Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aamutuuba -> Courtneyn Jonnumies AVAUTUU!!! Shokki !!!!!  (Luettu 4042 kertaa)

AAMUTUUBA

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13



AAMUTUUBA


14.05.2011


*** Courtneyn Jonnu-mies avautuu***
Aamutuuba on riippumaton iltapäivälehti joka tuo tärkeimmät uutiset näkyvillesi suoraan Agronetin tuutista. Aamutuuba kiteyttää koko Argonetin sonnan timantiksi, joka kiiltää ja säihkyy läpi koko Agronetin lukijakunnan. Lehti näkyy vain Keskustapuolueen jäsenille!

SHOKKIHAASTATTELU

Agronet-persoona Courtney1:n salaperäinen aviomies "jonnumies" suostui pitkällisen pehmittämisen jälkeen haastatteluun.


Haastattelu tehtiin Etelä-Hämeessä, kesken kiireisten toukotöiden. Pölyisistä olosuhteista huolimatta toimittajaamme oli vastassa huolitellun näköinen ja tyylikäs, tiukasti sheivattu varhaiskeski-ikäinen mies. Ilman sen suurempia kysymyksiä mies alkoi avautumaan ja kertoi koskettavan tarinansa.

"- Hei vaan kaikille lukijoille. On hyvin miellyttävää että minunkin tarinani pääsee näin esille, koska uskon omien kokemusteni olevan suureksi avuksi muille saman helvetin läpikäymistä miettiville. Nykyän minulla menee jo todella hyvin, mutta elämässäni oli pitkiä ja synkkiä jaksoja joiden aikana mietin jopa sitä "lopullista ratkaisua."

 Jonnumiehen ääni värisee ja lähes katkeaa hänen palatessaan mielessään noihin murheellisiin aikoihin. Kohta hän kuitenkin piristyy ja jatkaa:

" Yläasteella en oikein tahtonut löytää ystäviä. Olin erilainen, mutta en tiennyt itse mikä minussa oli vikana. Minua haukuttiin "pikkumieheksi" , "puutarhatontuksi" ja "homoksi" eivätkä pojat tahtoneet ottaa minua mukaan leikkeihinsä. Minut valittiin aina viimeisenä ja suihkutiloissa minua välteltiin. Kotiväellenikin erilaisuuteni oli kova paikka. Mutta en voinut kuitenkaan itselleni mitään. Olin mitä olin, en tahtonut muuttua vaan tahdoin maailman hyväksyvän minut sellaisena kuin olen. Tein mitä vaan niin olin erilainen, toisilla oli Tunturit ja minulla Raisu... Toisilla Yö ja minulla Dingo... Toisilla sinistä ja minulla vihreää"

"Vanhempani eivät olleet huomanneet minussa mitään erilaista. Piiloittelin taipumistani viimeiseen asti... Ensimmäinen paha konflikti syntyi kun äitini löysi tyynyni alta Agrimarketin katalookin. Lehti oli odottomassa keittiön pöydällä kun saavuin koulusta kotiin. Äiti oli itkuinen ja isä sihisi jotain helvetistä. Selitin asian kokeilemisenhalulla ja itsensä etsimisellä eikä asiasta enää puhuttu. Tapauksen jälkeen en enää edes uskaltanut katsella Agrimarketin kutsuvia neonvaloja"

"Pari vuotta myöhemmin karkasin loppilaisen opiskelukaverini kanssa Kone-Forumiin. Matka muutti minut miehenä ja ihmisenä.. Kiertelimme rauhassa pitkin osastoja ja tyypilliseen tapaan joimme vahvasti väkevää viinaa samalla. Leikillämme menimme sitten John Deeren osastolle juttelemaan, mukamas "kännin piikkiin", mutta minulle tilanne oli täyttä totta. Sovittelimme päihimme JD-lippiksiä ja nauroimme makeasti. Se oli olevinaan vain sellaista "bi-courious" henkisten
nuorten miesten välistä kisailua. Ihailin tiukkoja mannekiineja vihreissä haalareissaan ja heidän itsevarmuuttaan. Tahdoin olla yksi heistä, kuten he! He hymyilivät erikoisuutensa keskellä jota minä en ollut ikinä voinut tehdä. Illalla hotellihuoneessa peilailin itsenäni JD-lippis päässä ja tein päätökseni.. Aamulla lähdin aamupalalle ylpeästi lippis päässä, mutta pelkuruuttani kätkin sen poveeni ennen ravintolaan astumistani"

Kovan psyykkaamisen jälkeen haasteltavamme suostuu jatkaamaan. Menneisyyden läpikäyminen ottaa koville, pahoihin aikoihin ei halua palata. Mies itkee, ei ääneen mutta sisäänpäin. Itkiessään mies vapisee kauttaaltaan, värinä alkaa varpaista ja päättyy pään kaljuun lakeen.

"Kun tein tilakaupat vuonna 2000 päätin samalla että astun ulos kaapista. Ilmoitin vanhemmilleni aamulla että nyt lähden hakemaan uutta traktoria, laittakaapa pullakahvit valmiiksi kello kolmeksi. Kyllä jännitti ajaa kotiin uudella Jonnulla... Kolmesti pysähdyin hermosauhuille vaikka matkaa oli vain 6 kilometriä. Kun sitten parkkasin 6320 Premiumin:n pihalle ja astelin tupaan uusissa Agrimarketin lahjoittamissa haalareissa, niin tiesin että valintani oli tehty lopullisesti. Äitini itki ja
isäni erosi välittömästi jahtipäällikön tehtävistään. Olihan se kova paikka me- me- meikäliselle."

"Nykyään modernimmat naapurit jo morjastelevat. Isänikin on jo tainnut hyväksyä asian. Viime syksynä näin hänen tarkistelevan Jonnun pulttien kireyksiä mukamas rutiininomaisesti. Hymy paistoi huuliltaan.. Tiedän että isänikin on ollut sydämessään Jonnu-mies koko ikänsä, löysin hänen kaapistaan pinon vanhoja 70-luvun mainoksia silloisista John Deeren malleista. Ei ole omena kauas puusta pudonnut, sanotaan"

"Onneksi tapasin tuon Courtneyn Laukkasella Leidossa. Nainenhan se on, mutta muuten mukava ihmisenä", toteaa Jonnumies lippalakkinsa takaa ja virnistää kaikilla kolmella hampaallaan. Aika velikultia nämä jonnumiehet.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Hetkinen, tämäkö se on sitä kiss and tell -julkisuutta  >:(
Ei muuten ole sitten DeCitonni, jos joku nyt epäilee   >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
 Ei nyt kyllä pikkasen hirvittää. Onko se nykyisin tällästa. Katsis poikasten aamulla tyhjentää ne pussit, niin olis hyvä körötellä sillä vanhalla Vallulla.  ;D

Verku

Aikansa köröttelee niin menee vispikermaks eikä irtoa millään. ;D
Kypsä tapaus

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Hetkinen, tämäkö se on sitä kiss and tell -julkisuutta  >:(
Ei muuten ole sitten DeCitonni, jos joku nyt epäilee   >:(

Ei ni, en oo ikinä Leidossa käyny. En edes tiedä missä sellanen paikka on.  ??? ::)
Aika ammattitaidoton toimitus kyl. Pitäis tietää, et jonnumiesten mekka on Liedossa. Sieltä ne naisensakin löytää, jos joku on takertunut kengän korostaan rappuralliin  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Hetkinen, tämäkö se on sitä kiss and tell -julkisuutta  >:(
Ei muuten ole sitten DeCitonni, jos joku nyt epäilee   >:(

Ei ni, en oo ikinä Leidossa käyny. En edes tiedä missä sellanen paikka on.  ??? ::)
Aika ammattitaidoton toimitus kyl. Pitäis tietää, et jonnumiesten mekka on Liedossa. Sieltä ne naisensakin löytää, jos joku on takertunut kengän korostaan rappuralliin  >:(
"Kaikki jonnumiesten tiet vievät Lietoon"  ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5914
Hetkinen, tämäkö se on sitä kiss and tell -julkisuutta  >:(
Ei muuten ole sitten DeCitonni, jos joku nyt epäilee   >:(

Ei ni, en oo ikinä Leidossa käyny. En edes tiedä missä sellanen paikka on.  ??? ::)
Aika ammattitaidoton toimitus kyl. Pitäis tietää, et jonnumiesten mekka on Liedossa. Sieltä ne naisensakin löytää, jos joku on takertunut kengän korostaan rappuralliin  >:(

Onko ne jonnemekan naiset "lietoja", kevytkenkäisiä ja huikentelevaisia?   ;)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lemmink%C3%A4inen

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Hetkinen, tämäkö se on sitä kiss and tell -julkisuutta  >:(
Ei muuten ole sitten DeCitonni, jos joku nyt epäilee   >:(

Ei ni, en oo ikinä Leidossa käyny. En edes tiedä missä sellanen paikka on.  ??? ::)
Aika ammattitaidoton toimitus kyl. Pitäis tietää, et jonnumiesten mekka on Liedossa. Sieltä ne naisensakin löytää, jos joku on takertunut kengän korostaan rappuralliin  >:(

Onko ne jonnemekan naiset "lietoja", kevytkenkäisiä ja huikentelevaisia?   ;)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lemmink%C3%A4inen
Eiku niitä pehmeitä ja lempeitä  :-* Korkkarit oltava aina jalassa, kun muuten ei yllä polkimille  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Simmo vielä huitaisee napakasti kävelykepillä elintä niin, että tattispala lentää lepikkoon ja sitten naiset köpöttelevät tiehensä.

***Olisko se niinkun kikkelin perunamukula. Kun sen istuttaa hiekkaan niin kasvaa uusia kikkeleitä?
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Simmo vielä huitaisee napakasti kävelykepillä elintä niin, että tattispala lentää lepikkoon ja sitten naiset köpöttelevät tiehensä.

***Olisko se niinkun kikkelin perunamukula. Kun sen istuttaa hiekkaan niin kasvaa uusia kikkeleitä?

Kokeile. Tee rautakangella reikä maahan ja mene reiälle mahallesi makaamaan. Jos viikossa juurtuu kiinni, niin sitten teoria varmaan toimii  :D

sorkkis

  • Vieras
Simmo vielä huitaisee napakasti kävelykepillä elintä niin, että tattispala lentää lepikkoon ja sitten naiset köpöttelevät tiehensä.

***Olisko se niinkun kikkelin perunamukula. Kun sen istuttaa hiekkaan niin kasvaa uusia kikkeleitä?

Kokeile. Tee rautakangella reikä maahan ja mene reiälle mahallesi makaamaan. Jos viikossa juurtuu kiinni, niin sitten teoria varmaan toimii  :D

JoHaRa ei ole saanut juurtumaan joten voitte rauhassa kävellä metsässä . Yrittänyt on mutta...  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Eihän perunoitakaan kylvetä reikään vaan vakoon  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Simmo vielä huitaisee napakasti kävelykepillä elintä niin, että tattispala lentää lepikkoon ja sitten naiset köpöttelevät tiehensä.

***Olisko se niinkun kikkelin perunamukula. Kun sen istuttaa hiekkaan niin kasvaa uusia kikkeleitä?

Kokeile. Tee rautakangella reikä maahan ja mene reiälle mahallesi makaamaan. Jos viikossa juurtuu kiinni, niin sitten teoria varmaan toimii  :D

JoHaRa ei ole saanut juurtumaan joten voitte rauhassa kävellä metsässä . Yrittänyt on mutta...  :D

Sorkkis on koittanut astua maamyyriä tuolla menetelmällä  ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-)
Simmo vielä huitaisee napakasti kävelykepillä elintä niin, että tattispala lentää lepikkoon ja sitten naiset köpöttelevät tiehensä.
***Olisko se niinkun kikkelin perunamukula. Kun sen istuttaa hiekkaan niin kasvaa uusia kikkeleitä?
Kokeile. Tee rautakangella reikä maahan ja mene reiälle mahallesi makaamaan. Jos viikossa juurtuu kiinni, niin sitten teoria varmaan toimii  :D

 ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Valelääkäri.
Kaurajokilainen kauranhoitaja, oli tuuraamassa tohtori Kiminkistä, kun vastaanotolle tuli blondi punaisissa stringeissä ja korkkarit jaloissa ja hän kertoi Yyterin rannalla aurinkoa ottaessa kimalaisen ryömineen “pesään”.
Varatohtorin neuvo blondille oli, että hänen miehensä sivelisi “kuukkelinsa” hunajalla ja työntäisi sen “pesään”. Kimalainen tarttuisi siihen ja sen saisi vedettyä ulos.
- Mutta kun minulla ei ole miestä. sanoi blondi punaisissa stringeissä ja korkkarit jaloissa.
- No siinä tapauksessa voin tehdä sen itse tässä hoitopöydällä. Sanoi tohtori Kiminkistä tuuraava kauranhoitaja.
Varatohtori siveli “kuukkelinsa” hunajalla ja työnsi sen potilaan “pesään”. Mutta hetken kuluttua kauranhoitaja, joka tuurasi tohtori Kiminkistä, rupesikin tekemään edestakaista yhä kiihtyvää liikettä. Potilas, blondi punaisissa stringeissä, korkkarit oli tässä vaiheessa riisuttu pois, rupesi ihmettelemään, että mitä se tohtori nyt oikein tekee?
- Muutinkin mieltä ja taidan nuijia hengiltä sen peijakkaan. Vastasi kauranhoitaja, joka tuurasi tohtori Kiminkistä.  ;D
Kiva kyllä, että noi "hahmot" on viattomien suojelemiseksi tehty tunnistamattomiksi  ;D Mut miks ne korkkarit oli riisuttu pois  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.