Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas ratsutyttö metsässä  (Luettu 7158 kertaa)

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla
Antti Heikkilä

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla
Antti Heikkilä

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla
Antti Heikkilä

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Taas ratsutyttö metsässä
Yksi metsänomistaja soitti, oli pirun kiukkuinen: ratsutyttö oli ollut kuusikossa ratsastamassa, puitten juuret vaarassa.

Kyllä pitää elämä olla jo pitkälti ohi, jos ratsutyttö metsässä aiheuttaa kiukkua  ???

heino se ei aenaskaa ahistelis poes, antasi silimän nauttie... eikö ne pompi sillae mukavasti
Elämä on parasta kometiijjaa

Lohisoppa

• Vieras
jokamiehenoikeudet perustuu täysin ja vain seuraaviin sanamuotoihin;
jokamiehen oikeudella ei saa aiheuttaa VÄHÄISTÄ SUUREMPAA HAITTAA sekä joikamiehen oikeuset eivät päde jos ALUE ON OTETTU ERITYISEEN KÄYTTÖÖN.
rikoslaki määrittellee korvausvelvollisuuden yms.
nimimerkillä on kokemusta. tuunasen pekan takia ollut monta kertaa poliisilaitoksella kuulusteluissa.....

ALUE OTETTU ERITYISEEN KÄYTTÖÖN

Tuohan on hyvä vinkki, nyt vaan keskimään kaikenlaista "erityiskäyttöä" omille metsille!

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo, mulla on kanssa omille maille syntynyt tällainen ratsastuspolku. En ole siihen lupaa antanut, koska sitä ei ole minulta koskaan kysyttykään. Sen verran olen polkua kävellyt, että kuusien juurista pihkaa valuu. Noi hevosenkengät on melkoiset kettingit ja yllättävän hyvin löytyy purentaa maapohjaan.

Vähän kiusallinen asia tämmöinen toisen maalla luvatta ratsastelu. Ja kyllä mun mielestäni on edellytykset jonkinlaiseen puustovaurioon olemassa. Sehän tässä harmittaa eniten, kun ei mitenkään hyödy tästä ratsastusreitin ylläpidosta. Olisi kiva,, saada edes joskus *****a vastineeksi,,, tms.,,,,, mutta kun ei.

eiköös  tuollaiset  aatokset  viittaa aikeisiin  ostaa  seksiä ???