Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pulaa....  (Luettu 4702 kertaa)

sorkkis

• Vieras
Pulaa....
Maidontuottajat etsivät työntekiöitä .......

sirkussonni

• Vieras
Vs: Pulaa....
En etsi, kaikkia ei voi ottaa ketkä töitä kysyy.... 8)

Ainiin, mää oonkin vaan paskantuottaja, ja sivussa tulee tilkka maitoa.... :P

sorkkis

• Vieras

Höpöti höpöti...

Pirkanmaalla olis pulaa navettatyöntekijöistä .

Sepedeus

• Vieras

Höpöti höpöti...

Pirkanmaalla olis pulaa navettatyöntekijöistä .

Pitää nostaa palkkaa, jos on pulaa. Näin yksinkertaista se on. Jos aluksi tarjoisvat vaikka 4000€/kk paskaduunista ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Kannattavuus...
En etsi, kaikkia ei voi ottaa ketkä töitä kysyy.... 8) Ainiin, mää oonkin vaan paskantuottaja, ja sivussa tulee tilkka maitoa.... :P
Höpöti höpöti... Pirkanmaalla olis pulaa navettatyöntekijöistä .
Pitää nostaa palkkaa, jos on pulaa. Näin yksinkertaista se on. Jos aluksi tarjoisvat vaikka 4000€/kk paskaduunista ;D ;D ;D

Just noin... ihan sama ku ainainen rutina ettei tissinkoitto tai sianviljely kannata... kyl kannattaa ku ei myy työnsä tuloksia tappiolla Valio-Mafialle ja/tai sekulisakin lihamonopoleille   :P :P   ;D ;D ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vaikkapa Puolan ihmemaasta hakemaan.
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

• Vieras
Halvalla...

Kaukaa idästä saa halvemmalla... ja hintaan sisältyy muutaki   ::) ::) ::)   ;D ;D ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Halvalla...

Kaukaa idästä saa halvemmalla... ja hintaan sisältyy muutaki   ::) ::) ::)   ;D ;D ;D

Mitäkö? Kurttunen anoppi?

Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

• Vieras
Vs: Halvalla...

Kaukaa idästä saa halvemmalla... ja hintaan sisältyy muutaki   ::) ::) ::)   ;D ;D ;D

Mitäkö? Kurttunen anoppi?

]

Timppa haluu nuoren anopin. Jos tyttö ei anna niin anoppi ainakin.  ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Hinta...
Mehiläisalalla tuntuu menevän hyvin... ainakin mikäli MaasTulliin on uskominen... ja miksi emme uskoisi  ;D ;D ;D
=
Tuottajahinnat ovat nousukiidossa, ala kiinnostaa uusia yrittäjiä, kuluttajat ostavat hunajaa ja hunajasato on
määrältään sekä laadultaan hyvä. ”Tuottajahinnat ovat selkeästi nousseet. Tuottajat ovat saaneet kilosta hunajaa
noin 4,10 euroa. Odotettavissa on, että vuoden päästä syksyllä hinta on 4,50 euroa”, kertoo Suomen Mehiläishoitajain
toiminnanjohtaja Heikki Vartiainen. Itse hunajansa pakkaavat ja kauppoihin myyvät tarhaajat saavat hunajakilosta 7–7,50 euroa.
+
Mä ostin hunajapurkin ku juon teetä_kin_. Se 400gr:n purkki makso € 1.75... eikä ollu tarjouksessa - mut oli unkarilaista... ja hyvää  :P :P   ;D ;D

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Hinta...
Mehiläisalalla tuntuu menevän hyvin... ainakin mikäli MaasTulliin on uskominen... ja miksi emme uskoisi  ;D ;D ;D
=
Tuottajahinnat ovat nousukiidossa, ala kiinnostaa uusia yrittäjiä, kuluttajat ostavat hunajaa ja hunajasato on
määrältään sekä laadultaan hyvä. ”Tuottajahinnat ovat selkeästi nousseet. Tuottajat ovat saaneet kilosta hunajaa
noin 4,10 euroa. Odotettavissa on, että vuoden päästä syksyllä hinta on 4,50 euroa”, kertoo Suomen Mehiläishoitajain
toiminnanjohtaja Heikki Vartiainen. Itse hunajansa pakkaavat ja kauppoihin myyvät tarhaajat saavat hunajakilosta 7–7,50 euroa.
+
Mä ostin hunajapurkin ku juon teetä_kin_. Se 400gr:n purkki makso € 1.75... eikä ollu tarjouksessa - mut oli unkarilaista... ja hyvää  :P :P   ;D ;D
Tiedätkö mitä vedät napaasi? :P ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Hinta...
=
+

juu  ja  sait  alkuelämää  kroppaas :P

Jätkä

• Vieras
 Kyllä se Unkarilainen hunaja on usein parempaa kuin Suomalainen hunaja. Johtuuko se sitten että Suomessa hunaja tulee jostain horsmasta, jos mehiläinen ehtii sitä sadekesänä edes sitä hankkimaan. Myrkkyjä se mehiläinen kerää täälläkin samanlailla kuin muuallakin. Se hunaja on muuten mehiläisen oksennusta, mutta juon ennemmin hunajateetä kuin Kopi Luwak-kahvia.

minä-itte

• Vieras

Miksi eivät tee itse?

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä se Unkarilainen hunaja on usein parempaa kuin Suomalainen hunaja. Johtuuko se sitten että Suomessa hunaja tulee jostain horsmasta, jos mehiläinen ehtii sitä sadekesänä edes sitä hankkimaan. Myrkkyjä se mehiläinen kerää täälläkin samanlailla kuin muuallakin. Se hunaja on muuten mehiläisen oksennusta, mutta juon ennemmin hunajateetä kuin Kopi Luwak-kahvia.
Perustuu mihin tietoon?