Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kikkoman  (Luettu 4043 kertaa)

Agronet Weekly Telegraph

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Kikkoman
AWT:n erikoispainos !

Agronet Weekly Telegraphin seuraavan numeron piti ilmestyä vasta viikon kuluttua. Naistoimittajamme reportaasi Köyliöstä valmistunee noihin aikoihin. Toimittaja lähti haastattelemaan nettisaittailia ja seksihurjastelia Pliniä. ( Plini oli ennen nimimerkki Tino)

Artikkelin aihe tulee olemaan tällä kertaa SPR. Plini on nimittäin saanut SPR:n tunnustuksen ansiokkaasta työstä Punaisen Ristin päämäärien hyväksi. Aiheesta lisää ensi numerossa.

Erikoisnumeromme "Extran" aihe on tällä kertaa seuraava :

Cosmic_Cowboy on lähestynyt toimitusta tänään kymmeniä kertoja. Tässä hänen ongelmansa :

"Arvoisa AWT:n toimituskunta. Olen huolestunut, syynä on taas omat tekemiseni. Tutkiskelin eilen Raamattua, ja yksi niistä kymmenestä käskystä jäi vaivaamaan mieltäni. Onko mahdollista, etten pääse taivaaseen, jos vahingossa povitaskuuni ajautui Vampulan Essolta  (nykyinen ST1) Kikkoman-niminen Japanialainen soijakastike ? Kyseinen episodi tapahtui vuonna 1986.

- Kastike tosiaan ajautui povitaskuuni puolivahingossa. Onko lieventävänä asianhaarana seikka, että Kikkomanin päiväyskin oli jo vanhentunut ? Vampulan Esso oli siihen aikaan melko "hidas" paikka, siellä oli mm. susikoira. Se kirottu rakki puri minua.

Toimituksen vastaus :

Hyvä C_C. Kukapa meistä olisi viaton ja liaton ? Kuka meistä agronettiläisistä voisi heittää ensimmäisen kiven ?  Tosin varkaus on aina varkaus. On todennäköistä, ettet pääse taivaaseen.
 Mutta ole huoletta, muutkaan nimimerkit agronetista ei sinne pääse. Tunnetuimmassa tapauksessa epäämiseen riittää, että olet edes ajatuksissasi himoinnut ystäväsi vaimoa.

Loppuvirtenä toimitus suosittelee :

"Sakkeus oli pieni mies, niin pienen pieni mies".....

cosmic_cowboy

• Vieras
Vs: Kikkoman
Olen kuitenkin pelastanut viattomia (tai viallisia) asiakkaita ruokamyrkytykseltä. Sankari. Tisaalta paikan pöperöt ovat juomamyynnin maksimoimiseksi niin suolaisia, että ei niihin mitään soijakastiketta voi lisätä. Joskus paalailin siinä takana olevalla pellolla ja kävin alkajaisiksi vahvistamassa itseäni tukevalla lounaalla. Toiselle lohkolle siirryin siitä huoltiksen pihan kautta ja ostin 1,5 litraa kivesvettä kitalakeni kitkakerrointa kevittääkseni. Kotiin lähtiessä olikin haettava lohdukseni tomera paketti keskiolutta kun aito Satakuntalainen kateus alkoi järsiä sisintäni JoHaRan sakeita vainioita katsellessa. SItä erästä yksityistietä ei passaa oikaista kotiin, riskit ovat liian suuret.

Taivas siis on ihana paikka, jos siell' tosiaan ei ole Agronettiläisiä.

Aulis Anttila

• Vieras
Taivas...

...eikä kepulaisia  ;D ;D ;D

cosmic_cowboy

• Vieras
Vs: Taivas...

...eikä kepulaisia  ;D ;D ;D

Oon kuullu että Timo Lärvijahti tule olemaan itseoikeutettu sisäänheittäjä siellä, kunhan paikalle ilmoittautuu.

http://www.youtube.com/watch?v=IT2TmzPUxTs

Eihän siellä muutenkaan mitään politiikkaa ole? Kun ei EU:n kemikaalidirektiivikään ole lopettanut hyväksymättömän tervan käyttöä??

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Pääsiköhän Pimpulan Esson poro taivaaseen  ??? Vai oliko siellä poro, vai näinkö vain näkyjä joskus tuiskeessa  ???
Hyvin ikävää kyl himoita lähimmäisensä Kikkimän-pulloa  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

cosmic_cowboy

• Vieras
Pääsiköhän Pimpulan Esson poro taivaaseen  ??? Vai oliko siellä poro, vai näinkö vain näkyjä joskus tuiskeessa  ???

Tosiaan, taisi välillä olla hieman riistan vivahdetta liharuuissa. Röyh.

JoHaRa

• Vieras

:o

Poron nimi oli muuten "Esa"

Eilen ajelin c_c:n farmin ohi ja johan oli isäntä myllännyt muhevannäköistä peltoaan  ;) Itse olen hakenut AWT:n mainitsemalta ex-essolta kaljaa ja mennyt juomaan sitä c_c:n mainitseman vainion keskellä sijaitsevaan suuliin. Eikä tästä ole paljoakaan aikaa  :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eilen ajelin c_c:n farmin ohi ja johan oli isäntä myllännyt muhevannäköistä peltoaan  ;) Itse olen hakenut AWT:n mainitsemalta ex-essolta kaljaa ja mennyt juomaan sitä c_c:n mainitseman vainion keskellä sijaitsevaan suuliin. Eikä tästä ole paljoakaan aikaa  :D

Hakkasit tietysti hanskaan siellä suulissa?  :D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

• Vieras

Hakkasit tietysti hanskaan siellä suulissa?  :D

Tietysti  ;D Sitten siellä on sellainen itsesitoja, sen kanssa on kiva leikkiä  ;D

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ruoskitko ittiäs persuuksiin? ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

JoHaRa

• Vieras

Sillä saa itseään mukavasti alistettua, omatoimisesti ja ilmaiseksi  :D Ei maksa "kahta miljoonaa"  :D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Sillä saa itseään mukavasti alistettua, omatoimisesti ja ilmaiseksi  :D Ei maksa "kahta miljoonaa"  :D
Kannattais sinunkin varmaan tsekata tilin saldo  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras

Kannattais sinunkin varmaan tsekata tilin saldo  :D

Just kattoin ja melkein 500 oli  :D Onneksi tilipäivään on enää vajaa viikko  ;D

cosmic_cowboy

• Vieras

SIellä oli nyt jotain pervompaa harrastettu kun oli sellaiset kurajäljet asfaltilla.

JoHaRa

• Vieras

SIellä oli nyt jotain pervompaa harrastettu kun oli sellaiset kurajäljet asfaltilla.

Jaa isolla tiellä  ??? Erkille ajettiin lietettä jollakin jumalattomalla vehkeellä. Liukas ajoi.