Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Katkeruus alkaa mennä jo överiksi  (Luettu 3157 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/04/fi_FI/Pekkarinen_ei_hyvaksy_Metsateollisuus_ryn_menettelya/

metri-mauri, kaikkien tupeiden äiti, syyttää metsäteollisuutta
epäreiluksi ja parlamentarismia loukkaavaksi yrityksistä kaataa metri-maurin klapihake.

Mitä sitten ovat minkki-marin viimeaikaiset ajatukset jo so*****jen asioiden ja toimintatapojen hylkäämisestä.

Hesarissa henkilökuvat Perus-Suomalaisten kansanedustajista. Puhdas läpileikkaus tavallisesta kansasta.

Jos Timo Soini saa pidettyä joukkonsa kasassa ja Soinille löytyy vielä suosion mitat täyttävä perintöprinssi tai -prinsessa.

Mihin kepulipuoluetta enää tarvitaan?

Tämän taitaa jo ymmärtää itse vallankiiman sumentama kepulipuoluekkin.

Ja varmasti Soinilaisista löytyy edes yksi pikkusieluinen nousukas jolle nousee valta päähän ja voi edustaa turkistarhaajia.

Viimeksi muokattu: 22.04.11 - klo:04:31 kirjoittanut Eemeli

minä-itte

• Vieras
Vs: Katkeruus alkaa mennä jo överiksi
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/04/fi_FI/Pekkarinen_ei_hyvaksy_Metsateollisuus_ryn_menettelya/

metri-mauri, kaikkien tupeiden äiti, syyttää metsäteollisuutta
epäreiluksi ja parlamentarismia loukkaavaksi yrityksistä kaataa metri-maurin klapihake.

Mitä sitten ovat minkki-marin viimeaikaiset ajatukset jo so*****jen asioiden ja toimintatapojen hylkäämisestä.

Hesarissa henkilökuvat Perus-Suomalaisten kansanedustajista. Puhdas läpileikkaus tavallisesta kansasta.

Jos Timo Soini saa pidettyä joukkonsa kasassa ja Soinille löytyy vielä suosion mitat täyttävä perintöprinssi tai -prinsessa.

Mihin kepulipuoluetta enää tarvitaan?

Ei mihinkään!

Tämän taitaa jo ymmärtää itse vallankiiman sumentama kepulipuoluekkin.

Ja varmasti Soinilaisista löytyy edes yksi pikkusieluinen nousukas jolle nousee valta päähän ja voi edustaa turkistarhaajia.

Aulis Anttila

• Vieras
Kepu-Metrin katkeruus...
No voi voi että ja sentään  :P ;D
=
Mauri Pekkarinen on tyrmistynyt tavasta, jolla presidentinvaalien toiselle ja ratkaisevalle kierrokselle yltäneet Sauli Niinistö ja Pekka Haavisto nyt kosiskelevat maakuntia ja niiden asukkaita.
– Kyllä nyt näille herroille kelpaa maakuntien Suomi! Minua oikein puistattaa. Kyllä olivat herrojen suut tukossa maakunnista kisan ensimmäisellä kierroksella, Pekkarinen puuskahtaa. Hän on sitä mieltä, että Niinistö ja Haavisto ottivat ensimmäisellä kierroksella Etelä-Suomessa ”hillot pullasta”.
+
Keputollo ei kässää ees sen vertaa et ekalla varvilla otettiin äänet... ja ny otetaan lisää ääniä  ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kepu-Metrin katkeruus...
No voi voi että ja sentään  :P ;D
=
Mauri Pekkarinen on tyrmistynyt tavasta, jolla presidentinvaalien toiselle ja ratkaisevalle kierrokselle yltäneet Sauli Niinistö ja Pekka Haavisto nyt kosiskelevat maakuntia ja niiden asukkaita.
– Kyllä nyt näille herroille kelpaa maakuntien Suomi! Minua oikein puistattaa. Kyllä olivat herrojen suut tukossa maakunnista kisan ensimmäisellä kierroksella, Pekkarinen puuskahtaa. Hän on sitä mieltä, että Niinistö ja Haavisto ottivat ensimmäisellä kierroksella Etelä-Suomessa ”hillot pullasta”.
+
Keputollo ei kässää ees sen vertaa et ekalla varvilla otettiin äänet... ja ny otetaan lisää ääniä  ;D

joo  ,,,,  jos  nyt  joku  vaivautuu menemään  äänestämään  :P

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Presidentti ei aluepolitikasta päätä, muutenkin alkaa mennä överiksi koko pressakeskustelu, kun  useimmat asiat, mistä täällä keskustellaan ppressanvaaleihin liittyen, niin presidentille ne ei kerta kaikkiaan kuulu.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
heino se jo eppäeli että eemeli on tullu uskoon otsikosta peätellen
Elämä on parasta kometiijjaa

Aulis Anttila

• Vieras
...uskoon...
heino se jo eppäeli että eemeli on tullu uskoon otsikosta peätellen

Tulkoon... kuha ei lestiks ala  :P ;D

simmo

• Vieras
Olen tehnyt tiedusteluja,10.stä 9 aikoi äänestää Salea,kyseessä persuja ja kepuja.Miltä kuullostaa.Saadaanko presidentti?Sauli ja Jenni?.

Aulis Anttila

• Vieras
Väliaikatietoja Oulusta...
Olen tehnyt tiedusteluja,10.stä 9 aikoi äänestää Salea,kyseessä persuja ja kepuja.Miltä kuullostaa.Saadaanko presidentti?Sauli ja Jenni?.

Rotuaarilta just äsken saamani väliaikatieto tukee tota  ;D ;D

simmo

• Vieras
Vs: Kepu-Metrin katkeruus...

+
[/quote]
-----------naurattaa nyt muaki ,ei enää jaksa murehtia.Hyvin käy. ;D ;D

simmo

• Vieras
Minä virkkaan Jennille vauvanuttua,jos vaikka ymmärtäis vihjeen ;)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
virkattu nuttu :o
Elämä on parasta kometiijjaa

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sillekkö se peilistä näytti :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Aulis Anttila

• Vieras
Hyvin käy...
-----------naurattaa nyt muaki ,ei enää jaksa murehtia.Hyvin käy. ;D ;D
[/quote]

Joo... hyvin käy  :)

gutiguti

• Vieras
Minä virkkaan Jennille vauvanuttua,jos vaikka ymmärtäis vihjeen ;)
Sauli täyttäisi kauden päättyessä 70 vuotta. Siis suotta virkkaat nuttua. Jenni näyttää niin kalpelta ja hauraalta, jopa hieman epävakaalta. Jennin olemuksesta tulee mieleen Vanhasen morsiamista se ruusunen.