Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomea pidetään äärikonservatiivisena Portugalissa  (Luettu 5805 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Ehdotetaan eulle että jos suomi saa maksaa karjatiloille myyntiviljan viljelystä
isommat tuet kun viljatiloille niin sit paketti hyväksytään.

Aijuu mut sehän on jo tollai...

 :D
Kui mää ain olen paras?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
EU:ssa on edessä iso maatalouspolitiikan uudistus, sen tiimoilta käydään varmasti vielä monia vääntöjä.
Suomellakin on siinä uudistuksessa omat tavoitteet ja pyrkimykset. Jos ei ole tarpeeksi maita, jotka tukevat Suomen neuvottelutavoitteita, niin voi tulla vielä kylmät. Esim.  Portugali voi kostoksi masinoida  Suomi-vastaisen kampanjan.
Portugali voi vedota siihen, että kun Suomi on niin rikas ja hyvinvoiva maa, niin ei ne mitään maataloustukia tarvitse, ja siinä meni Suomen tuet.

Tietenkin te mussutatte vastaan ja vetoatte siihen, että ei voida koplata näitä asioita yhteen.
Mutta he ovat vain inhimillisiä ihmisiä siellä EU:ssa touhuavat, niilläkin on pitkä muisti ja tunneperäistä ajattelua. On parempi että Suomellakin on aikanaan tiukoissa maatalousneuvotteluissa riittävästi ystäviä, jotka tukevat myös Suomen tavoitteita.
Jos Suomi on nyt itsekäs eikä halua tukea Euroopan velkaisia maita, niin turha kerjätä aikanaan sitten sympatiaa pohjoiselle maataloudelle,  he siellä etelässä viis veisavat meidän maataloutemme kohtalosta.

Kannattaa siis olla        kaukaa viisas :o,        itsekkyys nyt  tässä vakausrahastokeississä voi tulla tulevaisuudessa vielä kalliiksi Suomelle.


kaukaa viisas  pitää rahansa  itse  ja tosi viisas  petkutta rahat hölmöiltä :P :P


mistä  kepu noita  kostoteorioita  oikein hokaa,,,,eikö  tehtäisi  itse  kuten maalailet ::)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
mutta eikö olekii hupaisaa kun joku voi viedä ja toiset vain katsoo vierestä!                oisko joskus voinu jopa ääneen sanoa jotain eikä vain kirjoittaa tänne?

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686


pitäisihän portugalilaisten tietää että äärikonservatiivit ei rahaa lahjoita ;D

Petri eikä adam ei ole edelleenkään vastannut kuinka hoidetaan yhdeksänkertainen velkamäärä hoidetaan ;D
En tiiä. Olisko pitäny aikasemmin miettiä, eikä vasta kun paskat on housussa. Yhteisvaluutassa ollaan, vaikka olis 50-kertainen velkamäärä.

Ennenkun potkii lankkua kaverin jalkojen alta, kandee katsoa ettei köysi kierrä omankin kaulan ympäri. Näiltä viikatteilta ja apilakselta ei tosin tätä voi vaatia, mutta soini taitaa asian ymmärtää.....:D :D

Adamilta on siis jäänyt huomaamatta, että Suomen kaulaan on jo laitettu köysi. Seuraavaksi Suomen odotetaan itse potkaisevan lankun pois omien jalkojensa alta - ja tekevän sen hymyillen.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Adamilta on siis jäänyt huomaamatta, että Suomen kaulaan on jo laitettu köysi. Seuraavaksi Suomen odotetaan itse potkaisevan lankun pois omien jalkojensa alta - ja tekevän sen hymyillen.
Omanapanationalistit muuttaa saatavat veloiksi ja toimivan yhteistyön naruksi kaulaan.... ja kaikki vain siks, että sais olla ITTENÄINEN :D :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

emo-heikki

  • Vieras
Adamilta on siis jäänyt huomaamatta, että Suomen kaulaan on jo laitettu köysi. Seuraavaksi Suomen odotetaan itse potkaisevan lankun pois omien jalkojensa alta - ja tekevän sen hymyillen.
Omanapanationalistit muuttaa saatavat veloiksi ja toimivan yhteistyön naruksi kaulaan.... ja kaikki vain siks, että sais olla ITTENÄINEN :D :D :D

Ei kai velkaongelmaa voi sillä ratkaista, että otetaan lisää velkaa ????

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Adamilta on siis jäänyt huomaamatta, että Suomen kaulaan on jo laitettu köysi. Seuraavaksi Suomen odotetaan itse potkaisevan lankun pois omien jalkojensa alta - ja tekevän sen hymyillen.
Omanapanationalistit muuttaa saatavat veloiksi ja toimivan yhteistyön naruksi kaulaan.... ja kaikki vain siks, että sais olla ITTENÄINEN :D :D :D

Juu maksetaan vain portugalin omanapailijoiden velat vain tää on vain väistämättömän romahduksen pitkittämistä esim nl ja itä-saksa ko on konkka eres niin mennään komiasti ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Adamilta on siis jäänyt huomaamatta, että Suomen kaulaan on jo laitettu köysi. Seuraavaksi Suomen odotetaan itse potkaisevan lankun pois omien jalkojensa alta - ja tekevän sen hymyillen.
Omanapanationalistit muuttaa saatavat veloiksi ja toimivan yhteistyön naruksi kaulaan.... ja kaikki vain siks, että sais olla ITTENÄINEN :D :D :D

Saatavat velat ja ja toimiva yhteistyö :D

Lähes yhtä hyviä vitsejä kuin se perinteinen "demokraattinen ja kansanvaltainen Euroopan unioni".
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -