Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suunpieksijä  (Luettu 2867 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Suunpieksijä
Soinilta sujuu suunsoitto, sensijaan kyky kantaa vastuuta Isänmaan asioista puuttuu.

Tuolla ei pitkälle pötkitä.

Pitkään kepukin onnistui valhepropagandallaan pettämään Suomen kansaa ja ennenkaikkea maaseudun väestöä, nyt on alkanut raju alamäki.

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Suunpieksijä
Tuo on kyllä totta. Timpellä on hurahtanu aikalailla yli. Valtaa oli tarjolla, mutta populisti haluaa jotain muuta! Haluaa olla Isä Aurinkoinen. Kansa hurraa ja juoksee höynäytettynä perässä, vaikka varmasti tietää, hurmosliikkeet johtaa aina kaaokseen.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Sekoomuksen ja sdp eurouskovaiset ovat meirät jo euroopan kaaokseen jo suomen sotkeneet kakoklasien takaa ei totuutta nae 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Suuri Ajattelija

• Vieras
Pitihän se arvata, kun kepuleista päästiin, alkoi Itte persuja arvostelemaan. Ole, Itte, huoleti. Ei mene kauaakaan, kun päset arvostelemaan kokoomusta ja sen harjoittamaa politiikkaa. Lupaathan sen tehdä, vai luuletko, että maailma on pelastettu?

simmo

• Vieras
Tuo on kyllä totta. Timpellä on hurahtanu aikalailla yli. Valtaa oli tarjolla, mutta populisti haluaa jotain muuta! Haluaa olla Isä Aurinkoinen. Kansa hurraa ja juoksee höynäytettynä perässä, vaikka varmasti tietää, hurmosliikkeet johtaa aina kaaokseen.
----------kansa on kyllästynyt puolueiden valheisiin.Kyllä asioista pitää uskaltaa puhua niitten oikeilla nimillä?Toivottavasti persut nousee niin suureksi,että se pystyy itse nousemaan päähallituspuolueeksi ;D ;D ;D Toivottavasti elän vielä niin kauan. ::)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
 minä-itte ja kobra,heino-leino vaan puuttuu: on siinä meillä kööri, varsinaiset suunpieksäjät

Aulis Anttila

• Vieras
Elontaival...
----------kansa on kyllästynyt puolueiden valheisiin.Kyllä asioista pitää uskaltaa puhua niitten oikeilla nimillä?Toivottavasti persut nousee niin suureksi,että se pystyy itse nousemaan päähallituspuolueeksi ;D ;D ;D Toivottavasti elän vielä niin kauan. ::)

Älä huoli... oot sitkee mimmi... ja jos PerSujen rivit pysyy kasassa ja ääliömäinen tyriminen ja omien nilkkoihinpotkiminen loppuu niin kannatus nousee... tosin epäilen hieman, että päät eivät pysy siinä sakissa riittävän kylmänviileinä  ::) ::)   ;D ;D ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Tosiaan USKALTAA PUHUA: Mutta mitenkäs on vastuun ja tekojen  kanssa. Kansaan uppoaa kaiki hyvä, jopa sellainen joka ei ole mahdollista. Höynäytetyt eivät hoksaa, kaikki pitää itse maksaa. Mutta se pääasia kun On Suuri johtaja, jo sitä pitää palvoa!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Soinilta sujuu suunsoitto, sensijaan kyky kantaa vastuuta Isänmaan asioista puuttuu.

Tuolla ei pitkälle pötkitä.

Pitkään kepukin onnistui valhepropagandallaan pettämään Suomen kansaa ja ennenkaikkea maaseudun väestöä, nyt on alkanut raju alamäki.

Ihmettelen tuota jupinaa Soinin vastuuttomuudesta, olisko se ollut vastuunkantoa jos olisi mennyt hallitukseen jossa olisi joutunut myöntämään isänmaanrahojen lahjoittamisesta noille hunsvoteille, ja suomalaiset sitten velkarahalla ostavat talvipakkaseen öljyt omaan lämmitykseensä.

simmo

• Vieras
Vs: Elontaival...

Älä huoli... oot sitkee mimmi... ja jos PerSujen rivit pysyy kasassa ja ääliömäinen tyriminen ja omkylläien nilkkoihinpotkiminen loppuu niin kannatus nousee... tosin epäilen hieman, että päät eivät pysy siinä sakissa riittävän kylmänviileinä  ::) ::)   ;D ;D ;D
[/quote]
-eivät nykyihmiset ole samanlaisia kuin kolmekymmentä vuotta sitten.Onhan valistuneisuus lisääntynyt kansan keskuudessa huimasti.Tuo,että Kobra syyttää ihmispalvonnasta,ei ole totta.Olen oikeasti ylpeä perussuomalaisista kansanedustajista kun eivät ole lahjottavissa.

Aulis Anttila

• Vieras
Lahjonta...
Älä huoli... oot sitkee mimmi... ja jos PerSujen rivit pysyy kasassa ja ääliömäinen tyriminen ja omkylläien nilkkoihinpotkiminen loppuu niin kannatus nousee... tosin epäilen hieman, että päät eivät pysy siinä sakissa riittävän kylmänviileinä  ::) ::)   ;D ;D ;D
-eivät nykyihmiset ole samanlaisia kuin kolmekymmentä vuotta sitten.Onhan valistuneisuus lisääntynyt kansan keskuudessa huimasti.Tuo,että Kobra syyttää ihmispalvonnasta,ei ole totta.Olen oikeasti ylpeä perussuomalaisista kansanedustajista kun eivät ole lahjottavissa.
[/quote]

Eivät varmastikaan ole... mutta pysyvätkö päät kylminä onkin jo toinen juttu - nyt oppositiossa se pelko on paljon vähäisempi kuin olisi hallituksessa ollut.

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.
Pitihän se arvata, kun kepuleista päästiin, alkoi Itte persuja arvostelemaan. Ole, Itte, huoleti. Ei mene kauaakaan, kun päset arvostelemaan kokoomusta ja sen harjoittamaa politiikkaa. Lupaathan sen tehdä, vai luuletko, että maailma on pelastettu?

etkö tiedä että minä-itte nuolee kokoomuksen persettä minkä kerkiää.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

ei  soinin  isänmaa  ole  porttukaali  eikä  juuri  enenkään muunkaan suomalaisen,,,,

eläkööt  siellä  intiaaneilta ja siirtomaista  ryöstetyllä   kultakasallaan joka on

euoopan suurimpia 8)

Aulis Anttila

• Vieras
Suunpieksijä...
On on... mutta kuka... tunteeko joku  ???   ::)  :o   ;D ;D ;D
=
http://www.youtube.com/watch?v=9UNCVH4Rau4&feature=related

minä-itte

• Vieras
Vs: Suunpieksijä...