Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Persujen vaalivoitto  (Luettu 3704 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Persujen vaalivoitto
Olen tässä pähkäillyt tätä persujen vaalivoittoa, osa porukasta ja nimenomaan ulkomailla kuten Ruotsissa ei oikein hyväksy tätä persujen vaalivoittoa, natsi-leimakirves heilahtelee surutta ????

Itse olen kyllä sitä mieltä, että *****ako se muille kuuluu, kuka mellä vaalit voittaa, vaalit oli rehelliset ja laillisesti järjestetty ja persut voittivat ne kaikkien sääntöjen mukaan.
Joten siinä mielessä pulinat pois, kansa on puhunut ????

Nyt sitten vaan jäämme odottelemaan sitä, miten Suomi käytännössä hoitaa tämän takauspaketin, kansalle luvattiin ettei Suomi takaile eikä maksele muiden lainoja, hehhehhe ....
Näihän se vaaleissa sovittiin ????

Varmaan sieltä jokin takaportti löytyy, millä ongelma ratkaistaan.
Mutta se hyvä puoli tässä vaalivoitossa kumminkin on, että maahanmuuttoon, pakolaisjuttuihin ja viherpiperykseen tulee jotain tolkkua, näiden vasureiden vihreiden älyttömyyksien jälkeen, ehkä jopa petopolitiikka saa jonkinlaisen uuden järkevämmän suunnan ...

minä-itte

• Vieras
Vs: Persujen vaalivoitto
Olen tässä pähkäillyt tätä persujen vaalivoittoa, osa porukasta ja nimenomaan ulkomailla kuten Ruotsissa ei oikein hyväksy tätä persujen vaalivoittoa, natsi-leimakirves heilahtelee surutta ????

Itse olen kyllä sitä mieltä, että *****ako se muille kuuluu, kuka mellä vaalit voittaa, vaalit oli rehelliset ja laillisesti järjestetty ja persut voittivat ne kaikkien sääntöjen mukaan.
Joten siinä mielessä pulinat pois, kansa on puhunut ????

Olisikohan kepun likaisten töitten osasto asialla?

Nyt sitten vaan jäämme odottelemaan sitä, miten Suomi käytännössä hoitaa tämän takauspaketin, kansalle luvattiin ettei Suomi takaile eikä maksele muiden lainoja, hehhehhe ....
Näihän se vaaleissa sovittiin ????

Varmaan sieltä jokin takaportti löytyy, millä ongelma ratkaistaan.
Mutta se hyvä puoli tässä vaalivoitossa kumminkin on, että maahanmuuttoon, pakolaisjuttuihin ja viherpiperykseen tulee jotain tolkkua, näiden vasureiden vihreiden älyttömyyksien jälkeen, ehkä jopa petopolitiikka saa jonkinlaisen uuden järkevämmän suunnan ...

emo-heikki

• Vieras
Ei kyllä Ruotsissa nimenomaan pääministeri blogikirjoituksissaan pitää keskustelua yllä, mies ei vaan hyväksy Suomen vaalitulosta, aivan niinkuin se voisi sen jotenkin evätä ????

minä-itte

• Vieras
Ei kyllä Ruotsissa nimenomaan pääministeri blogikirjoituksissaan pitää keskustelua yllä, mies ei vaan hyväksy Suomen vaalitulosta, aivan niinkuin se voisi sen jotenkin evätä ????

Olisikohan saanut "tietonsa" kepun "likaisten töitten osastolta"?

emo-heikki

• Vieras

Ei kyllä se nimenomaan ylläpitää tätä keskustelua, samalta pohjalta kuin on menty Ruotsissa.
Siellähän populistit on laitettu boikottiin, jostakin syystä miestä närästää oikein erikoisesti se, että persut käy hallitustunnustelua.
Tätä juttua kun nyt ei mitenkään saa kepun piikkiin, ei millään tulkinnalla ????
Soinista pitäisi ehdä ulukoministeri ja lähettää se ensimmäiseksi käymään Ruottissa ...

minä-itte

• Vieras

Ei kyllä se nimenomaan ylläpitää tätä keskustelua, samalta pohjalta kuin on menty Ruotsissa.
Siellähän populistit on laitettu boikottiin, jostakin syystä miestä närästää oikein erikoisesti se, että persut käy hallitustunnustelua.
Tätä juttua kun nyt ei mitenkään saa kepun piikkiin, ei millään tulkinnalla ????
Soinista pitäisi ehdä ulukoministeri ja lähettää se ensimmäiseksi käymään Ruottissa ...

Tsot, tsot: eiköhän se ole  tämä "likaisten töitten osasto", joka on kertonut ruåtsalaisille, että PerSut on samanlainen "natsipuolue" kuin "Ruotsidemokraatit".

sorkkis

• Vieras
En oikeen käsitä tuota natsismiin vertausta , jos puolueessa on joku natsimielinen ei kokopuoluetta voi tahrata .

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Näillä SINIPUNA puolueilla on ollut tapana pitää että KANSA ÄÄNESTÄÄ VÄÄRIN!

Itävaltakin laitettiin poikottiin kun Haideri ei Lipposelle ja muille sossuille kelvannut.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

• Vieras

Tuohan on yksinomaan Paavo Väyrysen käyttämä lause! Taas syksylläkin kansa äänestää väärin, kun Paavo ei pääse edes pressaehdokkaaksi  :D :D :D :D :D :D :D

Itävaltakin laitettiin poikottiin kun Haideri ei Lipposelle ja muille sossuille kelvannut.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

puolue toverit täältä idästä on vissihin tilanneet ton blogi kirjoituksen ei olisi muuten ensimmäinen kerta :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

jamako

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Our reliable partner!

Tuohan on yksinomaan Paavo Väyrysen käyttämä lause! Taas syksylläkin kansa äänestää väärin, kun Paavo ei pääse edes pressaehdokkaaksi  :D :D :D :D :D :D :D

Antakaa tukenne Paavolle:

http://www.vayrynen.com/node/144
Grow the feed, not the weeds!

minä-itte

• Vieras

On se  Paavo vaan koko kansan pelle.

Aulis Anttila

• Vieras
Tuki...
Tuohan on yksinomaan Paavo Väyrysen käyttämä lause! Taas syksylläkin kansa äänestää väärin, kun Paavo ei pääse edes pressaehdokkaaksi  :D :D :D :D :D :D :D
Kansallinen Kokoomus tulee mitä lämpimimmin Väykky-Paten valintaa... agraarisosialistisen sekulisakin presssaehdokkaaks  ;D ;D ;D

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

Tsot, tsot: eiköhän se ole  tämä "likaisten töitten osasto", joka on kertonut ruåtsalaisille, että PerSut on samanlainen "natsipuolue" kuin "Ruotsidemokraatit".

Väärin arvattu.
Kyllä minun nyt täytyy ikäväkseni todeta, että sen ovat tehneet muutama HBL:n toimittaja.  >:(
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Lohisoppa

• Vieras
Nyt alkavat vaalivoittajat kohdistamaan  Maa- ja metsätalouteen  kaikenlaisia "jytkyjä".
Metsälehden keskustelupalstalla puhuttaa  demari Lasse Lehtisen ehdotus metsänomistusmaksuksi, 50 e/ha, eli jo kertaalleen haudatun asian nostavat demarit yhdessä metsäteollisuuden edustajien kanssa uudelleen esiin.

http://www.metsalehti.fi/fi-fi/forum/thread.aspx?threadId=20d9be43-36a3-482e-83d5-47637accc965&quoteMessageId=47c36687ac344da38894a3b4353faac5

Ilmeisesti tuo Lehtisen juttu on ollut paperilehdessä, kun en sitä mistään netistä löydä.