Voiko vitutukseen kuolla
minustakat tämä alakaa olla melekosta kometiijjaa,kun persut minun käsityksen mukkaan saevat viijesosan eänistä ja silti on peällä itku ja poru ja hammastenkiristys, jäekö vaalivoetto vajjaaksi?
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 19.04.11 - klo:12:05minustakat tämä alakaa olla melekosta kometiijjaa,kun persut minun käsityksen mukkaan saevat viijesosan eänistä ja silti on peällä itku ja poru ja hammastenkiristys, jäekö vaalivoetto vajjaaksi?suomen pelastamisen kannalta jäi vajaaksi. senverran lisää että perusässät ovat ehdoton hallituksenmuodostaja niin suomalainen voi taas uskoa tulevaisuuteen
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 06.11.11 - klo:16:33Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 19.04.11 - klo:12:05minustakat tämä alakaa olla melekosta kometiijjaa,kun persut minun käsityksen mukkaan saevat viijesosan eänistä ja silti on peällä itku ja poru ja hammastenkiristys, jäekö vaalivoetto vajjaaksi?suomen pelastamisen kannalta jäi vajaaksi. senverran lisää että perusässät ovat ehdoton hallituksenmuodostaja niin suomalainen voi taas uskoa tulevaisuuteen Siinä on vaa se yks pikkujuttu et noiden teiän kännäily-, muslimi- ja natsisekoilujen jälkeen kukaan ei haluu olla missään tekemisissä moisen roskasakin kanssa... paitsi kepulaiset - ja sillo on kasassa n. 30%... sillä ei vielä hallitusta pykätä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.11.11 - klo:16:37Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 06.11.11 - klo:16:33Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 19.04.11 - klo:12:05minustakat tämä alakaa olla melekosta kometiijjaa,kun persut minun käsityksen mukkaan saevat viijesosan eänistä ja silti on peällä itku ja poru ja hammastenkiristys, jäekö vaalivoetto vajjaaksi?suomen pelastamisen kannalta jäi vajaaksi. senverran lisää että perusässät ovat ehdoton hallituksenmuodostaja niin suomalainen voi taas uskoa tulevaisuuteen Siinä on vaa se yks pikkujuttu et noiden teiän kännäily-, muslimi- ja natsisekoilujen jälkeen kukaan ei haluu olla missään tekemisissä moisen roskasakin kanssa... paitsi kepulaiset - ja sillo on kasassa n. 30%... sillä ei vielä hallitusta pykätä voi poju ,,,,,,voittajaa seuraavat kaikki ja sitten ollaan jo pikkurakkien haukulta suojassa
Lainaus käyttäjältä: apilas - 19.04.11 - klo:10:55Voiko vitutukseen kuolla Erehdyin vaalien jälkeen väittäessäni, ettei kepun kannatus voi enää laskea. Kyllä voi ja suunta edelleen jatkuu.Milloinkahan kepussa herätään mietimään, kenen asialla ollaan ja kenen pitäisi olla. Myönnän, että haluaisin olla kepulainen, mutta kun en voi.
Koskaan ei koskaan Persuista ei ole vastuuseen eikä hallituksen muodostajaksi se on kylmä totuus.