Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Herran Jumala sentään  (Luettu 3124 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Herran Jumala sentään
No mites viro nyt pompsahti vakavaraiseksi, vastahan niiden talous oli kuralla.

Viron julkisen talouden velka on suhteessa BKT:n on 6% Suomi 50% Kreikka 160%

Viron talouskasvu 4,9% Suomi 3,7% Kreikka -3,7%

Lähes kaikki euromaat ovat ylittäneen EMU sopimuksen rajat, julkisen talouden velasta ja budjetti alijäämissä.
Kun tähän soppaan lisätään konkurssimaiden velat, niin se on eurostoliiton loppu. ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Lähes kaikki euromaat ovat ylittäneen EMU sopimuksen rajat, julkisen talouden velasta ja budjetti alijäämissä. Kun tähän soppaan lisätään konkurssimaiden velat, niin se on eurostoliiton loppu. ;D ;D ;D

Sä oot aikalailla hyväuskoinen naiivi   :P :P   ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras
Lähes kaikki euromaat ovat ylittäneen EMU sopimuksen rajat, julkisen talouden velasta ja budjetti alijäämissä. Kun tähän soppaan lisätään konkurssimaiden velat, niin se on eurostoliiton loppu. ;D ;D ;D

Olen mä sillai, että uskoin euron olevan vakaa. Uskaltaa pitää pankissa vuoden liikevaihdon verran tilillä. Ettei kepulaaset kuse kintuille. Nyt niitä on pitänyt sijoitella, koska en usko euroon enää. ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Höh...
Olen mä sillai, että uskoin euron olevan vakaa. Uskaltaa pitää pankissa vuoden liikevaihdon verran tilillä. Ettei kepulaaset kuse kintuille. Nyt niitä on pitänyt sijoitella, koska en usko euroon enää. ;D ;D ;D

Heh heh  :P :P :P

Sepedeus

• Vieras
Vs: Höh...

Heh heh  :P :P :P

;)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minkä olet kattonut turvalliseksi sijoituskohteeksi?       värimetallit on aika hyviä ja ööli tietyin varauksin!

Sepedeus

• Vieras
minkä olet kattonut turvalliseksi sijoituskohteeksi?       värimetallit on aika hyviä ja ööli tietyin varauksin!

Meikä sijoittaa kiinteisiin kohteisiin esim. asunto-osakkeisiin.  ;D

D-Tune

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Herran Jumala sentään ko saadaan ruattilta turpaan tänään ja ankarasti. Nostan kyl hattuu noil virolaisil ko 400 euron kuukausipalkal toimeen tulee.

Lohisoppa

• Vieras
Kyllä Paavi Väyrynen tietää,  Paavi Väyrynen on hirmuisen kokenut poliitikko, joka pitäisi vihdoin valita Suomen presidentiksi.  ;D