Mä voin toimia tulkkina kun osaa portugaliakin ihan ***** hyvin
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.04.11 - klo:18:31Mä voin toimia tulkkina kun osaa portugaliakin ihan ***** hyvin En mää tarvii tulkkia. Portugali sujuu ihan ***** hyvin.Se oli mulla a kielenä Kaurajoen yläasteella.
Minäkin puhun hienosti porttugeesee, jos olen edellisenä iltana vetänyt lekan portviiniä
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 22.04.11 - klo:18:58Minäkin puhun hienosti porttugeesee, jos olen edellisenä iltana vetänyt lekan portviiniä Tämä on totta Cortsu vetää jurrissa sellaista läppää johon ei voi vastata kuin kehon kielellä
Mä voin viedä sulta terveisiä kun taas joskus käyn Portugalissa.
Lainaus käyttäjältä: Kp - 22.04.11 - klo:20:14Mä voin viedä sulta terveisiä kun taas joskus käyn Portugalissa.Just tuo "esi-isänne" ovat neekereitä kantsii sanoa jo tullissa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.04.11 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Kp - 22.04.11 - klo:20:14Mä voin viedä sulta terveisiä kun taas joskus käyn Portugalissa.Just tuo "esi-isänne" ovat neekereitä kantsii sanoa jo tullissa Joo, ainakin siinä vaiheessa kun nigga-uros, joka on jykevä kuin kivinen paskahuussi, kaivaa latexi-hanskaa laatikosta