Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ransitmies...  (Luettu 2811 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Ransitmies...

Viimeksi muokattu: 17.03.08 - klo:20:37 kirjoittanut Heino Leino

Elämä on parasta kometiijjaa

petelius

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ransitmies...
ei kuulemma riitä 6 vuoden ransiitin omistus suhe vastaavaan lauluun vaatii enempi :D

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
entä jos ostaa kuus ransittie ja pittää niitä yli vujen, riittääkö sitte
Elämä on parasta kometiijjaa

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei siinä ajassa ehdi identiteetti kehittyä. Ja ehdottomasti se noppakeulainen, ohjaustehostamaton malli! Itsellä oli sellainen avolava (autoverolain mukaisella apupenkillä!) nelisen vuotta ja ehdin saada lievän aavistuksen siitä, mikä on Mäkilohiluoman innoittanut viisuunsa.

Petri

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei siinä ajassa ehdi identiteetti kehittyä. Ja ehdottomasti se noppakeulainen, ohjaustehostamaton malli! Itsellä oli sellainen avolava (autoverolain mukaisella apupenkillä!) nelisen vuotta ja ehdin saada lievän aavistuksen siitä, mikä on Mäkilohiluoman innoittanut viisuunsa.

Petri

Sinäkin brutukseni ;), tosin minäkin ns.  ympäristönsuojelijana  ajan vanahalla avolava-dodgella.  Riisikupin rattiin ei mua saa,  vapaehtoisesti ellei se ole rekka tai kurorma-auto  8).  No joo joku pahe jokaisella ohitse ajattelun,  mulla se on aina ollut isot amerikan autot,  blondi kun olen  :D ;).  Oikeesti niissä ei ole mitään järkeä ei ekolookisesti eikä ekonoomisesti eikä ne aina ole edes kauniita, mutta silti  :-*

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sinäkin brutukseni ;), tosin minäkin ns.  ympäristönsuojelijana  ajan vanahalla avolava-dodgella.  Riisikupin rattiin ei mua saa,  vapaehtoisesti ellei se ole rekka tai kurorma-auto 
Tavoitteena oli laittaa siihen häkäpönttö lavalle, mutta sitten tämä maatalousharrastus iski 110% voimalla ja ei jaksanut enää. Ja nyt riisikuppi-hiluksilla näitä työajoja. Ei tarvi enää tervehtiä.

Petri