Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiviniemi auttaa avutonta kloppikataista.  (Luettu 1739 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Nyt kloppia autetaan keskustankin suunnasta jotta avuton hallitustunnustelija saisi jonkinlaisen hallituksen koottua.
Joka puolelta kokkareita kiristetään ja se jos mikään on hyväksi isänmaalle. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kiviniemi auttaa avutonta kloppikataista.
Nyt kloppia autetaan keskustankin suunnasta jotta avuton hallitustunnustelija saisi jonkinlaisen hallituksen koottua.
Joka puolelta kokkareita kiristetään ja se jos mikään on hyväksi isänmaalle. ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jos se luottaa Soiniin että sen takki ei käännykään niin saattaa mieli muuttua vaikka sen hallitushomman kanssa.

Jäis jytky oppositioon..

ma-ripa-lo

• Vieras
    Hallitusämpyilyt ovat pelkkää teatteria, kaikkihan ne sinne hinkuvat. Ennen puoltakuuta on hallitus kivutta koottu. Kummasti on päästy kaikesta sopuun... Katsokaapa vain.  . ;D

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kiviniemi auttaa avutonta olli-poikaa
Mistä kotelomekon nopea takinkääntö?

Olisi sanonut edes selvällä  Suomella.

Tajusi tai tod.näk annettiin ymmärtää vastarinnan tarkoittavan olli-pojan palauttamista maitojunalla.

Ei olisi enää nauttinut/ ei nauti komission luottamusta.

kepu ei tasantarkkaan ajattele muita kuin itseään vallankiimassaan.

Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo:02:56 kirjoittanut Eemeli

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.
Mistä kotelomekon nopea takinkääntö?

Olisi sanonut edes selvällä  Suomella.

Tajusi tai tod.näk annettiin ymmärtää vastarannan tarkoittavan olli-pojan palauttamista maitojunalla.

Ei olisi enää nauttinut/ ei nauti komission luottamusta.

kepu ei tasantarkkaan ajattele muita kuin itseään vallankiimassaan.

eemeli ei taaskaan tajua yhtään mitään.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa umpikepuluuseri olla se joka ei ymmärrä yhtikäs mitään.

Unioni on osto ja myyntiliike ja kaikki, ihan kaikki on kauppatavaraa.

Siinä on vain se ero kepulaiselle ymmärrykselle, jotta kun unionissa antaa jotakin, niin saa vastinetta. Mutta umpikepuluuserilla kaikki pyörii oman navan ympärillä  ja ainoa motto on, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle

Eikä olli-pojan ura ole ollut niin häikäisevä, etteikö olli-poikaa voitaisi näpäyttää ja uhrata.

Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo:02:58 kirjoittanut Eemeli

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
unioni on osto ja myyntiliike ja kaikki, ihan kaikki on kauppatavaraa.

Siinä on vain se ero kepulaiselle ymmärrykselle, jotta kun unionissa antaa jotakin, niin saa vastinetta. Mutta umpikepuluuserilla kaikki pyörii oman navan ympärillä  ja ainoa motto on, mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle

kerroppa  meille kaikille  niistä  kokoomuksen   onnistuneita    kaupoista  eu:n  kanssa ??? ???

minä-itte

• Vieras

"Voiko vitutukseen kuolla" kysyy SAS rajun vaalitappion jälkeen.

...kyllä siihen voi kuolla...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
unioni on osto ja myyntiliike ja kaikki, ihan kaikki on kauppatavaraa.

kerroppa  meille kaikille  niistä  kokoomuksen   onnistuneita    kaupoista  eu:n  kanssa ??? ???

Maataloudestakin on tullut pelkkiä voittoja, jos on uskominen kepuluuserisakkiin.