Pyretriini. Jostain tuommoisesta tuotteesta aikoinaan oli kyse. Ei tapa leppäkertun toukkiakaan.
Tää menee jo pelottavan liki Monsatoa...
Levitä leppäkerttuja.
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 24.05.11 - klo:20:39Eix luomussa luonto hoida kaikki ajallaan? Ei kai ne oraat niihin kuole? Mää luulen, että kasvu on näin kostealla kelillä niin nopeaa, ettei noista isommin ole haittaa.Ei paljon naarata kuule. Se vähä mitä piippaa pukkaa on lähes puoliks syöty. Yhessä varvussa istuu 2-4 perkelettä vatta pullollaan luomuvehnää.
Eix luomussa luonto hoida kaikki ajallaan? Ei kai ne oraat niihin kuole? Mää luulen, että kasvu on näin kostealla kelillä niin nopeaa, ettei noista isommin ole haittaa.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 24.05.11 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: kylmis - 24.05.11 - klo:20:39Eix luomussa luonto hoida kaikki ajallaan? Ei kai ne oraat niihin kuole? Mää luulen, että kasvu on näin kostealla kelillä niin nopeaa, ettei noista isommin ole haittaa.Ei paljon naarata kuule. Se vähä mitä piippaa pukkaa on lähes puoliks syöty. Yhessä varvussa istuu 2-4 perkelettä vatta pullollaan luomuvehnää. Söikö ne kaiken, vai jäikö jotakin kasvuun?