Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väyrynen Presidenttiehdokkaaksi!  (Luettu 1551 kertaa)

ma-ripa-lo

• Vieras
Väyrynen Presidenttiehdokkaaksi!
Väyrysen ehdokkuus virallistui
julkaistu tänään klo 10:57, päivitetty tänään klo 11:02
Paavo Väyrynen

Paavo Väyrynen Huonomminkin olisi voinut käydä -kirjansa julkaisutilaisuudessa eduskunnassa helmikuussa.

Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Paavo Väyrysen ehdokkuus keskustan presidenttiehdokkaiden esivaaliin on varmistunut. Keskustan Peräpohjolan piiri esittää Väyrysen ehdokkuutta esivaaliin.

Keskustan käytännön mukaan yhden piirin esitys riittää esivaalipaikkaan. Peräpohjolan piiri kokousti viime torstaina. Päätös oli yksimielinen.

Paavo Väyrynen putosi eduskunnasta huhtikuun vaaleissa. Väyrynen oli ehdolla Uudenmaan vaalipiirissä.

Väyrynen on ollut aiemmin keskustan presidenttiehdokkaana vuonna 1988 ja vuonna 1994. Väyrynen pyrki presidenttiehdokkaaksi myös vuoden 2000 vaaleihin, mutta hävisi ehdokkuuden Esko Aholle.

Peräpohjolan piirin päätöksestä kertoi ensimmäisenä sanomalehti Suomenmaa verkkosivuillaan.

YLE Uutiset

---

Presidentti Paavo Väyrynen. Sehän olisi hienoa.   :D

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla
Vs: Väyrynen Presidenttiehdokkaaksi!
Huh!
Antti Heikkilä

Suuri Ajattelija

• Vieras
Ihan mukava, kun työtön etsii aktiivisesti työtä. Huonomminkin olisi voinut käydä. Todella ja niin käy, jos Väykky tulee valituksi. Onneksi siitä ei ole pelkoa.

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla
On kyllä vähän pahan puheen makua kun otsikoissa uutisoidaan Väyrysen ehdokkuudesta. Kyse on ehdokkuudesta ehdokkaaksi.
Antti Heikkilä

ma-ripa-lo

• Vieras
Vs: Väyrynen Presidenttiehdokkaaksi ???
On kyllä vähän pahan puheen makua kun otsikoissa uutisoidaan Väyrysen ehdokkuudesta. Kyse on ehdokkuudesta ehdokkaaksi.
  No, mutta, onhan meillä täydet perusteet uskoa, että Paavo voittaa tämän kisan, olkootpa vastassa sitten vaikka itse Olli !    ;D

Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:13:11 kirjoittanut ma-ripa-lo

Aulis Anttila

• Vieras
Voitto...

No, mutta, onhan meillä täydet perusteet uskoa, että Paavo voittaa tämän kisan, olkootpa vastassa sitten vaikka itse Olli !    ;D

On on... vankat ja vahvat perusteet on   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Paavolla on "kannatusta" yli puoluerajojen ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Voitto...

On on... vankat ja vahvat perusteet on   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

http://books.google.fi/books?id=DuT1mzlio28C&pg=PA108&lpg=PA108&dq=jyrki+rimpil%C3%A4inen&source=bl&ots=tItKRf-5Gn&sig=1Y6nxiYW61-D6RBu75r9hsZs0hY&hl=fi&ei=irDJTYvSC4rDtAaM5LmbAw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=7&ved=0CEoQ6AEwBg#v=onepage&q=jyrki%20rimpil%C3%A4inen&f=false

"Vesipoika" Oiva Pennanen osaa kirjoittaa.

Paavo voisi ensi töikseen jatkaa YYA-sopimusra 50 vuodella.

Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo:07:56 kirjoittanut minä-itte