Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pullossa onkin rähinäviinaa !  (Luettu 6955 kertaa)

sorkkis

• Vieras
Vs: Pullossa onkin rähinäviinaa !
Ootteko muuten huomannut miten kossupullossa on eri osissa erilaista viinaa! Alkuun pintapullosta ei mene kovin humalaan, mutta kun erehtyy juomaan pohjapullon heittää aika hönöön  ;) ;D

Amatöörien hommaa  8) Totuus löytyy toisen vodkapullon etiketin puolivälistä, miehet ja kitisijät erotellaan  8)
Tosimiehet juo kokopotun , rehumyyjät saa lopun .  ;D

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ootteko muuten huomannut miten kossupullossa on eri osissa erilaista viinaa! Alkuun pintapullosta ei mene kovin humalaan, mutta kun erehtyy juomaan pohjapullon heittää aika hönöön  ;) ;D

Amatöörien hommaa  8) Totuus löytyy toisen vodkapullon etiketin puolivälistä, miehet ja kitisijät erotellaan  8)

sorkkiksella on toi syntymärähinähumala

JoHaRa

• Vieras

S-kiss kaatuu ennen oikean humalan alkamista  8)

antti-x

• Vieras

Nimerkillä "rehumyyjä minibaarilla" :)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mää en oo koskaan juonu alkohoolia enkä juo.  :P
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

S-kiss kaatuu ennen oikean humalan alkamista  8)
Ääs-Kiss  ???  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Courteny means kiss my ass ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Koskelaisilla vaan on tuo käännetty sanajärjestys  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Koskelaisilla vaan on tuo käännetty sanajärjestys  ;D

Ja käännetty alvi on ollut joillakin jo vuosia. Kuten Herra Asskissillä  8)

Lohisoppa

• Vieras
En juo nykyään alkoholia enää lainkaan.
Suomalaisilla on kieroutunut suhde alkoholiin.
Kun olen tilaisuudessa, missä muut juovat, ja itse en juo, niin saa osakseen ihmettelyjä ja kyselyitä.  En  viitsi enää keksiä mitään selityksiä että olen  autolla,  tai on antibiootttikuuri tms. vaan sanon suoraan, että juuri siksi en juo, koska juominen  tekee ihmisestä niin typerän, että saa kysymään juomattomalta syitä juomattomuuteensa, siinä on ihan riittävästi syytä olla juomatta.

Aulis Anttila

• Vieras
Keksintö...
Kun olen tilaisuudessa, missä muut juovat, ja itse en juo, niin saa osakseen ihmettelyjä ja kyselyitä.  En  viitsi enää keksiä mitään selityksiä että olen  autolla,  tai on antibiootttikuuri tms. vaan sanon suoraan, että juuri siksi en juo, koska juominen  tekee ihmisestä niin typerän, että saa kysymään juomattomalta syitä juomattomuuteensa, siinä on ihan riittävästi syytä olla juomatta.

Taisit kekata tommosen hörönlörön kännipäissäs... putkassa  ;D ;D ;D

Lohisoppa

• Vieras
Vs: Keksintö...
Kun olen tilaisuudessa, missä muut juovat, ja itse en juo, niin saa osakseen ihmettelyjä ja kyselyitä.  En  viitsi enää keksiä mitään selityksiä että olen  autolla,  tai on antibiootttikuuri tms. vaan sanon suoraan, että juuri siksi en juo, koska juominen  tekee ihmisestä niin typerän, että saa kysymään juomattomalta syitä juomattomuuteensa, siinä on ihan riittävästi syytä olla juomatta.

Taisit kekata tommosen hörönlörön kännipäissäs... putkassa  ;D ;D ;D

Toki joskus  kännissä olin  silloin aikoinani, kun vielä käytin alkoholia, mutta putkassa en ole koskaan ollut, olenhan sentään kunnon kansalainen  ja kunnoitan esivaltaa.

kahala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä en oo vielä omasta pullostani rähinäviinaa vielä löytänyt. Eikä sitä niin paljoa ole kaivattukaan vaikka yli 35 vuotta sitä on silloin tällöin etsitty. Elikkäs jos ottaa kuppia ja lähtee ulos niin rajana olen pitänyt että jos joku tuttu tai vieras huomaa että olen humalassa niin silloin on mennyt överiksi. Tuo homma toimii hienosti varsinkin tanssilavoilla joissa on tullut käytyä monia satoja kertoja.
Kun muinoin selvinpäin oppi tanssimaan niin vienti on ollut taattua naistenhaunkin aikana. Noita perinteisiä örveltäjiä näkee turhankin paljon tanssilavoilla.

TDK

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus

Tulee mieleen yks kylän "seppä" jolle yks syksy kylillä käydessäni toin pari pulloa. Siinä se kuivurin portailla istu ja tempasi ekan pullon huiviin ja totes että vesipullo oli tuo saakeli! Korkkas toisen eikä saanu ku kaulat juotua ku kinnahti. Minäpä sain todeta siihen että toinen ei tainnu olla.... ;D

JoHaRa

• Vieras
Kuohuviinipulloissa on ähinäviinaa  ???