Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Portugalin nuoriso  (Luettu 2850 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Portugalin nuoriso
Tämän päivän Aamulehdessä on artikkeli, missä kerrotaan Portugalin nuorison laiskuudesta, töitä ei viitsitä tehdä.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Portugalin nuoriso
Tämän päivän Aamulehdessä on artikkeli, missä kerrotaan Portugalin nuorison laiskuudesta, töitä ei viitsitä tehdä.

Miks ne mitään tekisivät, painetaan me täällä vaan Jykän johdolla töitä niittenkin edestä..

JoHaRa

• Vieras

Portugali saa nyt hyvin tukea esim. Suomelta.

Sitten kun Suomelta rahat loppuvat niin me saadaan varmaan Grönlantilta  ???

Samanlainen ilmastoero näiden kahden tilanteen välillä  :D

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.

ne ovat ottaneet mallia minä-ittestä.  ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Laiskuus...

Agraarisosialistisen hurmosliikkeen velttopetterisekuleita ei ole kovinkaan paljon Portugalissa... eikä Tampereen kyljessä... eräitä pikkukyliä lukuun ottamatta   ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Laiskuus...

Agraarisosialistisen hurmosliikkeen velttopetterisekuleita ei ole kovinkaan paljon Portugalissa... eikä Tampereen kyljessä... eräitä pikkukyliä lukuun ottamatta   ;D ;D ;D

just just

selassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Eikö ne enään viitti kuoria korkkitammia?
Portukaalian vientituloista korkin osuus on --16-- rosenttia , eikö oo yllättävä luku?

Eikö Portukaaliassakaan käsintehtävä työ oo enään trendikästä?

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Portukaalian vientituloista korkin osuus on --16-- rosenttia , eikö oo yllättävä luku?

afrikkalaiset tekee orjapalkalla siestapankolla makaajien työt :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

• Vieras
Tekemiset...
afrikkalaiset tekee orjapalkalla siestapankolla makaajien työt

Kaupungilla puhutaan, että jotku ryystää jossain pankolla makuuasennossa voisulaa...  :o

Viimeksi muokattu: 16.05.11 - klo:12:11 kirjoittanut Aulis Anttila

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tekemiset...

Kaupungilla puhutaan, että jotku ryystää jossain makuuasennossa voisulaa...  :o

Eiks ole hyvä että saadaan tätä voivuorta, mistä oltiin ennenvanhaan huolissaan, sulateltua..

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Kaupungilla puhutaan, että jotku ryystää jossain makuuasennossa voisulaa...  :o

Eiks ole hyvä että saadaan tätä voivuorta, mistä oltiin ennenvanhaan huolissaan, sulateltua..

aulis ei ryystä voisulaa ko se on niin läski ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

• Vieras

afrikkalaiset tekee orjapalkalla siestapankolla makaajien työt :(

Oletko käynyt Portugalissa? Mä olen käynyt 3 kertaa. Ei se nyt aivan tuolta näyttänyt, kun Ponta Delgadan satamaa rakensivat.  ;D  Portugalilaiset on aivan ok porukkaa. Toisin kuin jotkut espanjalaiset ja italiaanot.  ;D

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Portugalilaiset itse kehuskelee, että kun työt alkaa yhdeksältä, niin puoli kymmeneltä ollaan jo kahvilassa. 37-vuotias kaveri sanoi, että puolet hänen ikäluokastaan makoilee kotona vanhempien kanssa.

Vaikuttaa ihan fiksulta maalta tämä Portugali. Pitäis kai muuttaa sinne. Täällä Suomessa suhtautuminen onkin lievästi sanottuna nuivaa. Aina on joku kyttäämässä ja potkimassa perseelle. Töitä pitäisi tehdä vaikkei ole mitä tehdä. Portugal rules!

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Portugalilaiset itse kehuskelee, että kun työt alkaa yhdeksältä, niin puoli kymmeneltä ollaan jo kahvilassa. 37-vuotias kaveri sanoi, että puolet hänen ikäluokastaan makoilee kotona vanhempien kanssa.

Vaikuttaa ihan fiksulta maalta tämä Portugali. Pitäis kai muuttaa sinne. Täällä Suomessa suhtautuminen onkin lievästi sanottuna nuivaa. Aina on joku kyttäämässä ja potkimassa perseelle. Töitä pitäisi tehdä vaikkei ole mitä tehdä. Portugal rules!
No aika ***** ankeeta on kyl jos aikuinen ihminen makoilee kotona vanhempiensa kanssa, minä sanon nou tack  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

minä-itte

• Vieras

Kaupungilla puhutaan, että jotku ryystää jossain pankolla makuuasennossa voisulaa...  :o

..no niin....pankolla makoilu ja voisulan ryystäminen on ihan käypäistä hommaa.