Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Häjy säkä kävi kepulla  (Luettu 1373 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Häjy säkä kävi kepulla
Kun olivat niin kovin työntämässä rahaa välimerellisille velkavaltioille.  Perinteiset keskustan äänestäjät ei tuollaiselle suo hyväksyntää ja äänisiirtymä persuille oli ihan saletti,  syvällisempää analyysiä ei tuohon tarvita :( :(  Sääli.
   Minun äänestämäni lahjakas kokoomuksen ehdokas ei muuten myöskään päässyt läpi, tulipa kuitenkin äänestettyä :)

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Häjy säkä kävi kepulla
Kepulaiset on olleet viime ajat pässinä narussa jota kokoomus on talutellut milloin mihinkin haluamaansa suuntaan.
Muitten sotkujen lisäksi eilen illalla nähtiin lopputulos.

Nyt saattaa olla liekan päässä sellaiset pässit joita ei ns. viedä kuin pässiä narussa.

Innolla odotellaan uutta kokoonpanoa ja lupausten lunastamista.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Häjy säkä kävi kepulla
Innolla odotellaan.   Persujen menestykseen sinänsä olen oikein tyytyväinen kun minäkään en sitä raha-apua hyväksy :) :)

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Häjy säkä kävi kepulla
Ei voi kuin ihmetellä niitä kelle kepupolitiikka on ainoa vaihtoehto vaikka ne möisivät talon alta.

Aivopesu pennusta lähtien vai mikä sen tekee?

Jonkinlainen hivenen järjellinen selitys voisi olla se kun järkiään maaseutupitäjien vallassa on pitäjän ökyimmät öykkäri isännät. Senhän todistaa tulevan ex-pääministerin mielipide kuntaliitoksista. Siinä ei vähäisemmät tohdi muuta kuin piipittää mukana ettei käy "ohoraasesti".

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Häjy säkä kävi kepulla
Olihan tässä muutakin joka närästi, oli vihreiden jätevesilait, kauppakeskusten rakennuskielto maakuntiin, liittovaltiokiima ja euron pelastusoperaatio jossa velat siirtyy meille, sekä paljon muutakin, johon kepun kannatajilla on varsin penseä linja ...

Puolueen olisi pitänyt lopettaa tämä vihreiden peesailu jo paljon aikaisemmin, sekä jarruttaa fanaattisisnta liittovaltiolinjaa selkeämmin, kuten Soini on tehnyt ????
Maailmanparannus ja viherpiperrys riittää nyt vähäksi aikaa, sekä rahan mättäminen ulkomaille.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Häjy säkä kävi kepulla
On ihan oikein että SDP joutuu nyt vastamaan EU valtiooiden tukirahoista seuraavassa hallituksessa Kakon tuella.Ymmärtääkseni koko EU on jonkinlainen demarien riemuvoitto koko sydeemi.

Itse olen vähän miettinyt olisiko Persujen linja sitten loppupeleissä hyvä ja kaadettaisiin rahaliitot yms.Jos tuen jako ei pysähdykään Portugaliin niin katastrofi on joka tapauksessa valmis.

Parempi kertaanen rutina kuin ainaanen kitinä.Vaikka vastuutontahan se tietysti tämmöisiä on puhua...

Aulis Anttila

  • Vieras
Kepu...
Ei voi kuin ihmetellä niitä kelle kepupolitiikka on ainoa vaihtoehto vaikka ne möisivät talon alta.

Ei se ookkaa ainoo vaihtari... se on uskonto  :o :o :o

minä-itte

  • Vieras
Vs: Häjy säkä kävi kepulla
Olihan tässä muutakin joka närästi, oli vihreiden jätevesilait, kauppakeskusten rakennuskielto maakuntiin, liittovaltiokiima ja euron pelastusoperaatio jossa velat siirtyy meille, sekä paljon muutakin, johon kepun kannatajilla on varsin penseä linja ...

Etelän viljelijöitten tukien jatkuvat leikkaukset, maataloiden siirto pohjoiseen, Marttilan kelkkareittien pakkolunastukset ym. joihin kerpun kannattajilla on hyvin myönteinen linja

Puolueen olisi pitänyt lopettaa tämä vihreiden peesailu jo paljon aikaisemmin, sekä jarruttaa fanaattisisnta liittovaltiolinjaa selkeämmin, kuten Soini on tehnyt ????
Maailmanparannus ja viherpiperrys riittää nyt vähäksi aikaa, sekä rahan mättäminen ulkomaille.