Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sinnemäki ja Donner  (Luettu 4665 kertaa)

simmo

• Vieras
Sinnemäki ja Donner
,..ovat fiksuja ihmisiä.Kumpikaan ei ole pulissut vaalien jälkeen äänestystuloksia vastaan,vaan he ymmärtävät,että vaalien tulos on kansan tahto ja kunnioittavat sitä.
Toisin kuin tämän saitin kepulaiset,jotka unelmoivat yhä kepudiktatuurista.Siinäpähän unelmoitte,minä lähden nyt kesälaitumille.Jos en palaa lokakuun alkuun mennessä,niin olen joko kuollut tai menettänyt muistini.
Hyvää kesää kaikille agronettilaisille.Pidetään lippu korkealla. :D

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sinnemäki ja Donner
Jokos simmo kerkesit kattomaan Soiniin ensimmäisen taikatempun ylen aamussa?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

minä-itte

• Vieras

Viimeksi muokattu: 01.05.11 - klo:08:53 kirjoittanut minä-itte

simmo

• Vieras
-jos ei ole yksin hallituksessa,niin ei voi yksin sanella ehtoja.Suuri osa perussuomalaisista tietää tämän.

minä-itte

• Vieras
-jos ei ole yksin hallituksessa,niin ei voi yksin sanella ehtoja.Suuri osa perussuomalaisista tietää tämän.

" Nuori radikaali Jörn Donner kieriskeli alastomana hiekalla 15-vuotiaan mustan Ida-tytön kanssa; juttu oli aiheuttaa diplomaattisen konfliktin Suomen ja Gambian välille."

Hymy-lehti

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Voisivat pitää Dumareitten kanssa linjan tiukkana ja jättää Kokoomuksen pois? Vaan ei, kyllä se kuitenkin on parempi antaa ne rahat Portugaliin. Lisää odotellessa Taikuri Timon tempauksia!  :D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

simmo

• Vieras

minä-itte

• Vieras

Juu, kaikki kolme puoluetta joutuvat hiomaan särmiään yhteistyön saavuttamiseksi...mutta sitten hallituspohjasta tuleekin toimiva ja pitkäikäinen, ainakin seuraavat 20 vuotta.

simmo

• Vieras

Juu, kaikki kolme puoluetta joutuvat hiomaan särmiään yhteistyön saavuttamiseksi...mutta sitten hallituspohjasta tuleekin toimiva ja pitkäikäinen, ainakin seuraavat 20 vuotta.
[/quote]
-tästä olemme yhtä mieltä :D

Sepedeus

• Vieras

Voisit myydä ne myrkyn vihiriät klasit kirpputorilla.  ;D ;D ;D ;D

Tuulia

• Vieras
,..ovat fiksuja ihmisiä.Kumpikaan ei ole pulissut vaalien jälkeen äänestystuloksia vastaan,vaan he ymmärtävät,että vaalien tulos on kansan tahto ja kunnioittavat sitä.
Toisin kuin tämän saitin kepulaiset,jotka unelmoivat yhä kepudiktatuurista.Siinäpähän unelmoitte,minä lähden nyt kesälaitumille.Jos en palaa lokakuun alkuun mennessä,niin olen joko kuollut tai menettänyt muistini.
Hyvää kesää kaikille agronettilaisille.Pidetään lippu korkealla. :D
   Tuulia tekee myös "simmot" ja lähtee kesälomalle. Helteiset kesät kaikille ja paljon itikanpuremia!    :D :D :D

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kunhan ensin pysys kasassa neljä vuotta tai yleensä pääsevät samaan hallitukseen :)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ainakin poliitikoista keskustalaiset ymmärtävät demokratian ja kunnioittavat vaalitulosta. Vihreistä ja vasureista pikemmin kuuluu selvää halveksuntaa demokraattista vaalitulosta kohtaan >:(

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
miten se kun se tuntuupi etä persut ei ite vielä käässää voettaneesa, tae siis tulleet ronssille
Elämä on parasta kometiijjaa

minä-itte

• Vieras
Ainakin poliitikoista keskustalaiset ymmärtävät demokratian ja kunnioittavat vaalitulosta. Vihreistä ja vasureista pikemmin kuuluu selvää halveksuntaa demokraattista vaalitulosta kohtaan >:(

Kepun saama tyrmäysisku oli niin kova, että olisi ollut ihme, jos ei olisi tuntunut missään.

Vihreitten ja vasurien suhteellinen äänimäärän pudotus oli huomattavasti pienempi.