Ennen *****iltiin: Mikä värinen on isännällä rattori? Mikä lie nä-tit? Tae tesantilla. Lehtimäjestä puhumati. Sepe ajjaa paskanvärisellä mönkkärillä.
Eikö mee perille? Kokoomusta oon äänestäny ainaki 10v
Lainaus käyttäjältä: Kobra - 02.05.11 - klo:11:34Eikö mee perille? Kokoomusta oon äänestäny ainaki 10vNo mitä sä sit vouhkat
Ihan van sun harmiks ku sinä niinki tolokku mies oli niin narustanykästävä ku vanaha huski. Seon vaekijaa ny perruuttaa sun. Pakki puuttuu. Kepu on kunnon väkkee, miulla vaen ei oo itressejä sinne päen. Me kokkoomulaeset rahamiehet, älyköthän pijetään rattaat pyörimässä. Persut on niitä kitisevijä jarrumiehijä.
Lainaus käyttäjältä: Kobra - 02.05.11 - klo:15:09Ihan van sun harmiks ku sinä niinki tolokku mies oli niin narustanykästävä ku vanaha huski. Seon vaekijaa ny perruuttaa sun. Pakki puuttuu. Kepu on kunnon väkkee, miulla vaen ei oo itressejä sinne päen. Me kokkoomulaeset rahamiehet, älyköthän pijetään rattaat pyörimässä. Persut on niitä kitisevijä jarrumiehijä.Voi hellekkari sentähen. Minähän oon aina ollu persu. En vaan ole tiennyt. Nyt koin valaistuksen kuten Simmo.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 02.05.11 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: Kobra - 02.05.11 - klo:11:34Eikö mee perille? Kokoomusta oon äänestäny ainaki 10vNo mitä sä sit vouhkat Nii justiinsa... ei meillä vouhkata, sano juu
Persut kovia haukkumaan ihmisiä. Kummaa porukkaa!
Voin mä kirjottaa tännekki. Sittei persut voi estää. Tuskimpa nuo Lehtimäenkää taijot niin maenihtemisen arvoset on. Mielipitteet aenaki on Persusta.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 02.05.11 - klo:16:20Lainaus käyttäjältä: Kobra - 02.05.11 - klo:15:09Ihan van sun harmiks ku sinä niinki tolokku mies oli niin narustanykästävä ku vanaha huski. Seon vaekijaa ny perruuttaa sun. Pakki puuttuu. Kepu on kunnon väkkee, miulla vaen ei oo itressejä sinne päen. Me kokkoomulaeset rahamiehet, älyköthän pijetään rattaat pyörimässä. Persut on niitä kitisevijä jarrumiehijä.Voi hellekkari sentähen. Minähän oon aina ollu persu. En vaan ole tiennyt. Nyt koin valaistuksen kuten Simmo. Kuha et saaterivie lestiks rupee ni antaa mennä