se kuulemma . Kurttu käyttää makkarissa 12-senttisiä korkkareita ja verkkosukkia. Sopii hyvin muutenkin sähäkälle rouvalle
Ei teitin hävetä kannata jos vaippoja käytätte . Kurttu käyttää raippoja . Sattuu se kuulemma .
Minulla on sähköparranajokone. Ja sähköpaimen. Mutteivät makuuhuoneessa. eli ei niin sähäkkää. Onneks on vaipat.
Onko sähäkkä sen tyyppinen ihmislajike että olisi vähän kuin ampiainen paidan alla? Huitoo, hyppii ja huutaa. Ei saa jonnumies nukkua. Tai munamies.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 28.05.11 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.05.11 - klo:18:17Ei teitin hävetä kannata jos vaippoja käytätte . Kurttu käyttää raippoja . Sattuu se kuulemma . Kurttu käyttää makkarissa 12-senttisiä korkkareita ja verkkosukkia. Sopii hyvin muutenkin sähäkälle rouvalle Juu mä oon niin sähäkkä, ett löytyy myös sähköpiiska
Lainaus käyttäjältä: mah - 29.05.11 - klo:05:50Minulla on sähköparranajokone. Ja sähköpaimen. Mutteivät makuuhuoneessa. eli ei niin sähäkkää. Onneks on vaipat. Meillä toimii sähköllä televisio.Ja valot.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 29.05.11 - klo:05:23Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 28.05.11 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.05.11 - klo:18:17Ei teitin hävetä kannata jos vaippoja käytätte . Kurttu käyttää raippoja . Sattuu se kuulemma . Kurttu käyttää makkarissa 12-senttisiä korkkareita ja verkkosukkia. Sopii hyvin muutenkin sähäkälle rouvalle Juu mä oon niin sähäkkä, ett löytyy myös sähköpiiska Kaikki tekniset lisälaitteet erotiikkapuolella ovat mielenkiintoisia ...
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 30.05.11 - klo:18:24Lainaus käyttäjältä: mah - 29.05.11 - klo:05:50Minulla on sähköparranajokone. Ja sähköpaimen. Mutteivät makuuhuoneessa. eli ei niin sähäkkää. Onneks on vaipat. Meillä toimii sähköllä televisio.Ja valot.Ne pattereilla ladattavat vehkeet toimii myös "sähköllä" ?
Kurtnille riittää venäläinen perseensuristin.
Lainaus käyttäjältä: Lohisoppa - 30.05.11 - klo:20:34Kurtnille riittää venäläinen perseensuristin.