Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soinilainen tuubista !  (Luettu 2492 kertaa)

Ojala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Soinilainen tuubista !
http://www.youtube.com/watch?v=g7IBZs0HAU8

:P

Tosi hyvä versio Olen Suomalainen. Piti jakaa Facebookiin.  ;D

simmo

• Vieras

[/quote]
---------------TYKKÄÄ ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras

---------------TYKKÄÄ ;D ;D ;D ;D
[/quote]

Käy tykkäämässä Facebookissa. Kun muut ei näy vieläkään uskaltavan. Odottelen koska ne poistaa mut kaverilistoilta?
Ihmettelen ,että ne jotka sanoo persujen olevan rasisteja ,ovat itse tosi rasisteja.

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
;D
Käteinen ratkasee

simmo

• Vieras
;D
-----käyhän sinäki Heino facebookissa tykkäämässä ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Minä se en oo koskaa ollu hihhuli ja hurmosliikkeijen sätkynukke. Ei käö lesti ei körtti, ei mikkää puoluve. Kannatan sitä joka mielestäni on minun mielestä oekijassa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

• Vieras
Minä se en oo koskaa ollu hihhuli ja hurmosliikkeijen sätkynukke. Ei käö lesti ei körtti, ei mikkää puoluve. Kannatan sitä joka mielestäni on minun mielestä oekijassa.

Nyt kyllä pomppas. Hyvin muistan kuinka sinunkin pää meni sekasin, vaikka varoitin ;D ;D ;D ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

jokos löytyy facebookisa ja youtubesa kobran omat viha sivustot persuja vastaan synnkkää on tää rasismin nousu "sivistyneistössä" :'(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

jokos löytyy facebookisa ja youtubesa kobran omat viha sivustot persuja vastaan synnkkää on tää rasismin nousu "sivistyneistössä" :'(

**** Kirjoitin jo tuolla toisaalla että jos Kobran teksteihin vaihtasi persun tilalle somalin, mies heitettäisiin ulos agrosta ja saisi vielä syytteen kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan. :D
In vino veritas

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Roope se jaksaa paskaa suoltaa.Ei kai tässä oo etes mistää vihasta, vielä vähempi rasismista kyse. On vaan niin pirun hauskaa kiusata kun työ otatta niin tosissaan.
----

Sepedeus

• Vieras
Roope se jaksaa paskaa suoltaa.Ei kai tässä oo etes mistää vihasta, vielä vähempi rasismista kyse. On vaan niin pirun hauskaa kiusata kun työ otatta niin tosissaan.

Kokemuksesta tiedän ,että Kobrasta on hauskuus kaukana. Mutta "vaaratonhan" Kobra on.
Mutta tiedätkö mistä sun persuviha johtuu? No siitä kun sun sydän ei oo paikallaan ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Täysin vaaraton hauvanpartalla oleva ukonriähkä. Silti mä ihmetten kuinka Sepeki...? Mulle on aivan yksilysti kuka hallittee ja vallittee. Saa kai tuota ny lystijä pittää? Pijit/pijäthän sieki Kepulla? Sama homma!
----

simmo

• Vieras
[/quote-sulla onki tylsä elämä.ja yrität jakkaa kirjallisuuvesa muillekki sitä tylsyyttäs.Meikän elämä on mukavaa,meikä uskoo suomalaiseen ihmiseen.Hyvästi tylsä elämä ;D

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
;D
-----käyhän sinäki Heino facebookissa tykkäämässä ;D

heino kahto jo sen Hellun sivvuilta, sannoen että meleko hyvä, vaen oesi heino osannu tehä pikkusen paremman
Elämä on parasta kometiijjaa