Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ovi traktoritalliin?  (Luettu 17267 kertaa)

grainfarmer76

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
Vs: Ovi traktoritalliin?
taitto-oveen ois ollu moottori 1700e, aika tyyristä vähään käyttöön.
4x4 nosto-ovi n.2000e asennus n.350e moottori n.750e ja moottorilliseen tietysti hiukan lisää asennushintaa +300e?
Vielä en ole ovea valinnut, mutta tod. näk. 4,2 x 4 ovi käsikäytöllä.
Oven merkki on vielä hakusessa ja pinta materiaali.. alumiini vai teräs pinta?
Onko kokemuksia? Tai mitä ovea ei ainakaan kannata ostaa?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Ovi traktoritalliin?
 Eilen alkoi asennus. Olen erittäin kiitollinen kun maksoin asennuksen 690e(sis.alv) Jos kaks ammattiukkoa on nyt 10 tuntia tehnyt hommaa niin itseltä olis käynyt ainakin puolet hitaammin, tai ei olis onnistunut ollenkaan. Saa nähdä kuin kauan kestää mut ei tosta enää juuri tiliä tee. Ja kokoajan ukot on hommia tehneet ja mitä olen seurannut , niin ihan pätevästi homma käy. Toi sähköpuoli ja säätäminen tuntuu vievän eniten aikaa. No, olkoot tuolla kopissa kuin kauan haluavat...urakkahinta on urakkahinta.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: Ovi traktoritalliin?
ammattiukko on laaja käsite, taitaa kesähessuja ollana

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Ovi traktoritalliin?
Mesvac on nykyään myyntiyhtiö.Ovet nimeltään Hörman nykyään.Varmaan ihan hyviä,mutta tuote eri kuin vanha Mesvac.Itsellä yksi kappale Mesvacia,ei valittamista muuta kuin sähkönoston puute.Ovi 6x5.
Viime talvena tuli korjaamohalliin Turnerin toimittama nosto-ovi.Ovessa lukee NovoFerm.Huoltokirjassa ollaan mieltä että ovi on Nassau.Myyjä siis Turner.
Ovi sinänsä nyt toimii.Alunperin se oli proto jossa turvarajoina oli todella herkät ylösalas liikkuvat valokennot.Ovi palaili ittekseen ylös noin 2 kertaa kolmesta.Noh,alalamelli vaihdettiin toimittajan toimesta veloituksetta takuuseen.
Nyt systeemissä on perinteinen turvahuuli ja se kyllä toimii.

Nää Mesvac ja Turner ovat tosiaan myyntiyhtiöotä ja toimitettava tuote voi tulla periaatteesse mistä vaan.
Näissä ei kymmenen vuoden kokemukset paljon paina kun mallit muuttuu koko ajan.

Nuor isanta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Ovi traktoritalliin?
kaks turneria tuli ja paketissa lukee totuus made in china
 :o

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Ovi traktoritalliin?
kaks turneria tuli ja paketissa lukee totuus made in china
 :o

--mun ovi on tehty Hollannissa

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Ovi traktoritalliin?
kaks turneria tuli ja paketissa lukee totuus made in china
 :o

--mun ovi on tehty Hollannissa

 Tää Doormasterin myymä ovi on tehty Liettuassa. Koneisto on suomalainen. Tulin lenttispelistä ja sillä välin ukot olivat häipyneet. 10 kertaa ränkkäsin kaukkarilla ylös-alas ja ainakin sen aikaa ovi toimi.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Ovi traktoritalliin?
Onnea ovimestarin ovelle 8)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Ovi traktoritalliin?
Onnea ovimestarin ovelle 8)
Koivumäelle kovasti kiitoksia! ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
Vs: Ovi traktoritalliin?
Eilen alkoi asennus. Olen erittäin kiitollinen kun maksoin asennuksen 690e(sis.alv) Jos kaks ammattiukkoa on nyt 10 tuntia tehnyt hommaa niin itseltä olis käynyt ainakin puolet hitaammin, tai ei olis onnistunut ollenkaan. Saa nähdä kuin kauan kestää mut ei tosta enää juuri tiliä tee. Ja kokoajan ukot on hommia tehneet ja mitä olen seurannut , niin ihan pätevästi homma käy. Toi sähköpuoli ja säätäminen tuntuu vievän eniten aikaa. No, olkoot tuolla kopissa kuin kauan haluavat...urakkahinta on urakkahinta.  :)

Voi perhana onnex arvelin asentaa itse  ::) ???
Henri