Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kauneus & terveys  (Luettu 1370 kertaa)

Agronet Weekly Telegraph

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Kauneus & terveys
Toimitukseemme on tullut pari Kauneus & Terveys- kysymystä, jotka on nyt hyvä purkaa.

---------------------------------------------------------------------

Ensimmäisen kysymyksen on lähettänyt nimimerkki Sepedeus :

"Onko mahdollista, että laihdun, kun syön ? -Aina syödessäni on pääni nimittäin hiestä läpimärkä. Syön yleensä puolisen tuntia kerrallaan, useimmiten käy myös niin, että ruokailun puolivälin jälkeen myös selkäni kastuu hiestä. Yleensä joudun käymään myös kesken ruokailun paskalla, sielläkin hikoiluttaa kovasti. Olen jostain terveyslehdestä lukenut, että hikoilu pari-kolme kertaa viikosssa riittää painonhallinnassa. Itse hikoilen siis pari kertaa päivässä, joskus kolme. Ruokailun jälkeen pitää mennä maate, eli jonkinlaisesta liikuntasuoritteesta ruokailukin vissiin käy, kun niin alkaa ramasemaan. Palautuminen kestää yleensä parisen tuntia.
Olen aina halunnut olla timmissä kunnossa, mutta liikunta on aina ollut myrkkyä minulle.  Toisaalta ruokailulaihdutuksen tehokkuus tuntuu joskus perin hitaalta".

Paha kysymys. Voit vaakaseurannalla tarkkailla painosi kehitystä. Jos kuukauden seurannan jälkeen vaaka näyttää enemmän kuin seurannan aloittaessa, on todennäköistä, ettet laihdu syömällä.
Tutustu lisäksi sananlaskuun : "Hiki laiskan syödessä, vilu töitä tehdessä"

Nimimerkki Pullanpyörittäjä kysyy samasta aihealueesta :

"Onko mahdollista laihtua saunomalla. Siellähän ainaskin mua hikoiluttaa joskus ihan hirveesti".

Saunassa laihtuu, se on todistettu juttu esim. painijoiden painonpudotuksissa.  Voit tehostaa laihtumista nauttimalla lauteilla runsaasti kylmää olutta. Keho joutuu näet tekemään valtavasti töitä lämmittäessään vatsaasi juodun oluen ruumiinlämpötilaan. Lisäksi hikoilu tehostuu. On hyvä hikoilla aina "välistä". Saunan jälkeen voit hyvällä omallatunnolla nauttia ruoasta. Saunominen syö kehosi suoloja ja hyvätapaisia rasvoja, eli kannattaa syödä vain uppopaistettuja ruokia.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kauneus & terveys
Minua kiinnostaisi kovasti keskustella piimämyrkytyksestä  ??? Miehet kärsivät joskus tuollaisesta, jos elimistön nesteet pääsevät kertymään... Mutta edistääkö runsas piimän juonti sitä jotenkin  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pullanpyörittäjä

• Vieras

Nimimerkki Pullanpyörittäjä kysyy samasta aihealueesta :

"Onko mahdollista laihtua saunomalla. Siellähän ainaskin mua hikoiluttaa joskus ihan hirveesti".

Saunassa laihtuu, se on todistettu juttu esim. painijoiden painonpudotuksissa.  Voit tehostaa laihtumista nauttimalla lauteilla runsaasti kylmää olutta. Keho joutuu näet tekemään valtavasti töitä lämmittäessään vatsaasi juodun oluen ruumiinlämpötilaan. Lisäksi hikoilu tehostuu. On hyvä hikoilla aina "välistä". Saunan jälkeen voit hyvällä omallatunnolla nauttia ruoasta. Saunominen syö kehosi suoloja ja hyvätapaisia rasvoja, eli kannattaa syödä vain uppopaistettuja ruokia.

Kiitos vastauksesta  :D

Nyt Vappuna koitan noudattaa näitä ohjeita eli nautin vielä toisenkin tölkillisen karhua lauteilla  ;)   lisäksi syön reilusti upporasvassa paistamiani munkkeja niin paino varmasti putoaa. Perunasalaatin voin myös vaihtaa ranskalaisiin ja nakit voin myös keittää voisulassa  ;D
- Pieni murhe tietysti on että olenko sitten enää näin täydellisen kaunis jos paino pääsee liikaa putoamaan  :-\  ??? :-\

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Olisikohan joku käänteinen mehupaasto laihduttava kokemus  ??? Perustuisi ihan siihen, että yritetään saada elimistöstä kaikki mehut, ihan kaikki, liikkeelle ulospäin  ??? Voisi vaikka perustaa semmosen oman ryhmän, joka ko.menetelmällä poistaisi mehuja  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Toimitukseemme on tullut pari Kauneus & Terveys- kysymystä, jotka on nyt hyvä purkaa.

Ensimmäisen kysymyksen on lähettänyt nimimerkki Sepedeus :

"Onko mahdollista, että laihdun, kun syön ? -Aina syödessäni on pääni nimittäin hiestä läpimärkä. Syön yleensä puolisen tuntia kerrallaan, useimmiten käy myös niin, että ruokailun puolivälin jälkeen myös selkäni kastuu hiestä. Yleensä joudun käymään myös kesken ruokailun paskalla, sielläkin hikoiluttaa kovasti. Olen jostain terveyslehdestä lukenut, että hikoilu pari-kolme kertaa viikosssa riittää painonhallinnassa. Itse hikoilen siis pari kertaa päivässä, joskus kolme. Ruokailun jälkeen pitää mennä maate, eli jonkinlaisesta liikuntasuoritteesta ruokailukin vissiin käy, kun niin alkaa ramasemaan. Palautuminen kestää yleensä parisen tuntia.
Olen aina halunnut olla timmissä kunnossa, mutta liikunta on aina ollut myrkkyä minulle.  Toisaalta ruokailulaihdutuksen tehokkuus tuntuu joskus perin hitaalta".

Paha kysymys. Voit vaakaseurannalla tarkkailla painosi kehitystä. Jos kuukauden seurannan jälkeen vaaka näyttää enemmän kuin seurannan aloittaessa, on todennäköistä, ettet laihdu syömällä.
Tutustu lisäksi sananlaskuun : "Hiki laiskan syödessä, vilu töitä tehdessä"

Yllä mainittu tarina on muuten tosi!
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."